Gå til innhold

Gatebil på Rudskogen...

Ranger emnet


yosh_jt

Anbefalte innlegg

Noen som har noen specs. og bilder av de 2 amerikanerene som gikk som ett

H%#&"%#¤ igår? den ene var brun (så ut som den gikk best) og den andre (camaro?)var farget litt forskjellig, lilla osv. og så litt shabby ut(er ikke den helt blå camaroen jeg mener asså). Amerikanere er ikke min sterkeste side, men begge 2 hadde V8ere ihverfall, den ene hadde vel Chevy motor.

Og har noen noe specs. på den gule saaben (9-3 aero?) fra svergie som gikk veldig bra, og showet mye igår og den blå stv. M5en med de grønne varebil skiltene? kan kjøre han der ja! :wave sist nevnte er vel ikke en av de fra praerien racing sin?syns jeg har sett en som er ganske lik på siden dems.

Gikk bra de to blå 240ene som kjørte der oppe og! noen specs. på dem?fikk med meg at den ene som gikk værst hadde dahlback bygd maskin(?)

 

Begge bilene er tidligere NARS biler. Den brune/kobberfarvede er en Studebaker, den andre er en Ventura/Nova.

 

NEW

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 298
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Noen som har noen specs. og bilder av de 2 amerikanerene som gikk som ett

H%#&"%#¤ igår? den ene var brun (så ut som den gikk best) og den andre (camaro?)var farget litt forskjellig, lilla osv. og så litt shabby ut(er ikke den helt blå camaroen jeg mener asså). Amerikanere er ikke min sterkeste side, men begge 2 hadde V8ere ihverfall, den ene hadde vel Chevy motor.

Og har noen noe specs. på den gule saaben (9-3 aero?) fra svergie som gikk veldig bra, og showet mye igår og den blå stv. M5en med de grønne varebil skiltene? kan kjøre han der ja! :wave sist nevnte er vel ikke en av de fra praerien racing sin?syns jeg har sett en som er ganske lik på siden dems.

Gikk bra de to blå 240ene som kjørte der oppe og! noen specs. på dem?fikk med meg at den ene som gikk værst hadde dahlback bygd maskin(?)

 

 

Den gule saaben er helt syk :D, står om den i bilsport nr 15/14, 28/6-25/7

 

kjørte 1/4 mil på 11.283/211km/t. Og dette er fort, han gassa på litt på gardermoen raceway i sommer, helt syk lyd, men har ikke no annet spec på den desverre!

Pioneer--JBL--Momo Polk--Optima-SoundMagus :) STP støydemping.

 

Bil: Mitsubishi Galant -97 G8.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja jeg så hele greia. :drive2

 

Bilen kom sidelengs ut i sandfella. "hoppa og tok 2 runder rundt" og smalt i jordvollen hvor publikum heldigvis hadde kommet seg unna. Det er det villeste jeg har sett og jeg blei bare sittenes og måpe, mens jeg tenkte. Faen, der blei noen skadet/drept.

 

 

Jeg stod 10-12 meter unna og så bilen komme rett mot meg.

 

Alle folka kom seg IKKE unna så jeg var sikker på at det gikk ett liv i den smellen. Men heldigvis så var terrenget slik at han ene stakkaren som kom under ikke ble klemt og kunne kravle unna.

 

En skremmende opplevelse jeg håper jeg slipper å se så nært innpå igjen.

-88 Sierra cosworth

411,7hk @ 6700rpm / 471,3Nm @ 5300rpm ATW

Lenke til kommentar
Del på andre sider

han tok livet av diffen.

Hva han gjorde der vet jeg ikke, men han brøyt vertfall løpet og det lakk ettellerannet fra den rett før den stoppa.

» [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004

» [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt

» [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt

Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått ut bildene jeg tok fra Gatebil nå, men dem ligger på VG Nett sin fototjeneste, fordi jeg allerede har sprengt båndbreddekapasiteten min på webhotellet mitt. VG sin server er litt treg, så litt tålmodighet må man han..

 

Bildene ligger her..

» [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004

» [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt

» [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt

Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var der oppe i dag - tok noen bilder av Mustangen som fortsatt stod der. Den ser jo tålig hel ut men jeg har mine store tvil om noen reparerer den for den har ordentlig store "indre skader". Hvordan gikk det med han som kjørte den - det er jo ikke akkurat overflødig mye sikkerhetsutstyr i en slik bil... ??

 

Lurer også litt på hvorfor de fokuserte SÅ mye på dem som hadde klatret opp i trærne og kalte dem for idioter og buskmenn... "Ramler dere ned og skader dere - så blir det ikke mer Gatebil i fremtiden siden Gatebil er ansvarlig for sikkerheten til publikum..." gaulet speakeren :shake

- Men når BMW M5'n under semifinalen i Bredsladden kom ufor banen med bakhjulet og sendte så mye steiner over publikum (som satt så nært banen) at to stykker måtte fraktes bort i Ambulanse...

Da ble det ikke nevnt noe om fremtiden til Gatebil...

. . .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var der oppe i dag - tok noen bilder av Mustangen som fortsatt stod der. Den ser jo tålig hel ut men jeg har mine store tvil om noen reparerer den for den har ordentlig store "indre skader". Hvordan gikk det med han som kjørte den - det er jo ikke akkurat overflødig mye sikkerhetsutstyr i en slik bil... ??

 

Lurer også litt på hvorfor de fokuserte SÅ mye på dem som hadde klatret opp i trærne og kalte dem for idioter og buskmenn... "Ramler dere ned og skader dere - så blir det ikke mer Gatebil i fremtiden siden Gatebil er ansvarlig for sikkerheten til publikum..." gaulet speakeren :shake

- Men når BMW M5'n under semifinalen i Bredsladden kom ufor banen med bakhjulet og sendte så mye steiner over publikum (som satt så nært banen) at to stykker måtte fraktes bort i Ambulanse...

Da ble det ikke nevnt noe om fremtiden til Gatebil...

Det som overrasket meg noe grasalt var tiden det tok fra det skjedde til det kom "ambulanse"personel. Var jo mer opptatt med å ^LÅSE! amulansen enn å se hva som skjedde, og prøve å dytte den båra over sandfella med små kontorstolhjul :wonder Håper bare det gikk bra med dem,så ikke pent ut...

Ride it like you Stole it

[-] -92 Sierra 2.0 Sedan DOHC (tidligere ambassadebil)

[x] -82 Sierra 2.0 Coupe

[-] -82 Matra Murena 2.2 S

[x] -88 Sierra 2.0 Sedan

[x] -76 Kadett C 1.2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det 2 personer som ble truffet av steiner eller? Det lover uansett ikke godt for fremtiden til Gatebil på Rudskogen......Kommer helt sikkert et krav om å sette opp plexiglass eller noe sånt hvis det skal bli flere treff. Er ikke lett å nekte folk å sitte der.

- 07 mod VW touran tdi highline dsg

- 04 mod Ford Mondeo ghia x 2.0 tdci

- 05 mod Ford Mondeo viva x 2.0 tdci

- 97 mod Nissan Primera 2.0i SLX P11

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det 2 personer som ble truffet av steiner eller? Det lover uansett ikke godt for fremtiden til Gatebil på Rudskogen......Kommer helt sikkert et krav om å sette opp plexiglass eller noe sånt hvis det skal bli flere treff. Er ikke lett å nekte folk å sitte der.

en som ble truffet og en som bare lå bak der,iallefall etter hva jeg så...

Usikker fremtid ja,tanken på plexi er jo ikke dum ;) men lurer på hva som kommer til å skje med tanke på gatebil..Over speaker anlegget sa dem at det var asfalt som ble burna opp..

Ride it like you Stole it

[-] -92 Sierra 2.0 Sedan DOHC (tidligere ambassadebil)

[x] -82 Sierra 2.0 Coupe

[-] -82 Matra Murena 2.2 S

[x] -88 Sierra 2.0 Sedan

[x] -76 Kadett C 1.2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

personlig så trur jeg de må ta en gjennomgang av sikkerheten der! var MYE og sette fingeren på!

 

spess med flagging! så MANGE som jeg mener burde bli svartflagga, men som ikke ble det! at det ikke var mere platekontakt der er et under!

 

jeg skal IKKE kjøre på gatebiltreffa noen gang når bilen min blir ferdig! velger heller noen av de mindre treffa hvor det faktisk er noen regler til hvordan det skal kjøres!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

personlig så trur jeg de må ta en gjennomgang av sikkerheten der! var MYE og sette fingeren på!

 

spess med flagging! så MANGE som jeg mener burde bli svartflagga, men som ikke ble det! at det ikke var mere platekontakt der er et under!

 

jeg skal IKKE kjøre på gatebiltreffa noen gang når bilen min blir ferdig! velger heller noen av de mindre treffa hvor det faktisk er noen regler til hvordan det skal kjøres!

Er vel sånn at dem som er flaggvakter er dem som har lyst,derfor nivå er der det er...masse som bør gjennomtenkes ja...

Ride it like you Stole it

[-] -92 Sierra 2.0 Sedan DOHC (tidligere ambassadebil)

[x] -82 Sierra 2.0 Coupe

[-] -82 Matra Murena 2.2 S

[x] -88 Sierra 2.0 Sedan

[x] -76 Kadett C 1.2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen her som har sittet på Gatebil Taxi'n?

Hvem er det som kjører den?

Hadseng`n som kjørte den, Tror det var noe sånn auksjon om å få sitte på+konkurranse for å få sitte på...

Ride it like you Stole it

[-] -92 Sierra 2.0 Sedan DOHC (tidligere ambassadebil)

[x] -82 Sierra 2.0 Coupe

[-] -82 Matra Murena 2.2 S

[x] -88 Sierra 2.0 Sedan

[x] -76 Kadett C 1.2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår