Dr_S Skrevet Oktober 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2005 De baklyktene du har bilde av der er samme som er orginalt på M3 3,2L. Tull. Det der er mine FK lykter, kjøpt hos Schmiedmann :) Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M4rTiN Skrevet Oktober 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2005 Fantastisk flott bil du har Michael. Du har vært heldig med den. Skulle ønske det var jeg som fant den istede :) Siter Saab 9-3 2000 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Solid Audio Skrevet Oktober 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2005 Skrev ikke at det var M3 lykter, skrev at de var samme som M3 lyktene. Hvite og røde. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnny86 Skrevet Oktober 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2005 Skrev ikke at det var M3 lykter, skrev at de var samme som M3 lyktene. Hvite og røde. Uansett er det vel feil. Er absolutt ikke M3-lykter. Siter - 93 BMW E36 M3 aka Jondepon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Solid Audio Skrevet Oktober 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2005 Så du mener forsatt at de ikke ligner på M3 lyktene?? Hmmm M3 baklykter: Synes jeg kan se noen likhetstrekk her jeg.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MichaelV Skrevet Oktober 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2005 Så det er bara dem vanlige FK lyktene altså, da tar jeg å bestiller meg et par sånne. Siter 66 Chevrolet El Camino Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MichaelV Skrevet Oktober 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2005 Fantastisk flott bil du har Michael. Du har vært heldig med den.Skulle ønske det var jeg som fant den istede :) Blire no bil på deg snart a ?? Er bara å si ifra hvis det er no neppå østlandet her så skal jeg innspisere. Siter 66 Chevrolet El Camino Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M4rTiN Skrevet Oktober 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2005 Blire no bil på deg snart a ?? Er bara å si ifra hvis det er no neppå østlandet her så skal jeg innspisere. Driver å ser litt rundt etter en 318i(s)/320i. Har ikke funnet så mange i løpet av den siste tiden. Fant en til 70.000 i går, men den var solgt. Får vel bare titte videre. Siter Saab 9-3 2000 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Oktober 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2005 Rage\ her inne selger vel sin 320i...coupe Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alex-850 Skrevet Oktober 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2005 Driver å ser litt rundt etter en 318i(s)/320i. Har ikke funnet så mange i løpet av den siste tiden.Fant en til 70.000 i går, men den var solgt. Får vel bare titte videre. Har du fått lappen martin? Siter -1995 Volvo 850 -1979 Volvo 242 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M4rTiN Skrevet Oktober 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2005 Har du fått lappen martin? Har nok ikke det. Skal begynne på den om 2 uker. Er grusom lang ventetid her Siter Saab 9-3 2000 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MichaelV Skrevet November 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 12, 2005 Nå har jeg fiksa vinduene og blinkinga i lyset, men alarmen har begynt å gå støtt og stadig. Har orginal BMW-alarm som aktiveres når man låser bilen. Låsen på førersida har også blitt grådig hard. Noen som har vært borti noe lignene..?? Er det foresten noen som har byttet trekk på en sportsstol her før, fikk et tips om at det var grusomt vanskelig ???? Siter 66 Chevrolet El Camino Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NAnders Skrevet Desember 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2005 hvis det er s'en i Is du lurer på, så betyr vel den "sport" En sportslig 318, som har 16 ventiler i stede for 8. Og da 140 hk i stede for...110? Hmm hvis jeg ikke husker helt feil så betyr S spezial når BMW bruker den ikke sport. Siter _____________________________________ VW Caddy 1,4 1996 Giant XTC 860 med hydr. skivebremser "This thing does a billion miles pr hour, and i know this for a fact beacuse i've tested it" Jeremy Clarkson Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NAnders Skrevet Desember 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2005 Hmm hvis jeg ikke husker helt feil så betyr S spezial når BMW bruker den ikke sport. Eller for å være helt nøyaktig Sonder som betyr Spesial Siter _____________________________________ VW Caddy 1,4 1996 Giant XTC 860 med hydr. skivebremser "This thing does a billion miles pr hour, and i know this for a fact beacuse i've tested it" Jeremy Clarkson Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MichaelV Skrevet Desember 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2005 Nå er et nytt setetrekk handla inn og skal byttes i løpet av romjula. Det kan jo bli spennende...... Siter 66 Chevrolet El Camino Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg