arntis Skrevet September 2, 2005 Rapporter Share Skrevet September 2, 2005 Noen som var på krabyskogen?? Sinnsyk rå golf som vant vr6 motor å full pakke. :wave Litt tregt arrangement?? EU kontroll på teknisk. Unødvendig med sånnt pirke kontroll. :hammer Hold dokk til sikkerhet!!!!! :fire: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erbe Skrevet September 2, 2005 Rapporter Share Skrevet September 2, 2005 En i samme teamet som jeg er i, kjøpte den golfen :):):) Siter http://300zx.kwn.no/300ZX.mpg (Høyreklikk, lagre som) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arntis Skrevet September 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 3, 2005 Heldig han da. Det er så sinnsyk rå lyd i de motora. Blir det så han bruker den eller blir den satt i gatebil? Hvor havna bilen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oleopel Skrevet September 9, 2005 Rapporter Share Skrevet September 9, 2005 jeg hvar der..... jeg la 5 bud på den blå kadett e'n men fikk den selfølgeli ikke Siter If it ain`t fun, it ain`t a kadett ______________ http://www.hoggernracing.com/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arntis Skrevet September 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 11, 2005 Hei OleOpel! hellothere Den kadetten ble med til trøndelag: En kompis av meg som fikk den. Gikk da ikke så værst den. Var gjort en hel del me motor. Den var også chip-trimmet. Du får komme å legge inn bud på lyngås neste års landsfinale. Skal ikke bruke den før da. :wave Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TMB Skrevet September 12, 2005 Rapporter Share Skrevet September 12, 2005 Gikk mye gromt på landsfinalen i år ja.. hehe. likte godt en saab som gikk styggbra.. hehe. Faren til kammeraten min la ett bud på den og fikk den.. hehe hellothere Siter En dag jeg var ute å kjørte sa de over radio'n at en mann kjørte feil retning på E6. Rart tenkte jeg, de kjører jo alle i feil retning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TypeC Skrevet September 15, 2005 Rapporter Share Skrevet September 15, 2005 jeg var der og kjørte.. ble da en finale plass gitt :partyon moro det som første års senior:D Siter Saken er biff!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fotojan Skrevet September 16, 2005 Rapporter Share Skrevet September 16, 2005 Når jeg var ung fikk jeg stadig høre at men skulle respektere eldre og la de få plass på buss mm. Men hva skjer med dagens ungdom - nei de gir pokker og tar de beste plassene fra oss som er eldre enn de. Så det tydelig på landsfinalen hvor de unge uten skrupler lot de som var noen år eldre bli henvist til dårligere plasser og TypeC var ikke noe unntak. Nei spøk til side - dette var virkelig bra kjørt!! :ass Siter Kjører bilcross med SAAB, men også VW Golf og andre biler som dukker opp. Utrolig, men det ble faktisk en totalseier i 2008!Besøk gjerne hjemmesiden: www.race.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oleopel Skrevet September 20, 2005 Rapporter Share Skrevet September 20, 2005 Hei OleOpel! hellothere Den kadetten ble med til trøndelag: En kompis av meg som fikk den. Gikk da ikke så værst den. Var gjort en hel del me motor. Den var også chip-trimmet. Du får komme å legge inn bud på lyngås neste års landsfinale. Skal ikke bruke den før da. :wave alle de gromme bilene forsvant opp dit, he he, ja da står jeg klar til året og legger bud he he Siter If it ain`t fun, it ain`t a kadett ______________ http://www.hoggernracing.com/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bilcross_driver Skrevet Oktober 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2005 Alle gromme biler forsvant ikke til Trøndelag. hehe.. Jeg fikk med en trønderbil hjem til Eidsvoll :) Siter -1996 Opel Omega B1 Caravan 2.5 TD -1970 Opel Kadett B -1994 VW Golf 3 VR6 (bilcross) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg