MK1RACER Skrevet Juli 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2007 Fortsetter det sånn må jeg ansette folk snart... Eller legge ned. Ikke verst med tanke på at jeg ikke har åpnet enda... Ikke for å strø salt i "såret"... Jeg har jo en OHC du skulle få lov til å titte på vettø. Og med mitt tempo på det ene prosjektet så har du nok god tid på den. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jones Skrevet August 4, 2007 Rapporter Share Skrevet August 4, 2007 Høres bra ut! gleder meg til å se det endelige resultatet! :) Vi trenger flere som gjør det ingen andre gjør! Siter signaturregler: www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vladnag Skrevet August 4, 2007 Rapporter Share Skrevet August 4, 2007 må inrømme at jeg titter innom prosjektforumet daglig bare for å se etter updates her. Håper virkelig det skjer noe snart, Herr Felgen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet August 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 4, 2007 må inrømme at jeg titter innom prosjektforumet daglig bare for å se etter updates her. Håper virkelig det skjer noe snart, Herr Felgen! Det håper jeg også. Var innom Turboed1 og tittet på toppen for noen dager siden. Den er i ferd med å få nye ventilstyringer som siste hånd på verket. Styringene på innsugssiden må brotsjes noe for å passe ventilene. Riktignok har hele ferien min gått uten at jeg har fått gjort noe på bilen, men jeg bruker å være produktiv på høsten... Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MK1RACER Skrevet August 6, 2007 Rapporter Share Skrevet August 6, 2007 Det håper jeg også. Var innom Turboed1 og tittet på toppen for noen dager siden. Den er i ferd med å få nye ventilstyringer som siste hånd på verket. Styringene på innsugssiden må brotsjes noe for å passe ventilene. Riktignok har hele ferien min gått uten at jeg har fått gjort noe på bilen, men jeg bruker å være produktiv på høsten... Tør jeg spørre når unga dine er laget siden du snakker om produktivitet på høsten... En forklaring på hva brotsjes er hadde vært fint. Det er vel ett fint navn på tilpassning på vinkler og kurver i setet??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboed1 Skrevet August 6, 2007 Rapporter Share Skrevet August 6, 2007 En forklaring på hva brotsjes er hadde vært fint. Reodors nye styringer er ikke som originalt... De er 6,96 mm,hvilket hans nye eksosventiler passer til da de er 6,94. Men de originale ventilstammene er 6.965mm... og presspasning blir litt trangere enn selv jeg liker de... Siter Fast and cheap = not reliable Cheap and reliable = not fast Fast and reliable = not cheap Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MK1RACER Skrevet August 6, 2007 Rapporter Share Skrevet August 6, 2007 Godt det er trangt når høsten nærmer seg og Reodor begynner å bli produktiv...:confused: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet August 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 6, 2007 Tør jeg spørre når unga dine er laget siden du snakker om produktivitet på høsten...En forklaring på hva brotsjes er hadde vært fint. Det er vel ett fint navn på tilpassning på vinkler og kurver i setet??? Godt det er trangt når høsten nærmer seg og Reodor begynner å bli produktiv...:confused: Mine barn er uten unntak unnfanget (produsert) i første halvår, så det kan umulig være dette jeg hadde i tankene... ;) Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
V940R6 Skrevet August 6, 2007 Rapporter Share Skrevet August 6, 2007 Mine barn er uten unntak unnfanget (produsert) i første halvår, så det kan umulig være dette jeg hadde i tankene... ;) Bare jeg som driver med slikt om høsten....... Siter 940 Taxi-Edition = B6304FS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet August 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 6, 2007 Bare jeg som driver med slikt om høsten....... Fydda din avviker. Det må du slutte med... Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZAbatmaN Skrevet August 28, 2007 Rapporter Share Skrevet August 28, 2007 Skjer det noe her da? eller er vi for optatt med å sole oss:P Siter 91 volvo 740 81 pontiac Grand Prix[phat square] 72 vw boble[go biln] [x]93 bmw 525i[x]87 vw golf[x]85 mercedes 190e[x]97 audi a4q [x]83 opel manta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet August 30, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 30, 2007 Vel, jeg har ventet på toppen en stund nå og det gjør jeg fortsatt... Får ikke gjort noe i motorrommet før jeg kan montere motoren med topp. Først da kan jeg modifisere innsuget og lage grenrøret. Hva soling angår er min hudfarge kefirblå... Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet August 30, 2007 Rapporter Share Skrevet August 30, 2007 Skulle ikke den toppen være ferdig i påsken eller noe da? Eller var det snakk om påsken neste år... Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chall Skrevet August 30, 2007 Rapporter Share Skrevet August 30, 2007 høsten er her nå Reodor:D Siter -Volvo 740 T6 prosjekt- - Bruksbilen: Volvo 940LT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet August 30, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 30, 2007 Skulle ikke den toppen være ferdig i påsken eller noe da? Eller var det snakk om påsken neste år... En kan begynne å lure... Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg