Turboed1 Skrevet Januar 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2007 Ta den med inn på Peppes du mens jeg tatoverer ulv, fåreklær, sleeper og diskret inn i panna di ;) Tja...da burde jeg vel kanskje kamuflere toppen en tanke før jeg sniker den inn på Peppes? ...sånn at jeg slipper å bli tvangs-slept bort på Odins Merke... Siter Fast and cheap = not reliable Cheap and reliable = not fast Fast and reliable = not cheap Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MK1RACER Skrevet Januar 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2007 I påvente av at motordelene skal ankomme etter bearbeiding slik at jeg kan på ny kan begynne på monteringen har jeg jobbet litt med forstillingen. skal montere nye bremser, fjærer, støtdempere, krengningsdempere og andre stag og da nytter det ikke at de gjenværende delene ser ut som de har sittet på bilen siden begynnelsen av 70-tallet...: Nå må du være forsiktig med hvordan du uttaler deg om biler fra 70 tallet Mr "stål" Felgen. Eller så begynner jeg med sanblåsing av mitt stykke kunst ifra 74 igjen. Din egen hoffmekaniker og undertegnede Mr meieribestyrer har da tross alt ett veldig "godt" forhold til korrosjon og slitne plate biter.:roll: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet Januar 31, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2007 Eller så begynner jeg med sanblåsing av mitt stykke kunst ifra 74 igjen.Din egen hoffmekaniker og undertegnede Mr meieribestyrer har da tross alt ett veldig "godt" forhold til korrosjon og slitne plate biter.:roll: Tre en ren søppelsekk over motoren før du begynner er du søt! Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet Januar 31, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2007 Tja...da burde jeg vel kanskje kamuflere toppen en tanke før jeg sniker den inn på Peppes? ...sånn at jeg slipper å bli tvangs-slept bort på Odins Merke... Kamuflér den som en 12,7mm MØR så er det ingen som hever et øyebryn i ghettoen... Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MiniHansen Skrevet Januar 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2007 Hva er det med folk? Ser de ikke det geniale i en diskret gubbebil med sorte stålfelgs? Innenfor ruver 325mm bremser fra AP-racing....:wonder: Hehe det er jo mega rått :D Blir heftig tenker jeg :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet Februar 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2007 Hehe det er jo mega rått :D Blir heftig tenker jeg :) Spennende å se om bremsene går klar av innpresset på felgene. Stålfelger er jo tynnere i godset enn alu og det bør dermed være bedre plass Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arildh Skrevet Februar 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2007 Vil stålfelger tåle dette da ? Kunne jo kanskje forestille meg at ingeniøren som designet de ikke hadde sett for seg at de satt på en ørtenhundre kilo bil med 500hk/nm :-) Siter 2004 Mazdaspeed MX-5 Turbo Blog om bilen min --> http://www.mazdaspeedy.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet Februar 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2007 Vil stålfelger tåle dette da ? Kunne jo kanskje forestille meg at ingeniøren som designet de ikke hadde sett for seg at de satt på en ørtenhundre kilo bil med 500hk/nm :-) Vil nok tro at stålfelger er like solide som de fleste alufelger. Og alufelger er jo ikke nødvendigvis designet for 500hk/nm de heller... Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Februar 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2007 noen nye bilder her da?:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MK1RACER Skrevet Februar 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2007 Vil nok tro at stålfelger er like solide som de fleste alufelger. Og alufelger er jo ikke nødvendigvis designet for 500hk/nm de heller... Alu har vel en tendens til å være mykere og lettere å få urunde enn stål. Tyngden på bilen blir jo ikke noe mer med denne motoren vil jeg tro. Dette kommer til å slippe godt på fram hjula. Om du kommer opp i topp fart med denne børsa så tror jeg ikke det har så mye å si om du har stål eller alu.... Det vil nok ikke se pent ut samme hva. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Februar 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2007 synes det er bøst med 17" stål jeg, hva måtte du ut med for felga Reodor? Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboed1 Skrevet Februar 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2007 Kommer ikke an på felgene...alt avhenger av girkasse og dekkvalg,vil jeg tro... :) Siter Fast and cheap = not reliable Cheap and reliable = not fast Fast and reliable = not cheap Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet Februar 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2007 synes det er bøst med 17" stål jeg, hva måtte du ut med for felga Reodor? Nå har jeg ikke betalt fem flate øre enda, men de koster 2900 SEK inkl frakt til Charlottenberg. Ringte til firmaet tidligere i dag og felgene blir sendt i løpet av dagen. Henter de i neste uke på andre siden av grensen... Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
velo Skrevet Februar 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2007 Har de i alle størrelser og boltesirkler? link? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MK1RACER Skrevet Februar 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2007 Har tilgang til dekk for deg jeg Felgen. Mulig de er litt brede?!?!? Høyden var vel ca 3 meter og 40 cm.... Volvo i formula offroad eller. Litt og slite på. Ps: Det kom over meg at jeg har virkelig mye blodseriøse innlegg. Kan slette hvis du vil. syns bare det var ett litt artig bilde. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg