RaCk Skrevet Juni 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2003 Vi er glad i Blur ser jeg. Dette er egentlig et bilde jeg tok i sommer når jeg var sørover. Skjønner ikke hvorfor dem har ødelagt bildet. Her er originalen hvertfall. ^RaCk^ @ Efnet Robert Krondorfer ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
texx Skrevet Juni 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2003 LoL så bra ;) heheheheh:D Golf IV GTI X - Golf 1 G60Turbo X - Golf 2 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Juni 30, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2003 Hadde det enda vært så lett å modifisere noe i virkeligheten som det er å gjøre det på dataen. Da skulle dere fått lov til å modifisere bort skadene bilen har nå.. Kjipt :( - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Asim Skrevet August 2, 2003 Rapporter Share Skrevet August 2, 2003 Jeg synes denne tråden er så morsom at jeg "bumper" den opp..... lol lol lol ler meg ihjel av photochoppinga.... :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet August 2, 2003 Rapporter Share Skrevet August 2, 2003 Jeg måtte bare! Var bare helt nødt! :D :) Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golfy Skrevet August 2, 2003 Rapporter Share Skrevet August 2, 2003 . 1998 Opel Omega 2,5 V6 1988 Volvo 740-Solgt 1987 Volkswagen Golf-Solgt Fartsgrenser er veiledende! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet August 2, 2003 Rapporter Share Skrevet August 2, 2003 Fant ingen bra bilder av Brock B1, så det ble ikke så bra :rolleyes: '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet August 2, 2003 Rapporter Share Skrevet August 2, 2003 Og her, med TSW HOCKENHEIM R og Brembo skiver og kalippere :D '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gufle Skrevet August 2, 2003 Rapporter Share Skrevet August 2, 2003 sånn :D http://www.calibra.no - Calibra forum. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
texx Skrevet August 3, 2003 Rapporter Share Skrevet August 3, 2003 Sinsykt bra den der å :) Golf IV GTI X - Golf 1 G60Turbo X - Golf 2 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LupoB0Y Skrevet August 3, 2003 Rapporter Share Skrevet August 3, 2003 Chop on this :D Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet August 4, 2003 Rapporter Share Skrevet August 4, 2003 Needs a whole lotta choppin':D Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Asim Skrevet August 4, 2003 Rapporter Share Skrevet August 4, 2003 Originally posted by LupoB0Y Chop on this :D lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol :D :D thumpsup Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonaldo Skrevet August 14, 2003 Rapporter Share Skrevet August 14, 2003 Kjør videre på denne tråden her! Dritkult å se hva dere får til..... Mr.Happy: Kan du få lagt en kopi av tråden til media-forumet? Må jo bare bygge videre på dette.... Gjerne andre biler som tåler å bli "kødda" med:) :cocain: :cocain: :cocain: :cocain: :cocain: :cocain: :cocain: :cocain: :cocain: :cocain: :cocain: :cocain: :cocain: :cocain: :cocain: :cocain: :cocain: :cocain: :cocain: :cocain: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kroffer Skrevet Januar 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2004 Heheh! Krampe i magen ;D Ikke slutt, la bildene strømme på! æ hadde først en honda shadow, så en bmw 320i, men nu, ja nu går æ.. eller får æ haike? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg