Hifonic Skrevet September 10, 2005 Rapporter Share Skrevet September 10, 2005 Noen ideer? Er møkkalei Trondheim -'00 Fiat Punto - Prosjekt dypbass -'87 Fiat Panda - prosjekt wannabe dBdragger Team Lydtrykk.no avd. Finnmark Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nomix Skrevet September 10, 2005 Rapporter Share Skrevet September 10, 2005 Dette må være OT über alles.. hihi. Ta en kjøretur :drive2 Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skillz2k Skrevet September 10, 2005 Rapporter Share Skrevet September 10, 2005 gjør som andre folk på en lørdag. begynn å drikk på fredag etter jobb/skole og hver fyllasyk søndagen :d Ta med dama på kino Få deg en dame spill wow til du er lvl 60 er uante muligheter! I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nomix Skrevet September 10, 2005 Rapporter Share Skrevet September 10, 2005 spill wow til du er lvl 60 Nesten like tåpelig som gjør som andre folk på en lørdag. begynn å drikk på fredag etter jobb/skole og hver fyllasyk søndagen :d :P Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_BASS Skrevet September 10, 2005 Rapporter Share Skrevet September 10, 2005 Gjør som meg hvis jeg har fri og kjeder meg... skru bil hellothere Japanisce Industriabfall, nein danke! audi s2 morrobil audi s2 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diablito2k Skrevet September 10, 2005 Rapporter Share Skrevet September 10, 2005 ta deg en kjøretur drikk deg full spill noe se en film mekk bil osv osv .. bruk fantasien, alt er mulig, selv i en by som trondheim, hehe :D Don't Kill Me If Im Wrong ;) Audi 90, 2.2E 86' :pray *hobbyprosjekt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
le0n Skrevet September 10, 2005 Rapporter Share Skrevet September 10, 2005 Trondheim sa du? Så langt nord.... Ut og skli akebrett:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet September 10, 2005 Rapporter Share Skrevet September 10, 2005 Få deg venner? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nomix Skrevet September 10, 2005 Rapporter Share Skrevet September 10, 2005 Trondheim sa du? Så langt nord.... Ut og skli akebrett:D Bor 50 mil over trondheim jeg, er sol her aneglsmili Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
triggerhappy Skrevet September 10, 2005 Rapporter Share Skrevet September 10, 2005 Ta en skikkelig kosekveld med deg selv. Tenn stearinlys, sett opp blomster. Spis en god middag med god vin. Og avslutt kvelden med et runk du aldri glemmer. -x 1988 Ford Sierra Cosworth -x 1991 Mazda 323 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nomix Skrevet September 10, 2005 Rapporter Share Skrevet September 10, 2005 Ta en skikkelig kosekveld med deg selv. Tenn stearinlys, sett opp blomster. Spis en god middag med god vin. Og avslutt kvelden med et runk du aldri glemmer. Du vet dette er bilforumet? Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sea_West Skrevet September 10, 2005 Rapporter Share Skrevet September 10, 2005 Ta en skikkelig kosekveld med deg selv. Tenn stearinlys, sett opp blomster. Spis en god middag med god vin. Og avslutt kvelden med et runk du aldri glemmer. hehehe, var på nippet til og si det samme. denne tråden burde være klistret, sånn så folk kan gå inn hit og få noen forslag til hva de kan gjøre om de kjeder seg. "Oversteer is best cause you don't see the tree that kills you" -Richard Hammond. - BMW E30 320i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hifonic Skrevet September 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 10, 2005 Trondheim sa du? Så langt nord.... Ut og skli akebrett:D Det har jeg allerede gjort.. Og blir bare dritings om jeg skal drikke -'00 Fiat Punto - Prosjekt dypbass -'87 Fiat Panda - prosjekt wannabe dBdragger Team Lydtrykk.no avd. Finnmark Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diablito2k Skrevet September 10, 2005 Rapporter Share Skrevet September 10, 2005 Og blir bare dritings om jeg skal drikke problemet er ? :D Don't Kill Me If Im Wrong ;) Audi 90, 2.2E 86' :pray *hobbyprosjekt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skillz2k Skrevet September 10, 2005 Rapporter Share Skrevet September 10, 2005 hva ? tåler du ikke alkohol ? blir du bare full og svimete av det?? Da tror jeg det er noe alvorlig i veien med deg.. Legen neste! :hammer I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg