Gå til innhold

Friberg: Ford Mondeo 97 - Prosjekt gubbebil

Ranger emnet


fribbern

Anbefalte innlegg

  • Svar 329
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg begynner å elske denne tråden.

Er spesielt imponert over hva du gjør i bagasjerommet, spesielt siden det som utfolder seg likner veldig på hva jeg har i hodet.

 

Så et par spørsmål:

 

> Hvordan festet du glassfiberen til veggene baki? Tenker da på basskassene.

> Hva kostet mdf-platene?

> Har du regnet noe på volum i de?

 

 

Hilsen Yngve

1998 BMW 318i

2005 BMW 116i

1995 Ford Mondeo

1991 Mazda 323

1983 Golf Diesel (52hk)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

> Hvordan festet du glassfiberen til veggene baki? Tenker da på basskassene.

Brukte selvborrende skruer, og srudde dem fast.

> Hva kostet mdf-platene?

Husker ikke helt den første jeg kjøpte, tror det var 500 og litt. det var den tykke på ca 30mm. den jeg kjøpte i går kostet ca 200kr. den var 6mm tykk.

> Har du regnet noe på volum i de?

De er 36 liter begge to. brukte slike issoporbiter som man får i postpakker og slikt til å regne det ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men på min mondeo er det en metallplate, (som jeg ikke kjønner hvorfor er der), som ikke går rett "ut". Det er på en måte et rom bak den. Så jeg skrudde den fast der. Etter jeg hadde skrudd, så tok jeg ut subben og la litt tektyl i skruehullet, og skrudde igjenn på nytt. Kjedelig vis det begynner å ruste..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke giddi å tatt en titt på det prosjektet her jeg, står jo gubbebil med store bokstaver, men dette var jo; sinnsykt bra! Heftig stereo, proff stereo! Stå på!

-Ikke mye snøring på lite, men litt snøring på mye! ;)

Nåværende bruksbil: 1992 Ford Sierra 4x4 stasjonsvogn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår