golfrider Skrevet Oktober 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2005 Du har vel ikke de dekslene på hver side av hatthylla liggende? ..brune altså;)De jeg har er blå !?! ..stikker seg ut litt baki der liksom Jeg leter også etter slike brune.. Kan bare si lykke til! Men kanskje vi er heldige en dag? Ellers så den veldig fin ut denne her! Kos deg med arbeidet cheers Siter Sind sie frei heute Abend? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oshim Skrevet Oktober 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2005 Jeg leter også etter slike brune.. Kan bare si lykke til! Men kanskje vi er heldige en dag? Ellers så den veldig fin ut denne her! Kos deg med arbeidet cheers Okey:) Hard to get med andre ord, tenker jeg trekker dem med lysebrunt imitert skinn så lenge:) Ellers takktakk:) Siter Rust er passe dust. lzm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oshim Skrevet Oktober 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2005 Fant dette bildet ifra ett vw museum eller no.. *fnise* hehe Siter Rust er passe dust. lzm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Oktober 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2005 Okey:) Hard to get med andre ord, tenker jeg trekker dem med lysebrunt imitert skinn så lenge:) Ellers takktakk:) Litt synd for jeg kastet komplett interiør fra en slik GLS ifjor sommer... den hadde alle disse delene dere mangler.. *skammeseg* Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oshim Skrevet Oktober 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2005 hehe, du er tilgitt for min del iallefall:) Trakk om de jeg har her om dagen med stoff med samme fargen som stolene og hatthylla. Syns det ble bra nok jeg:) Siter Rust er passe dust. lzm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ekkoj Skrevet Oktober 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2005 hehe, du er tilgitt for min del iallefall:)Trakk om de jeg har her om dagen med stoff med samme fargen som stolene og hatthylla. Syns det ble bra nok jeg:) :pics Hehe :) Du vet.. alltid gøy med bilder av gamle golfer :) Siter Fotobloggen min 78 Golf LS +82 Golf C 07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8 x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oshim Skrevet Oktober 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2005 :pics Hehe :) Du vet.. alltid gøy med bilder av gamle golfer :) hehe, ja jeg vet. Men da man ikke er innehaver av eget kamera er det litt tungt iblandt hellothere Siter Rust er passe dust. lzm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oshim Skrevet Oktober 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2005 jaja, måtte bare dele dele min frustrasjon over att Veng ikke hadde original spoilern.. Ikke hadde dem den på lager i Danmark heller. Så jeg må nok vente lenger på den gitt.. Siter Rust er passe dust. lzm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ekkoj Skrevet Oktober 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2005 jaja, måtte bare dele dele min frustrasjon over att Veng ikke hadde original spoilern.. Ikke hadde dem den på lager i Danmark heller.Så jeg må nok vente lenger på den gitt.. Ble overrasket idag jeg... Veng hadde ALLE delene jeg skulle ha på lager... leveres til kompisen min as we speak faktisk :) Siter Fotobloggen min 78 Golf LS +82 Golf C 07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8 x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oshim Skrevet Oktober 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2005 Jepp, skal til en vw freak idag og titte etter leppa.. hehe.. Han fyren har 4 enere, 5 bobler tror jeg, en Audi 80 og en A6.. Og en garasje knaggfull med gamle vag deler :D Siter Rust er passe dust. lzm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ekkoj Skrevet Oktober 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2005 Jepp, skal til en vw freak idag og titte etter leppa..hehe.. Han fyren har 4 enere, 5 bobler tror jeg, en Audi 80 og en A6.. Og en garasje knaggfull med gamle vag deler :D Hmm, hørtes ut som en jeg burde besøke også :D Si ifra om du finner noe snop da. Siter Fotobloggen min 78 Golf LS +82 Golf C 07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8 x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oshim Skrevet Oktober 31, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2005 hmm.. lenge siden updates ja:) menmen.. hittil har jeg fått kjøpt meg leppe og enda ei brun hatthylle:P Siter Rust er passe dust. lzm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Oktober 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2005 Fant dette bildet ifra ett vw museum eller no.. *fnise* hehe Hva i svarte er det dyret i bakgrunnen? med belte? Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
detuktioner Skrevet November 5, 2005 Rapporter Share Skrevet November 5, 2005 Touareg med belter ser det ut til, MEN! Back to topic:D Siter '86 Vw Polo 86c Coupé Vi lærer alle av våre feil....Eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henning_dt85 Skrevet November 6, 2005 Rapporter Share Skrevet November 6, 2005 å gls, det hadde vi før, den var panamabrun, 1977 mod, med 1.6 motor. den hadde brunt interiør, da hadde den vel brunt dashbord og vindussveiver og sånt da? ( søren at fattern ikke rustbehandla den, da hadde den kanskje vært rest.obj. nå istedenfor for 11 år siden :( ) Siter Amazon 65-strøken bil amazon 67-prosjekt Volvo 245 85-Bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg