Cchris Skrevet August 23, 2005 Rapporter Share Skrevet August 23, 2005 Jeg driver og snuser litt på en ny motor. Kom tilfeldigvis over en komplett motor med ledningsnett og girkasse Info: - 1989 Volkswagen Golf GTi Turbo Intercooler motor. - Profesjonelt bygget av VW i sin tid! (Har vel vært noe samarbeid med Oettinger) - Alt av papirer og slikt medfølger. - Motor skal visst ha 180 ca hestekrefter. - Skal også runde 200 hestekrefter får man tilleggsinnspruten til å fungere. - Digifant 2 innsprut. - Garret AiResearch Turbo. - Stor tilleggsdyse. Det jeg da lurer på er: Iogmed at jeg har gti 8v fra før, kan jeg da bruke det eksisterende ledningsnettet som er i bilen? Isåfall er det ikke altfor store jobben og får dette til å gå? Bare ta ut den gamle motoren og sette inn den nye? Og godkjenning? Større bremser er et must, men noe mer? Moro hadde det vært! Siter Tråden om bilen min: Golf GTI G60 VW AUDI CLUB NORWEGEN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oshim Skrevet August 23, 2005 Rapporter Share Skrevet August 23, 2005 jeg ble iallefall litt små-misunnelig :fire: Siter Rust er passe dust. lzm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet August 23, 2005 Rapporter Share Skrevet August 23, 2005 Jeg driver og snuser litt på en ny motor. Kom tilfeldigvis over en komplett motor med ledningsnett og girkasseInfo: - 1989 Volkswagen Golf GTi Turbo Intercooler motor. - Profesjonelt bygget av VW i sin tid! (Har vel vært noe samarbeid med Oettinger) - Alt av papirer og slikt medfølger. - Motor skal visst ha 180 ca hestekrefter. - Skal også runde 200 hestekrefter får man tilleggsinnspruten til å fungere. - Digifant 2 innsprut. - Garret AiResearch Turbo. - Stor tilleggsdyse. Det jeg da lurer på er: Iogmed at jeg har gti 8v fra før, kan jeg da bruke det eksisterende ledningsnettet som er i bilen? Isåfall er det ikke altfor store jobben og får dette til å gå? Bare ta ut den gamle motoren og sette inn den nye? Og godkjenning? Større bremser er et must, men noe mer? Moro hadde det vært! Hvorfor skal den ha tilleggsprut dersom den allerede har digifant? Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cchris Skrevet August 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 23, 2005 Hvorfor skal den ha tilleggsprut dersom den allerede har digifant? Spørr du meg, så spørr jeg deg. Jeg har egentlig ikke så mye peiling på dette. Derfor jeg lurer.. Siter Tråden om bilen min: Golf GTI G60 VW AUDI CLUB NORWEGEN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet August 23, 2005 Rapporter Share Skrevet August 23, 2005 Jeg driver og snuser litt på en ny motor. Kom tilfeldigvis over en komplett motor med ledningsnett og girkasseInfo: - 1989 Volkswagen Golf GTi Turbo Intercooler motor. - Profesjonelt bygget av VW i sin tid! (Har vel vært noe samarbeid med Oettinger) - Alt av papirer og slikt medfølger. - Motor skal visst ha 180 ca hestekrefter. - Skal også runde 200 hestekrefter får man tilleggsinnspruten til å fungere. - Digifant 2 innsprut. - Garret AiResearch Turbo. - Stor tilleggsdyse. Det jeg da lurer på er: Iogmed at jeg har gti 8v fra før, kan jeg da bruke det eksisterende ledningsnettet som er i bilen? Isåfall er det ikke altfor store jobben og får dette til å gå? Bare ta ut den gamle motoren og sette inn den nye? Og godkjenning? Større bremser er et must, men noe mer? Moro hadde det vært! Tviler sterkt på at du får tilleggsprutet til å fungere like bra som en skikkelig chippet digifant Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gallagher Skrevet August 24, 2005 Rapporter Share Skrevet August 24, 2005 derimot, så vil det være ganske fort gjort å montere inn motoren for så å konvertere til digi1 med ordentlig chip.. Siter - golf gti16vT prosjekt - 76 polo - prosjekt UR -polo - 77 derby - old skool Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tor_s_sumstad Skrevet August 24, 2005 Rapporter Share Skrevet August 24, 2005 Kan det være denne? :D Siter Das Auto 09mod Golf VI 2.0TDI 4motion Highline Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cchris Skrevet August 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 24, 2005 Kan det være denne? :D Hehe.. nei, trur ikke det... :D :D Men nå er planen lagt på is. Golfen er til salgs. Siter Tråden om bilen min: Golf GTI G60 VW AUDI CLUB NORWEGEN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T0mmen Skrevet August 24, 2005 Rapporter Share Skrevet August 24, 2005 Må si beskrivelsen din var MEGET lik den som var tilsalgs, men..?! Mvh Tommen Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krazy3en Skrevet August 24, 2005 Rapporter Share Skrevet August 24, 2005 :drive2 Golf Turbo Intercooler (GTi) :drive2 Synes også den annonsen var litt vel lik din beskrivelse. Tilfeldig kanskje. Men prisen er vel noe høy dersom det ikke er gjort noe spesiellt inni motoren, og kilometerstand er uviss. Siter Rallye G60 Soon to be 16vT Rallye --> .:R32. Prosjekt. Golf 2 VR6. Prosjekt. Alt går an. Det umulige tar bare litt lenger tid. Mannens oppgave her i livet er å fylle kvinnens tomrom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cchris Skrevet August 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 24, 2005 :drive2 Golf Turbo Intercooler (GTi) :drive2 Synes også den annonsen var litt vel lik din beskrivelse. Tilfeldig kanskje. Men prisen er vel noe høy dersom det ikke er gjort noe spesiellt inni motoren, og kilometerstand er uviss. Er jo akkurat der jeg har kommet over den da. Men uansett så er planene lagt på is. Siter Tråden om bilen min: Golf GTI G60 VW AUDI CLUB NORWEGEN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg