Gå til innhold

just another Golf project... kanskje

Ranger emnet


Oshim

Anbefalte innlegg

  • Svar 86
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Bestille frontspoiler.. Arrgh.. Gti eller standard?

 

GTI-spoiler er helt klart tøft. Jeg prøver hver vår å sette på min, men etter +/- en måned henger den og slenger på ene sida/hullene til festeskruene er blitt enda større = enda større skiver må brukes. Da gidder jeg ikke mer og setter på den lille.

 

Dersom du skal bytte frontplate hadde jeg ikke giddi å sette på den store spoileren (i alle fall ikke om bilen skal kjøres hver dag, som jeg gjør med min). Dette ville i så fall være en meget effektiv måte å skaffe seg småskader/bulker nederst på den helt nye frontplata.

Lieber Weber im Ohr als Lader am Arsch...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nice Car :) Evig mye bedre utgangspunkt enn jeg har violin

 

 

Den midtkonsollen, var den standard på alle MK1 ? Fulgte nemlig med en sånn til bilen min også, men den var ikke montert...

 

 

nei.. Va ikkje d i den første min. Eg henta ein fra ein aen bil og satte i men d e ikkje laegt huller eller fester til di så du bør vel helst lage d sjøl hvis eg ikkje huske heilt feil...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei, har ikke bilde gitt.. Kommer vel bilder i slutten av uka. For da har jeg montert leppa og fiksa frontplata..

Sveiser du på ny frontplate eller? Hvor handler du?

 

Duckbill-leppe eller bare liten standard?

 

Kanskje du til og med har noe deler som jeg kan snuse litt på? Er ikke sikker på hva jeg trenger enda, men men...

Fotobloggen min

78 Golf LS +82 Golf C

07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8

x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Plukka deler av en helt lik en på Skjeberg bilopphuggeri i fjor høst. Samme farge (Inarissilber L94A med beige interiør).

 

Du har vel ikke de dekslene på hver side av hatthylla liggende? ..brune altså;)

De jeg har er blå !?! ..stikker seg ut litt baki der liksom

Rust er passe dust. lzm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår