Kverna Skrevet Januar 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2007 Finnes ikke like felger i alu da ? Så slipper du unna med litt vekt Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Januar 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2007 nei, stål stuk er skikkelig ULV! Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet Januar 30, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2007 Finnes ikke like felger i alu da ? Så slipper du unna med litt vekt Joda... Men ulv, fåreklær, sleeper, diskret... Dessuten er vektforskjellen mellom stål og alu ofte mindre enn man tror. Hvertfall hvis man kjøper støpte billigfelger. Uansett skal jeg veie felgene før montering for sammenlikningens skyld. Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Januar 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2007 Du reodor, skal jeg ta med en 18" felg på fredag så du kan leke litt med tanken på 850n ? Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet Januar 30, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2007 Du reodor, skal jeg ta med en 18" felg på fredag så du kan leke litt med tanken på 850n ? Ta den med inn på Peppes du mens jeg tatoverer ulv, fåreklær, sleeper og diskret inn i panna di ;) Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Januar 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2007 hehe, i orden, nei før peppes, kan jeg parkere bilen hos deg? Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet Januar 30, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2007 hehe, i orden, nei før peppes, kan jeg parkere bilen hos deg? Ja, men ikke noe drifting inne på gårdsplassen :) Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Januar 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2007 hvordan kan du tro noe slikt om meg? har da veier, rundkjøringer og andre plasse for slikt ;) Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MK1RACER Skrevet Januar 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2007 Nå blir det rette holdningen på kjerra ja! Trenger ikke bli bare blå røyk heller da... Artig om man ser dekkene krøller seg litt og så bare skyter det av gårde. Ofte brukt på korte strekninger.... Fra gammelt av mellom lys kryssene... Anti bling bling bestefar racer som viser ræva til alle plastikk fantastene!:Devil: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Januar 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2007 godt varme slics, står ved sidenav en ungdom som tror han har trimmet motor, og vips står han igjen med skjegget som ikke har grodd ut, på bakruta leser han : ulven kom ulven tok, ulven gikk ;) Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZAbatmaN Skrevet Januar 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2007 Dette blir rått... får du noen geniale hjulkapsler på disse felga da? Spinner nok av, men får kjøpe inn et lite bufferlager å ha i bagasjen, så er det bare ut å hive på nye kapsler når de gamle har rullet vekk:D Siter 91 volvo 740 81 pontiac Grand Prix[phat square] 72 vw boble[go biln] [x]93 bmw 525i[x]87 vw golf[x]85 mercedes 190e[x]97 audi a4q [x]83 opel manta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MK1RACER Skrevet Januar 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2007 Kapsler er nok ett stort tabu her... Disse stål felgene skal synes, om ikke Reodor har fått helt drypp da. Skjelden en bil får klasse over seg når man putter på sånt... Men når ulven klorer så fåret får olje grus i øya... DA blir det klasse over sakene! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Henrik Skrevet Januar 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2007 syns du kan ha alu felger det er jo så mye finre Siter Chevrolet Nova 1969 350 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet Januar 30, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2007 Hva er det med folk? Ser de ikke det geniale i en diskret gubbebil med sorte stålfelgs? Innenfor ruver 325mm bremser fra AP-racing....:wonder: Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet Januar 31, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2007 I påvente av at motordelene skal ankomme etter bearbeiding slik at jeg kan på ny kan begynne på monteringen har jeg jobbet litt med forstillingen. skal montere nye bremser, fjærer, støtdempere, krengningsdempere og andre stag og da nytter det ikke at de gjenværende delene ser ut som de har sittet på bilen siden begynnelsen av 70-tallet...: Med spesialverktøy fra Bilia og trykkluft løsnes den 36 mm store mutteren ganske enkelt: Nå kan resten av demonteringen og rengjøringen starte. Alt støpegods skal lakkeres med sort motorlakk: Samme kveld var jeg innom Turboed1 for å se hvordan det gikk. Stemplene er ferdig montert og vektjustert: Toppen under klargjøring for flow-test og videre bearbeiding: Her er intercooleren under flow-testing: Trakta gjør at hele rørdiameteren utnyttes. Uten denne trakta ble det betydelig lavere flow-tall. Dette skyldes at lufta strømmer inn i røret fra sidene av åpningen. Uten trakt vil luftstrømmen få en skarp knekk og søke inn mot midten av røret. Røret vil dermed oppfattes som mindre enn det er: På grunn av de nye stemplene må veivpartiet avbalanseres på nytt. Her er veiva under demontering noen dager senere: Rykk tilbake til start. Blokka er igjen uten innmat: Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg