wabby Skrevet September 12, 2005 Rapporter Share Skrevet September 12, 2005 Ang Lykteleveranse fra Autospar så regner jeg med at de har samme policy som Eiker Motorshop. De har dem ikke som lagervare og bestiller løpende ifra in.pro. Det tok gode 5 uker selv, men jeg var derimot informert og det gjorde meg ingenting. Grattis med ny jetta Espn, ser deg vel i Arendal engang eller noe. Er masse festlig ting du kan gjøre med en Jetta som er billig og bra. Har hatt en selv, men har gått over til passat nå... Den var noe harry (giftgrønn). Siter Selges - 93 VW Passat Stv 2.0i - Prosjekt Selges! AutoDB AD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESPN Skrevet September 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 15, 2005 Grattis med ny jetta Espn, ser deg vel i Arendal engang eller noe. Er masse festlig ting du kan gjøre med en Jetta som er billig og bra. Har hatt en selv, men har gått over til passat nå... Den var noe harry (giftgrønn). Takk takk :) Men lurer på en ting: Hvor ligger ledningen til tåkelysa? Har sett litt rundt om i motoren min finner dem ikke.... Har jo orginal tåkelysbryter, og er jo noen ledinger ut fra den så regner med de er der en plass :shake Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wabby Skrevet September 18, 2005 Rapporter Share Skrevet September 18, 2005 Kan hende du må legge de opp selv... Men på Passat så ligger det helt fram til baksiden av frontlyktene. Hvis du ikke finner noen ledige kontakter det så må du nok legge opp selv vil jeg tru. Siter Selges - 93 VW Passat Stv 2.0i - Prosjekt Selges! AutoDB AD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESPN Skrevet September 19, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 19, 2005 wabby Kan hende du må legge de opp selv... Men på Passat så ligger det helt fram til baksiden av frontlyktene. Hvis du ikke finner noen ledige kontakter det så må du nok legge opp selv vil jeg tru. Fått dem til å funke nå :) Trenger senkesett, noen som har noe å anbefale. Legg ut url Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
meg Skrevet September 20, 2005 Rapporter Share Skrevet September 20, 2005 du får et fint senkesett på torshov tol kr 1500 Siter Audi A6 tdi, just real diesel power;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESPN Skrevet September 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 22, 2005 meg: du får et fint senkesett på torshov tol kr 1500 Ja, men jeg hadde tenkt meg justerbart, til max 5000 kr. Noen som har noen tips? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rs_cr Skrevet September 24, 2005 Rapporter Share Skrevet September 24, 2005 Ebay. Supersport el. no lignende.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESPN Skrevet Oktober 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2005 Endelig fått supersport senkesettet i hus, tokk sin tid ja. Men tror nok at jeg venter til vinteren er ferdig med å sette det på Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESPN Skrevet Oktober 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2005 Har også kjøpte meg et KN filter, enelig litt lyd :) Mitt nye momo ratt :) Kosta flesk men.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESPN Skrevet Oktober 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2005 Nå har har jeg tenkt å fikse litt på fronten, da hadde jeg tenkt meg følgende: Emblemfrei grill Nye klare hovedlykter Klare blinklys (de som står i fangeren) Å en sånn list som er under grillen (se bilde) Hvor får jeg tak i denne? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skillz2k Skrevet Oktober 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2005 Det der er rallyfront! Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESPN Skrevet Oktober 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2005 Det der er rallyfront! Okay, er det helt umulig å få til eller? Ser jo det at lysa er mye mindre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Oktober 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2005 du får "rallye grill" til jetta front på autospar... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESPN Skrevet Oktober 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2005 du får "rallye grill" til jetta front på autospar... Burde jeg gå for den eller? Eller ser det helt rart ut? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Oktober 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2005 tror det blir bra sammen med grillist :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg