Gå til innhold

Hva kjøper man for 15-30.000??

Ranger emnet


espenaa

Anbefalte innlegg

  • Svar 55
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Originally posted by ElectronicMix

Hvem gir 80-90.000 for en manta med turbo motor da??

 

må jo være jævli opelfantast hvertfall...

 

Men om noen vet om noen GSI. Ascona(GT da)/Manta eller Kadett så si ifra.

 

 

Jeg vet om mange som gjør det jeg,har en kamerat som kjøpte sin manta med turbomotor for 80k, det er en 77mod tror jeg.

Nå var den tilsalgs for 85k og han ble nedringt,vet om att det har gått en ascona for 120k den var veldig strøken, men uansett det er ikke problem å få 80-90k for en manta b med c20let motor.

 

det er en sjuk verden der ute vet du...........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitsubishi Colt GTi 16V 88-91. Ca. 1000kg 136hk. Går vel bare to tre i Norge har jeg fått oppgitt. Turtallsvillig motor som drar Golf 2 GTi (8V). Gode stoler og el vindu\speil. De fleste forsikringsselskapene har ikke hørt om denne som GTi og derfor blir prisen samme som glx (billig). Eneste minus må vel være å finne en. Kjøpte min i august i fjor og etter det har jeg ikke sett en eneste GTi til salgs. Men har tenkt å selge min om et par uker så hvis du er interessert så er det bare å si ifra. Hadde tenkt å annonsere den til 29000 men den prisen kan diskuteres.

Saab 9-3 -02. Chip, 3" eksos og en harry turbotrykksmåler :D

-Den som sier lykke ikke kan kjøpes for penger, har ikke funnet den rette butkken...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BugStar

Spørs om du er glad i svinger eller ikke da... Dersom du bare skal cruise, samt dra på en gang i blant kjøper du deg en boble fra før '59. Dermed slipper du EU-kontroll og forsikringen lander på ca. 400,- for fullkasko (dersom du velger veteranforsikring). Et bra eksemplar uten rust bør du få for ca. 15 lapper og en 1835/1915 motor med to dobble 40mm gassere går for rundt 8. Med rundt 130hk har du da en bil som gjør 0-100 på litt under 7 blank med orginal girkasse. Spytter du en 3-4 lapper i tett kasse kan du shave et sekund (jævla langt mellom gira på orginalkassene).

 

Vips så har du en bil som fyller samtlige kriterier, men som sagt ikke så bra i svinger (med mindre du bruker ytterligere 10 laken, og mange timer i garasjen, på understell...)

 

Eksempel på en ganske standard 1915 (ca. 110hk) mot RS Turbo

(høyreklikk + lagre som)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BugStar
Originally posted by ElectronicMix

må kunne ha kjøreegenskapene da :)

 

Det er jo det som er gøy og kunne gi på litt i svingene og kjenne kreftene dra.

 

Alt kan man få til og gå fort rett frem.

 

Enig i det. Har litt sving-abstinenser i blant ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår