Gå til innhold

Gatebil på Rudskogen...

Ranger emnet


yosh_jt

Anbefalte innlegg

Denne har en 289 med automat.

Vet ikke hvordan det er med trimming

:(

Det er det som står på siden ja... men det er jo ikke alltid det stemmer.

Men hvis han har 289 motor (som er den minste V8 motoren dem kom med. tror jeg) så hjelper det endel med 302 topper.. for da får den endel større ventiler.. Mange av disse som også ble solgt med manuell

Golf mk1 16vT

Ringopel 16vT

124 te

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 298
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Kom igjen fra Gatebil nå. Reiste klokken 5 idag tidlig, så var der litt over 8. Kaldt var det i begynnelsen, og akkurat greit med folk uten at det hopa seg opp med kø. Fikk ikke med meg Mustangen som rulla, men stod et par meter unna da den hvite Sierra RS Cosworth'en snurra inn jordhaugen ved go-cart-bana.. :)

 

Litt synd at jeg ikke fikk med meg hverken 201-meter eller breisladden, men var uansett morsomt der idag med mange pene biler. 150 var grei pris for å komme inn, men må si jeg syns at 90 spenn for en burger og en flaske vann er dyrt.. :)

 

Et tips til Gatebil; Hva med å kjøre folk oppover fra parkeringen med ATV med tilhenger eller lignende..? ATVer med crew suste jo forbi konstant, og hadde glatt betalt en tier ellerno for å slippe å gå opp/ned den bakken og rundt hele bana.. :P

 

Skal få opp bilder snart, men sliter litt med båndbreddekapasitet på webhotellet..

 

De kjørte faktisk pirat taxi med atv`ene utover kvelden... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg tror deg jeg, men det er vel litt smått å pusle med rundt banen der? Er du ikke enig? :drive2

Kjører jo mange originale sierraer der og bmwer så er ikke noe mer rart med en original V8 der.. Men skal ikke mye til før at det går veldig mye bedre enn originalt da

62 Chevrolet Impala 2dht "ThinkTwise"

64 Chevrolet Bel Air Stw "BeLow"

71 Mustang Mach-1 "Phat-1"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hørtes ille ut det med mustangen. Noen som fikk med seg cossien som mista det ene hjulet opp fra slakteren på fredag a? shit det dekke trilla langt oppover på øya. Heldigvis sto det ingen der så det ut som, noen som vet åssen det gikk med bilen?

 

og noen som så ho helt utrolig pene med blondt hår trur jeg. ho sto litt oppe ved den øverste vogna hvor de selger pølser og sånn ho sto der ved ett bord sammen med noen andre. ho hadde KORT og da mener jeg KORT skjørt, koste meg litt da når jeg sto og spiste pølsa mi og det kom ett bittelite vindpust og løfta på skjørtet hennes. :D

Noen som har bilder av ho? eller ho som sto med gull/brun aktige klær oppe ved autofil standen, ho var ganske brun og så pen så du vil ikke tru det.

Noen som har bilder av disse to, da blir jeg veldig blid. :)

"Oversteer is best cause you don't see the tree that kills you" -Richard Hammond.

 

 

- BMW E30 320i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom igjen fra Gatebil nå. Reiste klokken 5 idag tidlig, så var der litt over 8. Kaldt var det i begynnelsen, og akkurat greit med folk uten at det hopa seg opp med kø. Fikk ikke med meg Mustangen som rulla, men stod et par meter unna da den hvite Sierra RS Cosworth'en snurra inn jordhaugen ved go-cart-bana.. :)

 

Litt synd at jeg ikke fikk med meg hverken 201-meter eller breisladden, men var uansett morsomt der idag med mange pene biler. 150 var grei pris for å komme inn, men må si jeg syns at 90 spenn for en burger og en flaske vann er dyrt.. :)

 

Et tips til Gatebil; Hva med å kjøre folk oppover fra parkeringen med ATV med tilhenger eller lignende..? ATVer med crew suste jo forbi konstant, og hadde glatt betalt en tier ellerno for å slippe å gå opp/ned den bakken og rundt hele bana.. :P

 

Skal få opp bilder snart, men sliter litt med båndbreddekapasitet på webhotellet..

 

De kjørte jo fra parkeringa og til banen med store lapper på ryggen hvor det sto at det kosta 50kr for å sitte på. Dette skjedde ved 12 tiden.

Nissan 200SX RS13 med trivelige mods.

www.sandvik-bros.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hørtes ille ut det med mustangen. Noen som fikk med seg cossien som mista det ene hjulet opp fra slakteren på fredag a? shit det dekke trilla langt oppover på øya så det ut som? heldigvis sto det ingen der så det ut som, noen som vet åssen det gikk med bilen?

 

Jeg filma Cossien idet den var utenfor banen en tur; vanskelig å se om den mista hjulet før eller etter den dro av. Så ut som hjulboltene hadde løsnet; ingen stor skade skjedd, kjørte inn i depoet for egen maskin (på bremseskiva) cheers

 

Hade hellothere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hørtes ille ut det med mustangen. Noen som fikk med seg cossien som mista det ene hjulet opp fra slakteren på fredag a? shit det dekke trilla langt oppover på øya. Heldigvis sto det ingen der så det ut som, noen som vet åssen det gikk med bilen?

 

og noen som så ho helt utrolig pene med blondt hår trur jeg. ho sto litt oppe ved den øverste vogna hvor de selger pølser og sånn ho sto der ved ett bord sammen med noen andre. ho hadde KORT og da mener jeg KORT skjørt, koste meg litt da når jeg sto og spiste pølsa mi og det kom ett bittelite vindpust og løfta på skjørtet hennes. :D

Noen som har bilder av ho? eller ho som sto med gull/brun aktige klær oppe ved autofil standen, ho var ganske brun og så pen så du vil ikke tru det.

Noen som har bilder av disse to, da blir jeg veldig blid. :)

Du er nok ikke den eneste som så dem nei.. :hammer

 

Angående den mustangen, så fikk kammeraten min tatt bilde av den i det den landet og folk løpte av gårde, vi stod nøyaktig 7-8meter i fra og var 100% sikker på at minst en eller annen lå under den bilen, var flere som titta en annen vei, men som akkurat kom seg unna.

 

edit: jeg så ikke en eneste RX7 i hele går som kjørte på banen, tror jeg så en i hele går, dårlige greier knock !

- 97mod. Vw Passat 1.8 20V Turbo

BSR Steg 3.

 

* 87mod. Bmw E30 325 Tic

* 87mod. Honda Prelude 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har noen specs. og bilder av de 2 amerikanerene som gikk som ett

H%#&"%#¤ igår? den ene var brun (så ut som den gikk best) og den andre (camaro?)var farget litt forskjellig, lilla osv. og så litt shabby ut(er ikke den helt blå camaroen jeg mener asså). Amerikanere er ikke min sterkeste side, men begge 2 hadde V8ere ihverfall, den ene hadde vel Chevy motor.

Og har noen noe specs. på den gule saaben (9-3 aero?) fra svergie som gikk veldig bra, og showet mye igår og den blå stv. M5en med de grønne varebil skiltene? kan kjøre han der ja! :wave sist nevnte er vel ikke en av de fra praerien racing sin?syns jeg har sett en som er ganske lik på siden dems.

Gikk bra de to blå 240ene som kjørte der oppe og! noen specs. på dem?fikk med meg at den ene som gikk værst hadde dahlback bygd maskin(?)

- 97mod. Vw Passat 1.8 20V Turbo

BSR Steg 3.

 

* 87mod. Bmw E30 325 Tic

* 87mod. Honda Prelude 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den blå M5`n er vel fra oslo kanten et sted?

 

Vi sto også noen få meter unna landingsplassen til mustangen, og var bobmesikre på at det gikk liv under den.. men mirakuløst nok kom folk seg unna..

 

Var en som var sånn halveis under med beina når den landa, men han gikk vel klar pga bakkeklaringa på bilen...

 

scary!

03` Volvo V70 d5 197hk 470nm

01` Seat Leon 4x4 20vT

X: 92` Bmw 328 turbo 600+hk X: 85` Bmw E30 286hk+ M-power X: 86` Audi 90 Quattro 20v Turbo 400hk X: 86` Bmw M535i Turbo 500hk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Sandvik bros;

Ah, jeg gikk opp bakken klokken 8, så det fikk ikke jeg med meg. Men 50 spenn var dyrt.

 

@Sea_west;

Tror hun kom med på et bilde en kamerat tok av en av bilene som stod på firmaplassen. La forøvrig merke til begge to du nevner.. :P

 

@Hassa;

Det var en blå RX-7 i Gatebil Serien eller hva det heter, som kjørte kvart over 9. Han fikk vertfall lekasje i ettellerannet (bensin?) klokka 9.20. Bilde av den ligger her

» [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004

» [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt

» [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt

Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Sandvik bros;

Ah, jeg gikk opp bakken klokken 8, så det fikk ikke jeg med meg. Men 50 spenn var dyrt.

 

@Sea_west;

Tror hun kom med på et bilde en kamerat tok av en av bilene som stod på firmaplassen. La forøvrig merke til begge to du nevner.. :P

 

@Hassa;

Det var en blå RX-7 i Gatebil Serien eller hva det heter, som kjørte kvart over 9. Han fikk vertfall lekasje i ettellerannet (bensin?) klokka 9.20. Bilde av den ligger her

 

han tok livet av diffen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår