Gå til innhold

Midnite challange

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

hmm nå har jeg bytta ut civicen med en Honda AJR EK9. kjører på 6,5 og har 1359 hk (98,91%).. har alt for mye penger og ingenting å bruke dem på... er skill lvl 15, men det tar alt for lang tid å komme seg til neste skil lvl... noen som har noen tips? pleier å race de med mest nw når de er offline for å få exp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 59
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Nå har det begynnt en ny spill periode med midnitechallenge. Alle kontoer er resatt. Er visst endel endringer denne gangen. Snakk om no grense på skill lvl 6 før man må betale eller no.. Er mange som klager på dette. Nå kjører jeg en orginal civic men med masse stash som gir pimp factor :) spørs om jeg gidder å betale...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg heter Nismo Mafia men det andre navnet mitt er Dominic Toretto kan jeg joine å?

 

 

Bildet på signaturen din er fet

jeg liker også cuda ganske got den som don Jonson kjører i den serien som tar handlingen i San Fransisco

Det er den feteste Cudaen jeg vet om

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by dr.enos.pork

Har nettopp begynt å spille jeg. Noen som har et crew jeg kan joine.. Hva er fordelen med et crew?:D :D :D

 

vi har et Bilforumet crew hvis du er interisert (sorry for dårlige norsk kunnskaper ^-^)

-1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil)

-1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Nismo Mafia

Jeg heter Nismo Mafia men det andre navnet mitt er Dominic Toretto kan jeg joine å?

 

 

Bildet på signaturen din er fet

jeg liker også cuda ganske got den som don Jonson kjører i den serien som tar handlingen i San Fransisco

Det er den feteste Cudaen jeg vet om

 

Takker ^_^

 

det var en i Canada som lagde bilde signaturen til meg ^_^

-1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil)

-1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Kubbikkåre

Prøver å få til dette, men det er tar jo en evighet av tid å få nok penger til å tune bilen. Har kjørt noen løp, men taper jo bare. Hvordan gjør en dette? Tips??

 

cruice stripa for å få import modeller til å jobbe for deg. du kan få ca 100 fler enn pimp factoren din.. deretter kjøper du kalendere og selger disse. pass på at du har nok, ellers blir import modellene sure og stikker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår