lars-frr Skrevet April 13, 2006 Rapporter Share Skrevet April 13, 2006 Åååå den ser jo ultra rååå ut nå, bra jobbet.. Men jeg syntest du burde ha en GTI leppe foran, ser rått ut med det tycker jag. Ledningsnett kan jeg ikke hjelpe deg med gitt hehe. Men bra jobbet.. Gleder meg til å se denne til sommern Siter 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet April 14, 2006 Rapporter Share Skrevet April 14, 2006 Hva skjer med at du ikke har chromma dørhåndtak a? :) Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ekkoj Skrevet April 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 14, 2006 Blir ikke gtileppe... Jeg har en LS jeg :D Chroma dørhåndtak kommer kanskje.. eller kanskje ikke.. todelt grunn her.. det var ikke sånn orginalt.. pluss at det koster skjorta med all denn chromen.... Siter Fotobloggen min 78 Golf LS +82 Golf C 07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8 x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Böhser Onkäl Skrevet April 14, 2006 Rapporter Share Skrevet April 14, 2006 Gratulerer med vakker bil, som kommer til å forsyne seg grovt av premiebegrene i år:D . Det kan se ut til at bilen min trenger lakk nå for å henge med;). Stuket og høyden på bilen er veldig riktig nå. Men jeg er meget skeptisk til hvordan det kommer til å gå med skjermene dine foran. Dette er garantert å butte i første rundkjøring, dessverre. Så ideelt sett burde skjermene foran ha vært valsa mer (eventuelt ha sveisa på ny hjulbue lenger ut før lakkering). Klaringa inn mot fjærbeinet ville også gitt meg dårlig nattesøvn. 3mm kan bli i minste laget ved inspirert kurvekjøring, ettersom dekksida vil svikte og felgen "vandre" sideveis. Dermed vil dekksida kunne subbe mot fjærbeinet/nedre justeringsmutter. Så det er en møysommelig prosess å få riktig klaring mellom dekk og skjerm/fjærbein. Min erfaring er at på 8" felg er ET 20 meget bra egnet. Da får man passe bra klaring til skjermen (forutsatt valsing/voldtekt av denne) og du har plass nok innover til å kjøre med 1,5 grader negativ camber. Etter 13 år med Einser og div. prøving og feiling har jeg kommet fram til at 1,2 grader negativ camber og nøytral spissing foran gir det beste kompromisset mellom plass inn/ut, oppfattet veiholdning og dekkslitasje. Jeg kjørte over 20000km i fjor og dekkene foran slites jevnt som et stuegulv:). Med 1,5 grader negativ camber (og nøytral spissing) økes slitasjen på innsiden drastisk. I alle fall om man kjører så mye i året som jeg gjør. 3000km på Autobahn gjør sitt da... Håper å se bilen til helga og at du tar turen til Leira 1. maihellothere Siter Lieber Weber im Ohr als Lader am Arsch... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ekkoj Skrevet April 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 14, 2006 Gratulerer med vakker bil, som kommer til å forsyne seg grovt av premiebegrene i år:D . Det kan se ut til at bilen min trenger lakk nå for å henge med;). Stuket og høyden på bilen er veldig riktig nå. Men jeg er meget skeptisk til hvordan det kommer til å gå med skjermene dine foran. Dette er garantert å butte i første rundkjøring, dessverre. Så ideelt sett burde skjermene foran ha vært valsa mer (eventuelt ha sveisa på ny hjulbue lenger ut før lakkering). Klaringa inn mot fjærbeinet ville også gitt meg dårlig nattesøvn. 3mm kan bli i minste laget ved inspirert kurvekjøring, ettersom dekksida vil svikte og felgen "vandre" sideveis. Dermed vil dekksida kunne subbe mot fjærbeinet/nedre justeringsmutter. Så det er en møysommelig prosess å få riktig klaring mellom dekk og skjerm/fjærbein. Min erfaring er at på 8" felg er ET 20 meget bra egnet. Da får man passe bra klaring til skjermen (forutsatt valsing/voldtekt av denne) og du har plass nok innover til å kjøre med 1,5 grader negativ camber. Etter 13 år med Einser og div. prøving og feiling har jeg kommet fram til at 1,2 grader negativ camber og nøytral spissing foran gir det beste kompromisset mellom plass inn/ut, oppfattet veiholdning og dekkslitasje. Jeg kjørte over 20000km i fjor og dekkene foran slites jevnt som et stuegulv:). Med 1,5 grader negativ camber (og nøytral spissing) økes slitasjen på innsiden drastisk. I alle fall om man kjører så mye i året som jeg gjør. 3000km på Autobahn gjør sitt da... Håper å se bilen til helga og at du tar turen til Leira 1. maihellothere Takk takk.. begynner å bli fornøyd med bilen selv nå ja.. men pokaler.... nåh.. veit nå ikke helt jeg da... Jeg er også bekymret for fremskjermene mine slik bilen står nå, og har derfor lurt på om jeg ikke skal skru den opp litt til. hva klaringa innover til fjørbeinet gjelder kjørte smallboy med tilsvarende på sin corsa i hele fjor. Bilen hans kan vel sies å bli kjørt inspirert til vanlig i tillegg til at den også ble brukt i autoslalom. Han opplevde ingen subbing på innsiden. Men, skal sjekke opp det der med camber, forsøkte å måle hvor mange grader jeg hadde her om kvelden, men kom vel egentlig ikke så langt. Kan være t jeg vipper dekket litt ut igjen... Om jeg får bilen til å gå svipper jeg innom dere den 23. samt tar den med til Valdres :D Siter Fotobloggen min 78 Golf LS +82 Golf C 07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8 x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet April 14, 2006 Rapporter Share Skrevet April 14, 2006 Chroma dørhåndtak kommer kanskje.. eller kanskje ikke.. todelt grunn her.. det var ikke sånn orginalt.. pluss at det koster skjorta med all denn chromen.... Her er det jo dørhåndtak til deg: http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=50906 ;) Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ekkoj Skrevet April 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 15, 2006 Idag traff jeg jackpot... (på en måte i hvertfall) Fant igjen en haug med deler jeg trodde var blitt borte.. Dørsider bak, div deksler, innstegslister osv... Så da var det bare å ta frem vaskebøtta og renseremedier før interiøret ble montert i bilen. Usedvanlig dårlig bilde av girkula mi :p fikk montert div annet også, deriblandt bakfangeren... Inn med det nye og ut med det gamle Denne fangeren bærer preg av å være repro, men til alt overmål var det ene hjørnet som følgte med orginal vw :D De gamle festene til bakfangeren hadde hengerfeste på seg, og det tenkte jeg at det ikke var noe stas å ha på einseren. Så da var det frem med vår gamle venn vinkelsliperen. Resultat: Fangeren foran fikk også sin etterlengtede gummilist og hjørner :D Her er det jo dørhåndtak til deg: http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=50906 ;) Joda, det er ikke det å finne dem som er problemet.. det er vel heller å betale for de :) Siter Fotobloggen min 78 Golf LS +82 Golf C 07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8 x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fotojan Skrevet April 15, 2006 Rapporter Share Skrevet April 15, 2006 Har aldri likt grønne biler, men denne ble virkelig bra. Min ener er et virkelig trist syn i forhold, men planene er der og får litt mer inspirasjon når man har fulgt ditt prosjekt som snart er klart. PS. Har du lagt merke til at du snart har hatt like mange innlegg som rakriste? Siter Kjører bilcross med SAAB, men også VW Golf og andre biler som dukker opp. Utrolig, men det ble faktisk en totalseier i 2008!Besøk gjerne hjemmesiden: www.race.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet April 15, 2006 Rapporter Share Skrevet April 15, 2006 Joda, det er ikke det å finne dem som er problemet.. det er vel heller å betale for de :) Sant nok det ja. Men den 500-lappen eller 1000-lappen tjener du jo fort inn igjen når du begynner å kjøre pirattaxi med einseren. Hehe:op Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VipS_VimS Skrevet April 15, 2006 Rapporter Share Skrevet April 15, 2006 Sant nok det ja. Men den 500-lappen eller 1000-lappen tjener du jo fort inn igjen når du begynner å kjøre pirattaxi med einseren. Hehe:op Jeg håper det der var ironisk, for du kjører ikke pirat med en så strøken 1'r! Jeg har sagt det før, og jeg sier det igjen...dette blir jævlig bra!! Du kan være stolt av deg selv, og de som har hjulpet deg!! Siter <3 VW <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
einsereier Skrevet April 15, 2006 Rapporter Share Skrevet April 15, 2006 denne bilen blir jo helt nydelig!! nå begynner jeg å glede meg til å begynne på min egen:) Siter 07 touran exclusive mk2 2.9 VR6 T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet April 15, 2006 Rapporter Share Skrevet April 15, 2006 Jeg håper det der var ironisk, for du kjører ikke pirat med en så strøken 1'r! Jeg har sagt det før, og jeg sier det igjen...dette blir jævlig bra!! Du kan være stolt av deg selv, og de som har hjulpet deg!! Selvsagt var det ironisk, derav "Hehe" med en såkalt geipende smiley bak. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest //TCCW Skrevet April 15, 2006 Rapporter Share Skrevet April 15, 2006 Sweet! Men har et lite håp om at du går for de originale lyktene bak! Blir vel sweet å ratte rundt i denne i sommer kan jeg tenke meg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maxboost Skrevet April 16, 2006 Rapporter Share Skrevet April 16, 2006 dette er rått... skulle ønske jeg hadde pågangs mot til noe sånt... og btw tøff bil med litt bøllestuk :D gratulerer med snart fullført prosjekt Siter Drift it like u HATE it ! [sign:error] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ulfern Skrevet April 17, 2006 Rapporter Share Skrevet April 17, 2006 fet bil :D:D eget relê til bensinpumpa ja.. Siter Golf 16v Turbo - Porsche powered.. -> http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=96330 Chevrolet camaro 5spd 1971 - bbc 454cid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg