Gå til innhold

Har noen vært borti Ling Long dekk?

Ranger emnet


slayer

Anbefalte innlegg

Vel jeg kjøpte bare Vredstein Icetrac til vinterdekk, kunne velge mellom billig og megabillig så jeg valgte billig, var snakk om 200kr forskjell på dekkene, endte opp med å betale 2200,- for 4stk 175/70-13 med pigg ferdig avbalansert hos Johs Lunde, utrolig fornøyd med de Lunde folka :D

Etter en sesong med endel spinning så har jeg ikke mistet en eneste pigg og dekka ser ikke slitt ut.

VW Volf Mk3

 

OEM+ <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde Hankook før, helt ok dekk. Ikke dårlig, ikke veldig bra heller. =)

 

Kjørte Hankook 195\45\R16 før, makan til dårlige dekk på vått føre må du lete lenge etter. I forhold til Yokohama Parada dekka i 205\40R16 jeg kjøpte etterpå, så sporet de og støyet mye også.

- Golf Gti 99mod

x BMW 318is 96mod

x Polo 6N 95mod

 

http://www.aalesund-gatebilklubb.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil du virkelig ha dårlige dekk på bilen so mdu frakter familien din med? En familie burde ikke måles i penger. Synes du skal bruke litt mere jeg og investere i dekk som ikke mister taket eller bli slitt for fort ;).

 

Det er slikt somregel at en får det som en betaler for.

 

Et veldig enig med det du sir. En på jobben ble fyrt en gang en kar kom med konebilen med to barneseter i og sa at han ville ha det billigste vi hadde, gjerne brukt siden det bare var konebilen. Han på jobben spurte han om han ikke var glad i ungene sine! Det ansiktsutrykket kunden fikk da burde dere sett:)

Han kjøpte btw Bridgestone dekk til slutt som er et skikkelig merke :thumb

- Golf Gti 99mod

x BMW 318is 96mod

x Polo 6N 95mod

 

http://www.aalesund-gatebilklubb.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud da, jeg setter familien min høyere enn noe annet, men jeg skjønner ikke helt vitsen med å kjøpe de dyreste dekkene som er å oppdrive for det?

Må vel finnes noe brukbart som koster mindre og har ett ukjent merke på?

 

Har bestemt meg for Dunlop SP SPORT 9000 (til 1500kr, håper ikke det er for lite), så nå trenger ikke denne tråden flere svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud da, jeg setter familien min høyere enn noe annet, men jeg skjønner ikke helt vitsen med å kjøpe de dyreste dekkene som er å oppdrive for det?

Må vel finnes noe brukbart som koster mindre og har ett ukjent merke på?

 

Har bestemt meg for Dunlop SP SPORT 9000 (til 1500kr, håper ikke det er for lite), så nå trenger ikke denne tråden flere svar.

 

SP9000 er et bra dekk!:)

- Golf Gti 99mod

x BMW 318is 96mod

x Polo 6N 95mod

 

http://www.aalesund-gatebilklubb.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SP9000 er et godt valg, de skal være veldig bra på vått føre.

 

han sa det stillte i samme klasse som goodyear F1gsd3 og pirelli Pzero og de dekka på "høyere hylle"

 

Øverste hylle ja... P-Zero Rosso er ikke et bra dekk. Kan ikke sammenliknes med Goodyear F1 GS-D3 som er noe av det beste man får.

 

Hilsen en som aldri leser Norske dekktester.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår