Canepa Skrevet August 17, 2005 Rapporter Share Skrevet August 17, 2005 Vinnere er Clarion, Focal og Helix for å nevne noen.. Link til EISA Awards Siter Mercedes Vito 110 CDI Bilen Crossern Suzuki 250 RMZ Hvis en jente skal vise seg fra sin beste side, må hun ikke sitte på den..! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TLAudio Skrevet August 17, 2005 Rapporter Share Skrevet August 17, 2005 Helix gjorde det bra ser jeg... Det er gøy! Siter Jan Ove Liseth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet August 17, 2005 Rapporter Share Skrevet August 17, 2005 Vinnere er Clarion, Focal og Helix for å nevne noen.. Link til EISA Awards Nææ.. vant Focal noe? Rart det som er ett så dårlig merke. Sikkert noe snusk der. ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-Helge Skrevet August 17, 2005 Rapporter Share Skrevet August 17, 2005 hehe det var nesten som forventet spør du meg da. :) har en mistanke om at den nye Utopia er rå sånn lydmessig,desverre er også prisen det Siter Livet er ikke bare en lek,det er også en dans på roser ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet August 17, 2005 Rapporter Share Skrevet August 17, 2005 hehe det var nesten som forventet spør du meg da. :) har en mistanke om at den nye Utopia er rå sånn lydmessig,desverre er også prisen det Ja la på litt ironi der. Siden det er dem på forumet her som har så masse i mot Focal.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-Helge Skrevet August 17, 2005 Rapporter Share Skrevet August 17, 2005 ja det er mange motstandere av focal her,undertegnede er IKKE en av dem:) Siter Livet er ikke bare en lek,det er også en dans på roser ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TLAudio Skrevet August 17, 2005 Rapporter Share Skrevet August 17, 2005 Man må jo ikke opp på Utopia for å få bra Focal.. Hva med K2P eller enda bedre K3P? Snusa litt på dem ute hos Steinar på BUGBOYS.. Siter Jan Ove Liseth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-Helge Skrevet August 17, 2005 Rapporter Share Skrevet August 17, 2005 har vell sagt min mening om k2p i en annen tråd her og for å si det sånn har jeg ingen problemer med å annbefale dette,gamle Utopiaen spilte helt sinnsykt så jeg gleder meg til å få høre den nye. I mine ører er det ikke mye som kan måle seg med utopia,MBquart macrom og hertz HSK165(gamle) er noen av mine andre favoritter men fremdeles et lite hakk bak Utopia Siter Livet er ikke bare en lek,det er også en dans på roser ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TLAudio Skrevet August 17, 2005 Rapporter Share Skrevet August 17, 2005 har vell sagt min mening om k2p i en annen tråd her og for å si det sånn har jeg ingen problemer med å annbefale dette,gamle Utopiaen spilte helt sinnsykt så jeg gleder meg til å få høre den nye. I mine ører er det ikke mye som kan måle seg med utopia,MBquart macrom og hertz HSK165(gamle) er noen av mine andre favoritter men fremdeles et lite hakk bak Utopia Så du mener Hertz HSK165 kan NESTEN måle seg med Utopia? Hva mener du om duellen Focal K2P mot Hertz HSK165? Bare sånn nyskjerrig spurt, i.o.m at jeg nå skal bruke de som frontsett?! Siter Jan Ove Liseth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet August 17, 2005 Rapporter Share Skrevet August 17, 2005 har vell sagt min mening om k2p i en annen tråd her og for å si det sånn har jeg ingen problemer med å annbefale dette,gamle Utopiaen spilte helt sinnsykt så jeg gleder meg til å få høre den nye. I mine ører er det ikke mye som kan måle seg med utopia,MBquart macrom og hertz HSK165(gamle) er noen av mine andre favoritter men fremdeles et lite hakk bak Utopia Den nye forbedrede K2P er jo mer eller mindre samme som gamle Utopia. Kommer vel snart tilbake til Focal igjen jeg og. Har veldig lyst på ny utopia... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-Helge Skrevet August 17, 2005 Rapporter Share Skrevet August 17, 2005 Hva mener du om duellen Focal K2P mot Hertz HSK165 vil nok fremdeles holde en knapp på Focal men Hertz har en litt mykere diskant dog i mine ører. Nå skal jo sant sies at jeg brukte ikke Hertz sin Diskant men Signat T5 som er noe av den beste Diskanten jeg har opplevd,ikke for at diskantene ti Hertz er dårligen men på den Gamle HSK165 var di ENORME og det måtte lages hull i dasjbordet for å få de montert noe jeg ikke hadde spesielt lyst til på den bilen jeg hadde da. Uansett så spilte systemet helt sinnsykt bra og er noe av det bedre jeg har hatt i mitt eie. Siter Livet er ikke bare en lek,det er også en dans på roser ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Golf 4 Skrevet August 18, 2005 Rapporter Share Skrevet August 18, 2005 hehe det var nesten som forventet spør du meg da. :) har en mistanke om at den nye Utopia er rå sånn lydmessig,desverre er også prisen det Dette settet har jeg hørt.Ja, hva er det å si.Focal er Focal når det gjelder lyd. Det blir vel en lytt til Be N.7 også når den tid kommer. Siter Focal Beryllium - Audison Vrx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacSi Skrevet August 18, 2005 Rapporter Share Skrevet August 18, 2005 Likte designet på den Sony og JVC Spillerene.. veldig pene igrunn Siter BMW E46 Coupe Toyota Corolla KE70 2-dørs The best car safety device is a rear-view mirror with a cop in it... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matador Skrevet August 18, 2005 Rapporter Share Skrevet August 18, 2005 Ja la på litt ironi der. Siden det er dem på forumet her som har så masse i mot Focal.. hellothere ikke at man har "noe mot den" men man sammenligner pris mot kvalitet på lyden, da er det andre som er bedre, ellers som alt annet her i livet hvis man betaler nok så får man det råeste og... men ikke alle som vil betaler mer enn nødvendig da.... :dj Siter --kjøper/reparerer alt (nesten) av defekt elektronikk-- *send PM* -Project SQ-, om DYNAMO og Enkelt SQ med 6x9" kicpanel frontsett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audioteam Skrevet August 18, 2005 Rapporter Share Skrevet August 18, 2005 Ja artig når fagpressen sier sitt . Jeg er jo også Clarion fantast og ser at spilleren jeg bruker nå også vant . Artig det . Ja jeg roser alltid Focal og har selv kun gode erfaringer med det . Det settet til Odde fra Hertz er bra det også, har hørt det . Men vi kan ikke alle ha samme smak, ville blitt dårlig med salg for andre merker :) Men synes det er litt artig når fagpressen sier sitt . Mvh Siter Driver Audioteam . Leder i Acap . Agent for Ice Audio Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg