Gå til innhold

Hvis dere skulle kjøpt bil til ca 300.000,- hva ville dere valgt?

Ranger emnet


Azzido

Anbefalte innlegg

  • Svar 152
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

du sa du ikke ville ha Bmw.. men hvsi du kjøper denne har du litt penger igjenn på konto og du har en Drømme bil:)

 

http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=867757

Vi sto på kanten av stupet. Nå har vi tatt et stort skritt forover:)

 

1986 Mazda 929

19?? Ascona B

1986 Nissan King Cab

1999 Mitsubishi Eclipse GS Turbo

I dag: 1997 Nissan 200sx S14a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå vet jeg sånn ca hva du er ute etter, av de du nevnte at du har i tankene ville i hvert fall jeg valgt S14A, men siden du spør oss så sier jeg hva JEG ville gjort hvis jeg hadde hatt 300 000 å bruke på bil.

 

Jeg ville bygd om en E30 coupe til M3 med skjermbreddere og ny c stolpe og det hele, og lagt resterende penger i svart lakk, småstyling (evo 2 leppe, speil, vingeflapp, felger osv =) ), understell og motor!

 

Det er min drøm i hvert fall :) yummy

 

Ellers må jeg si at 200SX S14A, Integra DC2, 911 Turbo og BMW E39, både stv og sedan er biler som scorer høyt hos meg =) yummy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, ja ekke dum den der... men volk felga gjør mye av bilen? =)

 

Hva mener du her? Den er jo betydelig oppdatert både motor og understells messig, selv om han har på de andre felgene hans syntes jeg bilen er dritpen, klart av volk felgene gjør den veldig bra, men dog, en vannvittig rå bil! Ikke så dum den han har planer om heller yummy *holdetett* :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår