Gå til innhold

20SE motor?

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

registrering med 2,4 liter... får man godkjent det?? kanskje litt vanskelig..:P

 

Bilsagskynige vil nok klø seg litt bak øre om du hiver en 2,4 i Kadett B... hehe.. Men så lenge det ikke skjer store vektøkninger, og at bremsene dine blir godkjent med 125hk. (oppgi dette antall hk, for det er det som er i 2,4i orginalt i Omega med katalysator, tror det er omlag 5hk mere uten kat. Min mening...)

Må ihvertfall ha ventilerte skiver framme fra Rekord 2,2i. Bak vet jeg ikke. men bremsefordelingen med små tromler bak blir vel uff og hælv.. Det hele kommer jo ann på hvor mye krutt og hvilken utveksling du skal ha.. Å bremse ned en Kadett fra 180 -> 0km/t er ikke morro skal jeg si.

En dag jeg var ute å kjørte sa de over radio'n at en mann kjørte feil retning på E6. Rart tenkte jeg, de kjører jo alle i feil retning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det er jævli morro :D Men med rekord da ;) Værste jeg har vært med på er 170 i nedoverbakke i fri med en 74 ford cortina 1.3 :D DET var jævlig dah! 2.2 burde da gå bra i b kadett? Ikke se deg blind på effekt, 2.2 en sparker bra fra i ascona b, burde ikke gå værre i en liten b-kadett! 2.4 hadde blitt villt gøy da:D

Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow.

James Dean

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@dag-drømmer'ern:

 

du sku ikke bare satt i stand denne kadetten da? med fete felgs å lakk å hatt den klar til du er 18. 1100 holder leenge de, hehe.

 

for å sette i å godkjenne med større motor må du ha undetstell fra en med cih motor, altså 1700 og oppover, å de er det teft om så det er vanskelig å få tak i.

 

golf syncro understell.. right. kan ikke ha vag deler på en opel :P å det er uta helvettes mye jobb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår