Laaars Skrevet Januar 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2006 slikt, uten tvil.. De racerlokka har i mine øyne ingenting å gjøre på oldschoolbiler ;) Enig, enig.... Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet Januar 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2006 Skal jeg kjøpe slikt: Eller slikt: ? du kødder... du tviler ikke på det. einser-loven beskytter svaret der ja, egen paragraf og greier ;)... Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ekkoj Skrevet Januar 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2006 Ok Ok, jeg gir meg... Løper til Ebay og gir bud nå... Siter Fotobloggen min 78 Golf LS +82 Golf C 07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8 x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ManiaCoupe Skrevet Januar 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2006 du kødder... du tviler ikke på det. einser-loven beskytter svaret der ja, egen paragraf og greier ;)... Var det ikke §12 kap. 9 i Einserlage da tro..... :D Siter VW Audi club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mk2-16v Skrevet Januar 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2006 Selvfølgelig skal du ha et slikt: Kjøpte et slikt + chrom lister av Brenner Motorsport på ebay, så han er det i hvertfall trygt å handle fra ;) Siter "I'm so smart I'm practically retarded" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ekkoj Skrevet Januar 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2006 Selvfølgelig skal du ha et slikt Kjøpte et slikt + chrom lister av Brenner Motorsport på ebay, så han er det i hvertfall trygt å handle fra ;) Hadde du giddi å gi meg linken dit? FOr nå driver jeg og kjøper lister et sted og tanklokk et annet... Siter Fotobloggen min 78 Golf LS +82 Golf C 07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8 x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lunas Skrevet Januar 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2006 Damn de hadde mye rått i den webshoppen! http://www.brenner-motorsport.de/ http://cgi3.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewUserPage&userid=brenner-motorsport Siter _____________________________________________ Bjorn Lunas Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mk2-16v Skrevet Januar 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2006 Hadde du giddi å gi meg linken dit? FOr nå driver jeg og kjøper lister et sted og tanklokk et annet... Her er linken til ebay butikken hans: http://search.ebay.com/_W0QQsassZbrennerQ2dmotorsport Og her er link til hjemmesiden: http://www.brenner-motorsport.de/webshop/start.html Han er en hyggelig og service-innstillt tysker ;) Siter "I'm so smart I'm practically retarded" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henning_dt85 Skrevet Januar 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2006 når jeg blir rik, da kommer nok sånt stæsj på bilen min og ;) Siter Amazon 65-strøken bil amazon 67-prosjekt Volvo 245 85-Bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ekkoj Skrevet Januar 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2006 Blei ikke noe tur på verkstedet idag. Sosa bort hele kvelden på ebay istedenfor. Ser ut til at jeg har fått tilslaget på noen snasne sidelister, har funnet lykter og må bare få avklart litt om frakt før tanklokk er i havn. Rakriste og Cheron driver også å skal ha meg til å bestille enda mer kråm... Og ja... som den evige optimist jeg er, så bestilte jeg dekk idag... selv om jeg ikke har fått felgene mine enda... Legger meg tidlig idag for å lade batteriene til en noget krass telefon til importøren imorgen... knock skulle ta 4 uker... har tatt 8. Lurer litt på om jeg ikke skal ringe rett til tyskland mandag i neste uke om felgene ikke har kommet enda... Siter Fotobloggen min 78 Golf LS +82 Golf C 07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8 x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Januar 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2006 Hva slags felger har du kjøpt, og fra hvor? Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ekkoj Skrevet Januar 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2006 Hva slags felger har du kjøpt, og fra hvor? Har kjøpt meg 8X15 Smoor Roadster et 20 (eller var det 25) Gikk på en smell og bestilte hos Powerzone... :w00t Siter Fotobloggen min 78 Golf LS +82 Golf C 07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8 x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Januar 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2006 Er stort sett mindre ventetid om du bestiller direkte i Tyskland, billigere blir det vanligvis også Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ekkoj Skrevet Januar 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2006 Er stort sett mindre ventetid om du bestiller direkte i Tyskland, billigere blir det vanligvis ogsåSjekka med Smoor direkte, regna egentlig med at det skulle, som du sier, bli billigere og gå raskere. Grunnen til at jeg bestilte hos Slowerzone var at de faktisk var billigere... Men raskere... nei, det er helt tydelig. Siter Fotobloggen min 78 Golf LS +82 Golf C 07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8 x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lindapus Skrevet Januar 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2006 Fin framgang her ja... kiddie Monn tro om du klarer å bli kvitt all den rusta du har.. knock Siter 2000 Passat 115Tdi Pd Variant som fortiden ruller på 17" vinterhjul..... H-R fjærer. Coilover kommer..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg