ESPN Skrevet Juli 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2006 Fått lakkert grillen svart nå? Hehe nei, må se hvordan det blir med den nye badlooklista. Men den kommer nok ikke på før i vinter :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESPN Skrevet Juli 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2006 Hei.Slett innboksen din! Done ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESPN Skrevet Juli 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2006 Har egentlig ikke skjedd noe spess i det siste. Venter bare på en stor lønning så jeg får råd til å sote :p Men har ett "lite" problem, får ikke godkjennt 9*16 felgene mine på biltilsynet her i Arendal. Hvor i landet kan jeg få gjodt dette(helst ikke 100 mil unna)? Trenger jeg noen papirer? :confused: :confused: Får ser om jeg klarer å få tatt noen bilder en dag Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
245 gl Skrevet Juli 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2006 Får vi snart se noen bilder?:) Siter http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=129803&page=1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Juli 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2006 Men har ett "lite" problem, får ikke godkjennt 9*16 felgene mine på biltilsynet her i Arendal. Hvor i landet kan jeg få gjodt dette(helst ikke 100 mil unna)? Trenger jeg noen papirer? :confused: :confused: Du må ha vel TUV-papirer fra felgprodusenten om at de felgene med den ET'en du har er godkjent til bilen din. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESPN Skrevet Juli 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2006 Du må ha vel TUV-papirer fra felgprodusenten om at de felgene med den ET'en du har er godkjent til bilen din. Hmm det fikk jeg ikke med:shake :shake Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESPN Skrevet Juli 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2006 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Juli 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2006 Hmm det fikk jeg ikke med:shake :shake Nei, men du kan ta kontakt med felgprodusenten, så er det mulig de kan sende over papirene, og har du det i orden så er det mulig og få det godkjent. Edit: Ikke papirer bare på ET'n, men også bredden og størrelsen på felgene selvsagt. Og dekkdimensjonen. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettajinxer Skrevet Juli 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2006 Nei, men du kan ta kontakt med felgprodusenten, så er det mulig de kan sende over papirene, og har du det i orden så er det mulig og få det godkjent. Edit: Ikke papirer bare på ET'n, men også bredden og størrelsen på felgene selvsagt. Og dekkdimensjonen. skal og vere nokk med bare å gå til en forhandler av felgene...var det eg gjorde med oz'ene mine!!!blitt sinnsykt rå!!!blir nesten våt i buksa av jetta med rallyefront allså;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jetta85 Skrevet Juli 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2006 fet bil :cool: Siter Volkswagen - das Auto Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESPN Skrevet August 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 12, 2006 Kom akkurat hjem fra Bulgaria, stedet var Golden Sands og det ANBEFALES:cheers: Har ikke skjedde så mye i det siste, driver bare å stresser med stereoanlegget, ser ut som at en jording på en av forsterkerene er gåen :/ Fant noen bilder på den gamle mobben min som jeg slenger ut: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mosk Skrevet August 12, 2006 Rapporter Share Skrevet August 12, 2006 :hello: den blei rå Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet August 14, 2006 Rapporter Share Skrevet August 14, 2006 Er ikke noe stress med felgene da.. Blir du stoppå å må vise den på BT så setter du bare på org. hjula.. så bytter til bake når du kommer hjem igjen. Kul bil Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESPN Skrevet August 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 14, 2006 Er ikke noe stress med felgene da.. Blir du stoppå å må vise den på BT så setter du bare på org. hjula.. så bytter til bake når du kommer hjem igjen. Kul bil Ja funker jo det :) Tror ikke jeg gidder å stress med å få godkjennt de dekke denne sesongen, kanskje neste:angelsmili: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tony Skrevet August 28, 2006 Rapporter Share Skrevet August 28, 2006 fin fin bil! vurdert å fjerne hengerfestet kanskje ? hadde nok gjort seg Siter - 1995 VW "Cult Golf" :) x 1986 VW Golf 2 1.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg