Gå til innhold

Bremser


partypulp

Anbefalte innlegg

Er sikkert laget mengder av tråder om bremser.. Men da pcen min fucker så funker ikke søkesaken.. wonder why.. hmm

 

 

Jeg på utskikk etter nye bremser til bilen min..

Blir vel i første omgang bremseskiver og klosser foran da disse er mest slitt.

Kanskje også ståomspunne bremseslanger

 

Hva anbefales og hvor får jeg kjøpt det?

 

 

 

Noen som kan hjelpe meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det var jeg som anbefalte det. Kjørte 5 runder på våler med diamond skivene og orginale klossene, og ble overrasket over bra de hold. Men jeg kjører med 280mm skiver da. Men tror ikke det er noe dårligere med den orginale skive størrelsen. Har også stålomspunne slanger også, og pedalfølelsen er mye bedre.

Kjøpte alt på kollevold rallyimport. Husker ikke prisen på skivene men tror det var ca 2600. Men de levere 3 forsjellige typer. Enten bare slisser eller bare boret men jeg gikk for tredje alternative som er boret og slisset. Slangene koster nøyaktig 1000spenn....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det var jeg som anbefalte det. Kjørte 5 runder på våler med diamond skivene og orginale klossene, og ble overrasket over bra de hold. Men jeg kjører med 280mm skiver da. Men tror ikke det er noe dårligere med den orginale skive størrelsen. Har også stålomspunne slanger også, og pedalfølelsen er mye bedre.

Kjøpte alt på kollevold rallyimport. Husker ikke prisen på skivene men tror det var ca 2600. Men de levere 3 forsjellige typer. Enten bare slisser eller bare boret men jeg gikk for tredje alternative som er boret og slisset. Slangene koster nøyaktig 1000spenn....

 

2600 kr var det for skiver foran ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, før torsdag, best om du ringer å maser :hammer

 

Jammen det passer godt det.

Da sender jeg deg en melding etterpå eller i morra jeg!

 

 

 

Ja er viktig med bremser, men sånn egentlig så hadde det holdt med orginale bremser på en bil det er gjort såpass "lite" med som min... er jo bare sånn hobbytrim greier.

Men mye vil ha mer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår