Gå til innhold

Streetmeet SKEDSMOHALLEN 27.8 KL 21.00

Ranger emnet


scorpiobabe

Anbefalte innlegg

  • Svar 363
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Er det noe galt mr Bjerke Motorsport?... du virker så vanvittig hissig på innleggene dine nå. Noe du er snurt for?.... :fire:

ang spm ditt, så står det svart på hvitt tidligere i tråden, at det var i hvertfall dobbelt så mange biler der som det på Valhall...

Og ja, det var et bra treff. hellothere Med mange biler, masse folk og en god del action. og et MEGET stort pluss for lite SNUT!!! :wave

 

Men når det er sagt. som nevnt tidligere i tråden. DE SOM SKAL BURNE FÅR FINNE EN PLASS PÅ OMRÅDET MED MINDRE BILER RUNDT!!!!!!

Ble nok av irriterte folk pga dette... Hadde du likt å få masse stensprut og dekk-rester på bilen din hvis du hadde hatt strøken bil????... i de fleste tilfeller blir nok svaret NEI!! Og til de som skal kjøre da det er noen som burner... Hva med å holde litt avstand???? Dette var årsaken til både crash og steinsprut i dag........... samme gjelder til de som kommer bak igjen... jeg så et par eksempler på at folk ville rygge seg unna. men fikk rett og slett ikke mulighet fordi DU der bak måtte stå å se på.... har du sett et ryggelys før?

Dette hadde i hvertfall gjort meg meget FORBANNA!!!! :fire:

Og enda en ting.... f*** som det renner av meg her da... hæhæ... :hammer

Alkohol på glass passer vanvittig dårlig på et treff med mange bil-dekk...

Hva med å kaste flaskene på et fornuftig sted? Bildekk er faktisk ikke sååååå glad i glass!!!! Bryr meg ikke at folk drikker altså... men det kan være litt fornuft i hva dere driver med også... er sikkert ikke alene om å mene dette.

 

Men nok negativt for denne gang... Bra treff.. takk til alle som var der.... hellothere

Det SKAL ryke av en Diesel-bil!!!!!

98 mod Golf IV TDi http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=78421

Powered by http://www.dreamtm.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ARGH, fikk noen heftige på sideskjermen forran selv.. Håper folk lærer til neste gang.. Men ellers drit fett, så bare en snut bil, som dro igjen med engang, en lettelse det ! :D takk til alle som kom, husk og legg ut bildene på media forumet da! cheers

 

Bilder og Film, mediaforumet, ja TAKK;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noe galt mr Bjerke Motorsport?... du virker så vanvittig hissig på innleggene dine nå. Noe du er snurt for?....

 

Det kommer an på hvordan du tolker innleggene mine, men jeg uttrykker meg ikke hissigere enn andre. Hvis det er noe som oppskaker en, er det naturlig å besvare spørsmålet, og er man ikke enig i utfallet, fremstilles svaret ofte som tverr. "Dumme spørsmål fortjener dumme svar" er et klassisk ordtak, og nei jeg er ikke snurt ;)

Holy Moses smell the roses!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fikk også steinsprut pga han gærningen i 240, men jeg driter i det. Hadde jeg hatt bakhjulstrekk hadde jeg gjort det samme selv så slutt å syt. Dere burde flytte dere selv da slik at de som vil burne får e negen plass. Ville ta pirutter jeg, men det var ikke noen stor nok plass så jeg dro et annet sted og tok de.

Japanisce Industriabfall, nein danke!

audi s2 morrobil

audi s2 bruksbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, det var ikke meningen at parkeringen skulle bli breislædden heller da.. hvorfor skal de hundrevis av bilene flytte seg pga en 240 har lyst og bruke opp dekka sine.. Dessuten så jeg en fornuftig kar som stod på starten av parkeringa litt i mørket der og tok noen pirutetter, der var det stor plass.. de andre hadde bare lyst og vise seg litt, og da skulle dem trenge seg innpå så alle skulle se.. har jeg rett? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det beste var han som skulle skli på magen over et panser på en Golf. Panseret var vått og han fikk fart og dundret trynet ned i asfalten. Det var konge ;)

 

Ellers så likte jeg treffet. Bortsett fra han i omegaen som sneiet skoa mine og dundret inn i den andre bilen. "Jeg hadde jo ikke noe mer bremser igjen" hørte jeg han sa. Smart å satse på burning da når det står en annen bil imot bare få meter unna :(

Real muscles, real power!

Prosjekt: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=94304

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men på en annen side kunne jo han som sto imot brukt huet og lfytta seg litt lenger bak. Var faktisk en av de som gikk når han krasja fordi jeg syntes synd på han. Var veldig dårlig gjort å stå å mobbe han da. Han prøvde i allefall

Japanisce Industriabfall, nein danke!

audi s2 morrobil

audi s2 bruksbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår