Chill Skrevet August 26, 2005 Rapporter Share Skrevet August 26, 2005 som dere sikkert ser så trenger jeg litt hjelp til og finne et par 6x9 til helst under 1000kr. skal drives på cd-spiller i starten,så kommer en forsterker med tiden. Chill... Siter Nå:Bmw E46 (x)Sabb 9-3 (x)Audi A4 (x)Mercedes 190E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. Aerodeck Skrevet August 26, 2005 Rapporter Share Skrevet August 26, 2005 Nå skal jeg IKKE begynne å si hvor lite glad jeg er i 6x9 men... Gå inn på http://www.perel-import.com Der inne selger de noen ganske brukandes 6x9. Koster vel ca 1000-lappen. Noen venner av meg hadde sånne i russebilen sin og de spilte kraftig for å si det mildt. Skal du ha noen 6x9 som spiller heftig så kjøp sånne.. Siter The Imitation of any or all maneuvers made by 4WS Honda Prelude is hazardous to your car's health.Driving a Prelude may cause loss of interest in other cars, sleepless nights, cold sweats, and other symptoms of addiction. If symptoms persist, DRIVE! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet August 26, 2005 Rapporter Share Skrevet August 26, 2005 Jeg har ett par "strøkne" slike.. ikk emye brukt siden de var nye i oktober ifjor. Kan få de billig :) 6-700? Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helten Skrevet August 27, 2005 Rapporter Share Skrevet August 27, 2005 hvis du har en mekk btikk i området du bor selger de sony xplod 6x9 til 750,- for et par. sony xplod er gjerne ikke verdens beste men koster under 1000 og spiller helt ok. hadde noen i første bilen min. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chill Skrevet August 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 29, 2005 noen andre som har noe forslag? og åssen var lyden i den du lika til Mr. Aerodeck? Siter Nå:Bmw E46 (x)Sabb 9-3 (x)Audi A4 (x)Mercedes 190E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet August 29, 2005 Rapporter Share Skrevet August 29, 2005 Ville vurder tilbudet til perry, har selv hatt slike og var fornøyd med lyden på de ja :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg