Gå til innhold

Min Golf GTI 16V Wolfsburg Edition

Ranger emnet


mspower

Anbefalte innlegg

  • Svar 563
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

er bare slik små ting egentlig,men... kanskje 90fanger,nye baklykter,en ny hellakkering,bytte interiør,div ting inni,og kanskje få tæll turbo. men som pappa sa,at d vil væra bedre for meg å kjøpe en som er ferdig bygd. så.. je aner ikke rett og slett:P he he.. tar d som d kommer. har go tid,og hvem, vet hvor lenge je har bilen. he he..

 

hva med deg?

 

har en tråd om bilen min du kan følge med på...

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

syns golfen ser veldig bra ut jeg! på en måte syns jeg ikke rs fangeren gjør noe..hadde den hatt 90 fanger ville den jo vært lik nesten alle andre svarte golfer som er litt småstyla. (personling ville jeg hatt helt sorte små fangere og gti leppe men.. ;) )

 

og som en annen nevnte..litt stor dekkdim syns jeg..hadde gjort seg med noe mindre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

syns golfen ser veldig bra ut jeg! på en måte syns jeg ikke rs fangeren gjør noe..hadde den hatt 90 fanger ville den jo vært lik nesten alle andre svarte golfer som er litt småstyla. (personling ville jeg hatt helt sorte små fangere og gti leppe men.. ;) )

 

og som en annen nevnte..litt stor dekkdim syns jeg..hadde gjort seg med noe mindre.

Tusen takk:) du er den ENESTE som syns så godt om bilen min trur je:P he he hehe...

ja,er d je vil frem til å... hadde je hatt 90fanger hadde den blitt lik de andre svarte golfene.

hi hi. får se hva je gjør videre igrunn:)

Takk for komentar:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

130hk på hjula når det er 144 i motoren?? det tviler jeg på!

man mister jo mer enn 14 hk når man legger til vekta på bilen da!!!

Mister hk pga. vekt?

Uansett vekt på bilen er vel effekten lik, bare vekt/effekt forholdet som endres...

Vet ikke hvor stort tap det er på Golfer er egentlig (sånn ca.), har kun vært borti testing av div. Honda der det er tilnærmet 10% effekttap i drivverket, som en tommelfinger-regel. Så jo også at det stemte godt på resultatene.

 

Uansett, er jo ikke sikkert "mspower" bryr seg så mye om dette :)

 

Er forresten enig med vwgolf2 her, ang. RS-fangeren. Er egentlig ingen stor fan av disse, men som han sa så hadde den jo vært kliss lik alle andre Golfer om den hadde hatt en 90-fanger f.eks :)

Dare to be different!

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mister hk pga. vekt?

Uansett vekt på bilen er vel effekten lik, bare vekt/effekt forholdet som endres...

Vet ikke hvor stort tap det er på Golfer er egentlig (sånn ca.), har kun vært borti testing av div. Honda der det er tilnærmet 10% effekttap i drivverket, som en tommelfinger-regel. Så jo også at det stemte godt på resultatene.

 

Uansett, er jo ikke sikkert "mspower" bryr seg så mye om dette :)

 

Er forresten enig med vwgolf2 her, ang. RS-fangeren. Er egentlig ingen stor fan av disse, men som han sa så hadde den jo vært kliss lik alle andre Golfer om den hadde hatt en 90-fanger f.eks :)

Dare to be different!

Nei.. helt rett;) bryr meg ikke så veldig hardt om detta... he he...

 

Tusen tusen tusen takk ska du ha:) godt å høre at du er enig med vwgolf2.. hihi..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

utrolig gøy at ei jente har så fet bil!:)

Savner golfen min jeg når jeg ser denne:)

 

Noen av dere lillehammerfolk som har sett den kanskje?? den ble solgt til en Mr. Klåpe i Gausdal i juli...regner med at han kjører en del i lillehammer:)

En mørkegrønn 3dørs golf med 9x16 i allefall:)

 

sry litt offtopic på tråden din frøken:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

utrolig gøy at ei jente har så fet bil!:)

Savner golfen min jeg når jeg ser denne:)

 

Noen av dere lillehammerfolk som har sett den kanskje?? den ble solgt til en Mr. Klåpe i Gausdal i juli...regner med at han kjører en del i lillehammer:)

En mørkegrønn 3dørs golf med 9x16 i allefall:)

 

sry litt offtopic på tråden din frøken:D

he he he. gøy å høre at du syns d er gøy at je har fet bil;) slik lik je å høre vettu!!! hi hi...

 

er ikke helt sikker på om je har sett golfen,men er mye mulig:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

utrolig gøy at ei jente har så fet bil!:)

Savner golfen min jeg når jeg ser denne:)

 

Noen av dere lillehammerfolk som har sett den kanskje?? den ble solgt til en Mr. Klåpe i Gausdal i juli...regner med at han kjører en del i lillehammer:)

En mørkegrønn 3dørs golf med 9x16 i allefall:)

 

sry litt offtopic på tråden din frøken:D

 

 

kan ikke si å ha sett den!.. og jeg er i gausdal hver enda dag :D

 

 

bilde av den? kansje jeg "har" sett den uten å tenke på det?

Golf II 16vT Syncro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan ikke si å ha sett den!.. og jeg er i gausdal hver enda dag :D

 

 

bilde av den? kansje jeg "har" sett den uten å tenke på det?

 

 

hmmm, det var merkelig...kanskje han driver å fikser noe på den da..?

Den er ganske så modda i allefall, senket en del, borbet T 9x16, glassklare lykter, emblemfrigrill + grillist, g60 optikk, tonede vinduer, relativt stort endestuss...

kan slenge innpå noen bilder senere, er på jobb, så jeg har det ikke her:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår