AndreasK Skrevet Desember 12, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2009 Sparegrisen er vell sikkert noen kronestykker tyngre etter en slik tur, så nå kan det vell bare gå en vei :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet Desember 12, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2009 Sparegrisen er vell sikkert noen kronestykker tyngre etter en slik tur, så nå kan det vell bare gå en vei :) Joda, den er noe tyngre, men det har ikke stått på penger tidligere heller. Nå får vi se om min venn Turboed1 fortsatt er blant oss og har gjort ferdig girkassen aller først. Så blir det montering av drivverk. Shit, det minner meg om at jeg ikke kom helt i havn med servoproblematikken... Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magnul Skrevet Desember 12, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2009 Velkommen hjem. Det er gledelig og nødvendig at gjennomsnittsintelligensen på BF øker merkbart. Siter -07 Opel Astra stv -10 Citroën C1 -06 Moopy classic elektrisk scooter (solgt) -95 Opel Omega Alkis edition (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndreasK Skrevet Desember 14, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2009 Bestemt deg for løsning med dempere/fjærer bak? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet Desember 14, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2009 Det rapporteres fra vestfronten om omfattende laborering på testbanen. Noe sier meg at Hr. Felgen har villedet oss med sitt omtalte "utenlandsoppdrag". Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet Desember 14, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2009 Bestemt deg for løsning med dempere/fjærer bak? Det blir standardløsning i første omgang, med Lesjöfors og gule Koni. Så får vi lage mer sofistikerte løsninger ved Evo2. Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen_Rana Skrevet Desember 14, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2009 Hyggelig å se at prosjektet er på tur fremover ! =) Angående Herr Felgens utenlandsoppdrag er vel dette strengt tatt av internasjonal interesse og bør ikke avsløres på bilforumet :race Siter Volvo 245 78 mod Prosjekt Turbovogn Volvo 240GLE Prosjekt Bruksbil Volvo 242 76 Mod Bilcrossbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboVolvo Skrevet Januar 8, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2010 Ingen ting som skjer? :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet Januar 8, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2010 Ingen ting som skjer? :D Det er kaldt! Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet Januar 8, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2010 Flytt opp hit da vel.. Plussgrader her.. :D Må jo se å få starta opp detta prosjektet igjen.. :) Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet Januar 15, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2010 Flytt opp hit da vel.. Plussgrader her.. :D Må jo se å få starta opp detta prosjektet igjen.. :) Prosjektet har nå offisielt startet opp igjen. I går norsk tid hentet jeg min kjære girboks hos Turboed1. Videre har jeg besluttet å gå for Volvos festebrakett for generator og servopumpe. Hvilket igjen betyr at jeg er på jakt etter slike aggregater tilpasset D5252T. Jeg må gi ca 6000 kroner for disse delene på Volvo, så da gjenstår det å sjekke om jeg kan få disse delene billigere hos Mekonomen eller dets like. Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kermitt Skrevet Januar 15, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2010 bildelsbasen.se ? ta deg en tur over grensa og tanke opp kvota med flesk, brennevin og tobakk med det samme. hørtes egentlig ut som en plan spør du meg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet Januar 15, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2010 bildelsbasen.se ? ta deg en tur over grensa og tanke opp kvota med flesk, brennevin og tobakk med det samme. hørtes egentlig ut som en plan spør du meg. Har søkt, men fant ikke noe. Fant imidlertid flere på bruktbildeler.com, så vi får se hva disse svarer på mine henvendelser. Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
classic Skrevet Januar 15, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2010 ellers har du laga.se morro at hjulene er i gang igjen! Siter '01 Alfa 147 2.0TS SS '76 Ascona 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet Januar 16, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2010 Har sykkelreparatøren blitt for gammel for å konstruere slike kostebinderier selv? Generator sier du? Er ikke det et noget gammelmodig uttrykk? Jeg innbilte meg at denslags ble borte da Edison og hans Direct Current ble gjort avleggs av Nikola Tesla og hans Alternating Current?! :confused: Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg