Audi quattro turbo Skrevet April 3, 2003 Rapporter Share Skrevet April 3, 2003 Logga meg på idag tidlig og da ser jeg et fint og rundt tall!!! Gratulerer Marius med Norgest desidert største bilforum.Du hadde vel aldri trodd at det ville bli så mange medlemmer ?? Så du hadde fått snik-reklame i Bilsport også,både med bilforumet.net og med Crazy Tuning :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D Siter `96 VW Golf TDI "90" og `06 Skoda Octavia L&K 1.9 TDI 4x4 stv konebil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ticket2Fly Skrevet April 3, 2003 Rapporter Share Skrevet April 3, 2003 Jepp hiver meg på her jeg også GRATTIS med Norges største og beste bilforum :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shadow_iX Skrevet April 3, 2003 Rapporter Share Skrevet April 3, 2003 grampulrer Marius... :D Tror du kommer til å nå 10k grensa snart da? hehe Siter '95 Subaru Legacy Wagon - beater. :) nad_freak@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet April 3, 2003 Rapporter Share Skrevet April 3, 2003 heiheeei! Takk skal dere ha...! Bilforumet.net er i en veldig utviklinsfase nå, kan ikke si annet en dere har en spennende sommer i møte. Takk like mye til Håkon som også driver på her! Og takk til alle de slemme onde moderatorene. :D Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ascona Skrevet April 3, 2003 Rapporter Share Skrevet April 3, 2003 Originally posted by Audi quattro turbo Logga meg på idag tidlig og da ser jeg et fint og rundt tall!!! Gratulerer Marius med Norgest desidert største bilforum.Du hadde vel aldri trodd at det ville bli så mange medlemmer ?? Så du hadde fått snik-reklame i Bilsport også,både med bilforumet.net og med Crazy Tuning :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D Nå må jeg bare spørre.. Hvor mange postinger var det på bilforumet sist kvartal? Og hvor mange individuelle brukere som faktisk postet? At bilforumet.net er norges største webbaserte bilforum er det nok ingen tvil om, men største bilforum? jeg er litt i tvil. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet April 3, 2003 Rapporter Share Skrevet April 3, 2003 Originally posted by Ascona Nå må jeg bare spørre.. Hvor mange postinger var det på bilforumet sist kvartal? Og hvor mange individuelle brukere som faktisk postet? At bilforumet.net er norges største webbaserte bilforum er det nok ingen tvil om, men største bilforum? jeg er litt i tvil. SO!???? :rolleyes: :rolleyes: Gratulerer uansett med 2000 medlemmer!! Tror nok vi er de største jeg! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet April 3, 2003 Rapporter Share Skrevet April 3, 2003 Forumet redda vintern min! sombrero Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet April 3, 2003 Rapporter Share Skrevet April 3, 2003 Originally posted by Kid-A Forumet redda vintern min! sombrero kult! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Asim Skrevet April 3, 2003 Rapporter Share Skrevet April 3, 2003 Originally posted by Ascona Nå må jeg bare spørre.. Hvor mange postinger var det på bilforumet sist kvartal? Og hvor mange individuelle brukere som faktisk postet? At bilforumet.net er norges største webbaserte bilforum er det nok ingen tvil om, men største bilforum? jeg er litt i tvil. Klarer du ikke å se noe som helst positivt i noe som helst? Må være veldig stakkarslig å være så negativ hele tiden? Prøv å si noe positivt da!? Jeg tror ikke du klarer det.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bing Skrevet April 3, 2003 Rapporter Share Skrevet April 3, 2003 Originally posted by MrHappy Klarer du ikke å se noe som helst positivt i noe som helst? Må være veldig stakkarslig å være så negativ hele tiden? Prøv å si noe positivt da!? Jeg tror ikke du klarer det.... Dette har jeg også merket.. har vi en wannabe rdl? Siter 1991 BMW 325I TOURING x 1992 Ford Sierra 2.0 CLX x 1986 Ford Sierra XR 4x4 2.8 v6 x 2000 hyundai coupe 2.0 x 1998 Hyundai coupe 1,6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brembo Skrevet April 3, 2003 Rapporter Share Skrevet April 3, 2003 Virker som ascona skal være negativ til mye her inne ja,men drit i det. GRATULERER med 2000 medlemer, og takk for en side som er et must å være innom hver dag.:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Skrevet April 3, 2003 Rapporter Share Skrevet April 3, 2003 Gratulerer Marius og Håkon:) Kjempegreier dette her Synd Ascona ikke har sannvittighet til å gi lite granne skryt til dere som holder på med dette. Du hadde nok sikkert ikke greid det bedre selv :mad: Stå på videre:) MVH Lars Siter 30.03.87 www.essokickers.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jumbo Skrevet April 3, 2003 Rapporter Share Skrevet April 3, 2003 grattulerer ..... Ordentlig digg at noen gidder å holde liv i et slikt forum. ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ascona Skrevet April 3, 2003 Rapporter Share Skrevet April 3, 2003 Originally posted by MrHappy Klarer du ikke å se noe som helst positivt i noe som helst? Må være veldig stakkarslig å være så negativ hele tiden? Prøv å si noe positivt da!? Jeg tror ikke du klarer det.... Jeg klarer ikke å se på det som positivt å komme med en slik, udokumentert påstand. Noe jeg vil anta at er norges største bilforum hadde i 4. kvartal 2002 hele 504 unike postende brukere, og et uvisst antall lurkere (folk som ikke poster) Det samme forumet hadde 4. kvartal 2002 hele 20451 postinger.. Kan bilforumet matche de tallene? Si gjerne fra hvis du vil ha mer detaljert statistikk, det finnes. Og joda, jeg kommer med positive innspill rett som det er, men du er for paranoid til å se det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Asim Skrevet April 3, 2003 Rapporter Share Skrevet April 3, 2003 Originally posted by Ascona Jeg klarer ikke å se på det som positivt å komme med en slik, udokumentert påstand. Noe jeg vil anta at er norges største bilforum hadde i 4. kvartal 2002 hele 504 unike postende brukere, og et uvisst antall lurkere (folk som ikke poster) Det samme forumet hadde 4. kvartal 2002 hele 20451 postinger.. Kan bilforumet matche de tallene? Si gjerne fra hvis du vil ha mer detaljert statistikk, det finnes. Og joda, jeg kommer med positive innspill rett som det er, men du er for paranoid til å se det. lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol gleder meg til lørdag jeg...... :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg