Skaftetryne Skrevet April 12, 2003 Rapporter Share Skrevet April 12, 2003 Sit igjen med ein kjensle av å ha blanda saman viktige element i min PS-modding.. well Er vel gjerne berre ei kjensle.. Ein dumstut trur vël om alle som helsar blidt. Han merkar slett ikkje dei legg snarer for han, om han sit i hop med dei lure. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet April 12, 2003 Rapporter Share Skrevet April 12, 2003 lol Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EvenS Skrevet April 12, 2003 Rapporter Share Skrevet April 12, 2003 Skaftetryne: Har et spørsmål. Hvor i alle dager er det du kommer fra??? - Golf Gti 99mod x BMW 318is 96mod x Polo 6N 95mod http://www.aalesund-gatebilklubb.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skaftetryne Skrevet April 13, 2003 Rapporter Share Skrevet April 13, 2003 Originally posted by ThugstaRacing Skaftetryne: Har et spørsmål. Hvor i alle dager er det du kommer fra??? *Kremt* Eg ynskjer no å vere mest mogleg anonym då.. Men eg kjem no i frå vestlandet hvis det kan tillfredstilla ditt svoltne nysgjerrege sinn. :D Ein dumstut trur vël om alle som helsar blidt. Han merkar slett ikkje dei legg snarer for han, om han sit i hop med dei lure. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet April 24, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 24, 2003 Originally posted by famir Få tak i noen bilder av felgene som kan brukes så er det ikke noe problem å få de på. - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet April 24, 2003 Rapporter Share Skrevet April 24, 2003 :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirus Skrevet April 24, 2003 Rapporter Share Skrevet April 24, 2003 Kjapt og gæli! Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirus Skrevet April 24, 2003 Rapporter Share Skrevet April 24, 2003 Så den obligatoriske senkingen, sotingen, lakkeringen og ett lite bytte av baklysene. Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Apsis Skrevet April 24, 2003 Rapporter Share Skrevet April 24, 2003 Jeg bare digger at golfen har like store bremseskiver foran som bak her :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polizei Skrevet April 29, 2003 Rapporter Share Skrevet April 29, 2003 Var den bilen som hade Intergral fälgarna förut som jag har på min nu... fast han fick bredda bilen ganska skapligt med!! Click here to visit my home page Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet Juni 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2003 Etter å ha kjørt bilde igjennom diverse filtere kom jeg fram til dette.... Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jorgen Skrevet Juni 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2003 AHHAHAHAHAHAHHHAA JEG TROR JEG DØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØR :D 02 Konebil - Offroader'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Asim Skrevet Juni 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2003 Legg merke til detaljene folkens... duden står på verandaen og i vinduet på huset lol lol lol lol :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jorgen Skrevet Juni 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2003 så det =D 02 Konebil - Offroader'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pantax Skrevet Juni 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2003 La litt "burn" effekt på felgene jeg... de som står på er jo flotte i litt større, så det blei litt større. + litt andre ting.. ************************* over 20 biler på samvittigheten. E36 M3 cab atm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg