remster Skrevet Oktober 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2005 akslene er fine. pumpa under har ikke brakt meg noen problemer i hvertfall. er som regel løftepumpa som ryker. Siter Prosjekt Rolfsburg -87 Golf Gti 16v *85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt. *84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Oktober 19, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2005 okei.. ikke selg enda da ;) tar kontakt jeg :D Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet November 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 6, 2005 TTDT - Ting Tar Desverre Tid... men blir nok bra! Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golf roy Skrevet Desember 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2005 Har ikke starta med prosjektet enda, men legger det ut fordi, og tråden vil oppdatteres etter hvert som ting går framover med detaljerte bilder og beskrivelser! sånn at dere kan følge framgangen i prosjektet Handleliste: [x] Motor - 16v KR [x] Ledningsnett - 16v KR [ ] Girkasse - 2Y (ikke skaffet, trenger en) [ ] Bremser 16v (ikke skaffet, trenger dem) [x] Dynamo 16v (8v passer ikke, så da må jeg ha ny [x] Speedometer 16v (noen som har dette, så jall ut) [x] Downpipe (rør mellom eksosmanifold og eksosanlegg) [x] vannrør (som går på siden av blokka, er i stål, det jeg har er det hull i) [ ] Bensinpumpe® (KR motor. ekstern og intern pumpe) *handlelista vil bli oppdattert med gjevne mellomrom* Det hele skal inn i min 91 golf 2. som pr dags dato har en 1.8L monojet nå Antar at dette kommer til å bli et helvette og sette inn, da jeg er blank på hvordan 16v fungerer, så tips og innspill mottas med takk. kritikk på prosjektet trenger dere ikke å skrive egentlig! vil ikke at noen skal ta fra meg motet jeg nå har! Bilen det hele skal inn i: Trenger dog noen tips fra folk som har gjort dette, og som kansje har noen av delene jeg trenger over! Mvh Dan Stamnes min erfaring med eletrisk i golf er at i 1990 laget dem en ny sikringsbox. så eldre modeller ikke passer å 1990-1997+ passer. eg brukte 1990 g60 i min 1994 golf. men fortvil ikke bytt helle driten det er gjort på en time å to. Siter skriver masse feil ja vet det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Desember 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2005 har komplett ledningsnett med 2 sikringsholdere og full pakke.. då dette er ikke noe problem tror jeg! værre med alle tilkoplinger som skal gjøres i motoren Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Desember 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2005 skjer utrolig lite her om dagen egentlig! har fått tatt noen nye bilder nå som jeg tenkte jeg skulle legge ut.. begynner og samle de siste delene i slutten av januar, og prosjektet begynner når det blir varmt nok i været til å skru uten å måtte fryse fingra av seg! uansett.. noen bilder. tatt i dag (25.12.05) Edit: ja... jeg veit. eksosanlegget er forferdelig skjevt.. er for kaldt til å gjøre noe med det nå uansett! Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mspower Skrevet Desember 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2005 fin fin fin bil daaaan ;) he he he. syns den går godt fra før av je meeen ;p *hyyyyle* mohaha.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Desember 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2005 fin fin fin bil daaaan ;)he he he. syns den går godt fra før av je meeen ;p *hyyyyle* mohaha.. går jo helt greit da... men det er ikke 16v!!! vil ha 16v lyden.. og draget som 16v'n gir over 4000 rpm! *SIKLE*! Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Desember 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2005 hmm.. bra bilder da :P må ha det cammet sjøl :D Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pater Skrevet Desember 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2005 går jo helt greit da... men det er ikke 16v!!! vil ha 16v lyden.. og draget som 16v'n gir over 4000 rpm! *SIKLE*! god lyd da, og morsom bil å leke med :P Siter 94 AUDI 80 Quattro (Competition) ===>> x 83 VW Golf GTI16V - Solgt x 91 VW Golf GTI16V - Solgt x 88 VW Golf GL - Oppbrukt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mspower Skrevet Desember 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2005 god lyd da, og morsom bil å leke med :P ååååååw jess ;p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tony Skrevet Januar 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2006 pen bil :) skulle bare bytta den forferdelige grillen knock Siter - 1995 VW "Cult Golf" :) x 1986 VW Golf 2 1.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Januar 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2006 ting skjer! har fått handla meg bremser, 256mm foran og 226mm bak! har også fått tak på girkasse nå! så detta blir bra! venter nå kun på varmere tider før prosjektet vil starte for fullt! Mvh Dan Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cleanvw Skrevet Januar 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2006 blir bra detta! vurderer å få tak i en 16v motor selv;) gromm lyd når du får opp litt turtall:) Siter 85 Audi Coupe Quattro banebil 72 volvo 142 Drifting Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Januar 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2006 det er snø ute.. jeg hater snø... men har nå prestert og tatt noen snøbilder fordi!.. just for the hell of it :) uansett.. bildene: Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg