Gå til innhold

Har noen vært borti Ling Long dekk?

Ranger emnet


slayer

Anbefalte innlegg

Hello..

 

Er på utkikk etter noen brukbare dekk til familiebilen, skal ikke være de råeste dekkene da det ikke er noe hard kjøring med denne bilen...

 

Kom over disse dekkene på interdekk og lurer på om noen av dere har prøvd dem eller har hørt noe om dem?

 

Ganske billige, 225-40-18 dekkene koster 893,- pr stk..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil du virkelig ha dårlige dekk på bilen so mdu frakter familien din med? En familie burde ikke måles i penger. Synes du skal bruke litt mere jeg og investere i dekk som ikke mister taket eller bli slitt for fort ;).

 

Det er slikt somregel at en får det som en betaler for.

"Camry Turbo"

Why try to fit in when you where born to stand out?

 

Sandnes & Stavanger Gatebilklubb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja bremseklokker er viktig happyhappy

 

Jeg har heller ikke hørt om linglongkongdong dekk nei, vet ikke om det er noe å satse på...

Men jeg kjøpte billige dekk til min bil,de er veldig gode, merket er "Sonar"

Har hatt tre forskjellige sett av disse, på to forskjellige biler... billig og bra!

Bilforumet.no
Super Moderator
NYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil

2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm..jeg trodde Wredestein-dekka var gudd shit..snakka med en på "lokale dekkhandleren"(Johs lunde) og han sa de var utvikla i samarbeid med an avdanka F1sjåfør..har lest dette andre plasser og da, men dette er kansje bare toppmodellen..?

 

han sa det stillte i samme klasse som goodyear F1gsd3 og pirelli Pzero og de dekka på "høyere hylle"

 

har lite peil på dekk,men det var ihvertfall det jeg ble fortalt..

 

selv kjører jeg på Uniroyal, noe jeg trodde vare jalladekk, men fant siden ut at ett set kosta over 6lapper på gummihuset.se

er selv meget fornøyde med dekka, selv om det ikke er de dyreste..kommer vist godt ut i tester også.. heter et eller annet med rally..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår