Gå til innhold

rc (fuel) bil.. 'kult' eller ikke?mange som driver med et enda?

Ranger emnet


e321

Anbefalte innlegg

Hei

 

Lurer på om det er mange som driver med rc enda? tenker på fuel bil.. enten nitro eller bensin..

 

Er det "kult" enda liksom eller bare ut? Virker som det er bedre å være 30 å holde på med det enn å være 15 ? hva sier dere?

 

Har litt lyst på sånn bil egentlig... men klarer ikke bestemme meg for om jeg liker det eller ikke :D

Kom med innspill,

 

Mvh

Espen

signatur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Lurer på om det er mange som driver med rc enda? tenker på fuel bil.. enten nitro eller bensin..

 

Er det "kult" enda liksom eller bare ut? Virker som det er bedre å være 30 å holde på med det enn å være 15 ? hva sier dere?

 

Har litt lyst på sånn bil egentlig... men klarer ikke bestemme meg for om jeg liker det eller ikke :D

Kom med innspill,

 

Mvh

Espen

Må det være IN ?

 

Jeg kjører fuel RC.. Monster truck.. Har det gøy jeg.. :)

03` Volvo V70 d5 197hk 470nm

01` Seat Leon 4x4 20vT

X: 92` Bmw 328 turbo 600+hk X: 85` Bmw E30 286hk+ M-power X: 86` Audi 90 Quattro 20v Turbo 400hk X: 86` Bmw M535i Turbo 500hk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må det være IN ?

 

Jeg kjører fuel RC.. Monster truck.. Har det gøy jeg.. :)

 

Hei.

 

Tenkte på det samme. Når jeg står midt i sandtaket og koser meg med Savage'n min sammen med 2-3 likesinnede kompiser, så tror jeg aldri jeg har tenkt "Vil de som ser meg nå, tro at jeg er "INN" " :hammer

 

Kan vel ikke bry meg mindre, egentlig. DET ER GØY ! Det er det som teller for meg.

 

Finn deg en bil du liker, og kjør ivei. Etter mange biler, innen mange sjangere, har jeg funnet min favorittbil/sjanger. Fuel monstretruck / HPI Savage. Går som Fa** og tåler enormt med juling.

 

mvh

Reciprocating engines are OUT !

 

http://www.mazdafun.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

 

Tenkte på det samme. Når jeg står midt i sandtaket og koser meg med Savage'n min sammen med 2-3 likesinnede kompiser, så tror jeg aldri jeg har tenkt "Vil de som ser meg nå, tro at jeg er "INN" " :hammer

 

Kan vel ikke bry meg mindre, egentlig. DET ER GØY ! Det er det som teller for meg.

 

Finn deg en bil du liker, og kjør ivei. Etter mange biler, innen mange sjangere, har jeg funnet min favorittbil/sjanger. Fuel monstretruck / HPI Savage. Går som Fa** og tåler enormt med juling.

 

mvh

 

Word..

 

Er to år unna 30 jeg, og har ikke tenkt å slutte å være barnslig enda.. ;)

 

Savage som gjelder ja hehe.. har ny på vei nå, med grom styring, carbon chassie, alu dempere, og grom motor som noen av høydepunktene :D

 

 

Gøy er gøy, IN er uvesentlig ;)

03` Volvo V70 d5 197hk 470nm

01` Seat Leon 4x4 20vT

X: 92` Bmw 328 turbo 600+hk X: 85` Bmw E30 286hk+ M-power X: 86` Audi 90 Quattro 20v Turbo 400hk X: 86` Bmw M535i Turbo 500hk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 15, og har lenge ønsket meg en drivstoff-drevet monstertruck, for å ha noe å kose meg med, mekke på, og kjøre rundt med, men har aldri hatt råd.

 

Kjenner derimot en fyr som har bygget seg sin egen monstertruck, den har to stykk 16-kubbiks modellhelikopter-motorer, og yter rundt 10 hester. Går fra 0-100 på...vel... man kan ikke følge den med øyet, hehe.

 

Uansett, radiostyrt er kult, en morsom hobby, og veldig gøy!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen som husker alle timene man må skru da?

 

Hei.

 

Husker godt hvor mye jeg har skrudd opp igjennom årene, men Savage'n er utrolig holbar, og enkel å ha med å gjøre (Har f.eks ikke byttet plugg enda, og det har blitt mange tanker).

 

Skrur nesten ingenting lenger (-og det er topp !)

 

mvh

Reciprocating engines are OUT !

 

http://www.mazdafun.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, er det så rart da?

 

.... det er GLØDETOPP, ikke plugg på slike motorer :google

 

Det er gløde PLUGG på slike motorer..

03` Volvo V70 d5 197hk 470nm

01` Seat Leon 4x4 20vT

X: 92` Bmw 328 turbo 600+hk X: 85` Bmw E30 286hk+ M-power X: 86` Audi 90 Quattro 20v Turbo 400hk X: 86` Bmw M535i Turbo 500hk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår