Gå til innhold

Min Golf GTI 16V Wolfsburg Edition

Ranger emnet


mspower

Anbefalte innlegg

  • Svar 563
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

he he. oki dan;) ska gi meg!! he he...

 

Takk ska du ha:) hmmm... ja,må få av gipsen snart ass... har jo igjen like lang tid som je har gått med den.. haff! kjett assa... kappkjøre? he he.. tjaaaa.. kææænskje dæ dan;)

 

 

hehe :D bør vel helst ta det på bane væ?

 

 

har vel ikke noen 16v deler hjemme dekk? treng noen småsaker serru

Golf II 16vT Syncro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bra du fikk av dekoren, for æsjamei!!

Men grei golfen din, men som de andre sier her.

RS4 fanger ??? :hammer

dekoren var d godt å få av ja... :) hmm. som sagt,så vet je ikke helt hva som skjer videre med den. masse planer,og fangeren er ikke den je prioritere først når je lik den lissom:) hi hi... kjett å ha slik som "alle" andre og slik..og gjøra som andre synes når je lik d sjøl.. derfor har je den;)

FIIIIIIIIN bil du har fått deg å forretsen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dekoren var d godt å få av ja... :) hmm. som sagt,så vet je ikke helt hva som skjer videre med den. masse planer,og fangeren er ikke den je prioritere først når je lik den lissom:) hi hi... kjett å ha slik som "alle" andre og slik..og gjøra som andre synes når je lik d sjøl.. derfor har je den;)

FIIIIIIIIN bil du har fått deg å forretsen:)

 

jotakk, blir store forandringer på den nå hvis planenen mine går i boks.

Når får du lappen da?

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jotakk, blir store forandringer på den nå hvis planenen mine går i boks.

Når får du lappen da?

samma her.. blir bra store forandringer hvis planene går i boks;)

hmmm. lappen kunne je hatt for LENGE siden,men... ble tull med div kjøreskoler osv... men endelig fant je en som var grei,og sku egentlig ha oppkjøring nå i august,men så brakk je foten og havna i gips... kjett!!! har igjen "bare" en måned trur je. haff... gått med d en måned å så...

men håper på å få oppkjøring så fort som mulig selv om lista er lang. har igjen bare d så.:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

samma her.. blir bra store forandringer hvis planene går i boks;)

hmmm. lappen kunne je hatt for LENGE siden,men... ble tull med div kjøreskoler osv... men endelig fant je en som var grei,og sku egentlig ha oppkjøring nå i august,men så brakk je foten og havna i gips... kjett!!! har igjen "bare" en måned trur je. haff... gått med d en måned å så...

men håper på å få oppkjøring så fort som mulig selv om lista er lang. har igjen bare d så.:)

 

hva er planene da?

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva er planene da?

er bare slik små ting egentlig,men... kanskje 90fanger,nye baklykter,en ny hellakkering,bytte interiør,div ting inni,og kanskje få tæll turbo. men som pappa sa,at d vil væra bedre for meg å kjøpe en som er ferdig bygd. så.. je aner ikke rett og slett:P he he.. tar d som d kommer. har go tid,og hvem, vet hvor lenge je har bilen. he he..

 

hva med deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår