Gå til innhold

Tråden om min 318is coupe

Ranger emnet


MichaelV

Anbefalte innlegg

Jeg har nettop kjøpt denne 93m. 318is coupe, og kommer sikkert til å komme med en del spørsmål så da lager jeg like godt en egen tråd om det istedet for en masse småtråder.

 

 

Dette er altså bildet av vidunderet....

skr.jpg

 

Grei km stand

speedo.jpg

 

Heftige lisser

felg.jpg

 

Gode sportsstoler

stol.jpg

 

 

 

Kom med gjerne med litt info om bilen, da jeg ikke vet så mye om dem.

Han jeg kjøpten av sa at den var senka 40 mm orginalt...???

Har sikkert flere spørsmål, men de kommer vel etter hvert.

 

 

 

Dette skal gjøres:

-omlakkering i samme farge

-hvite blinklys rundt om

-felger

-litt anlegg er påbegynt

-liten frontleppe av noe slag

66 Chevrolet El Camino

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 187
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Er det noen svakheter og slikt jeg burde vite om med denne bilen ??

Problemer jeg har hatt til nå er:

 

-El vinduen fungerer ikke helt best....

-Stor vannlekasje i forrkant av motor som er midlertidig fiksa med sånn tetteguffe

-Alt av lys og slikt blinker helt vilt til tider, har ikke funnet ut hvor det er dårlig kontakt enda

-dunkelyd som kan høres ut som den kommer bakfra, men det kan hende at jeg hører feil og at det bare er en bærekule ellerno(kom brått for et par dager sida)

66 Chevrolet El Camino

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen svakheter og slikt jeg burde vite om med denne bilen ??

Problemer jeg har hatt til nå er:

 

-El vinduen fungerer ikke helt best....

-Stor vannlekasje i forrkant av motor som er midlertidig fiksa med sånn tetteguffe

-Alt av lys og slikt blinker helt vilt til tider, har ikke funnet ut hvor det er dårlig kontakt enda

-dunkelyd som kan høres ut som den kommer bakfra, men det kan hende at jeg hører feil og at det bare er en bærekule ellerno(kom brått for et par dager sida)

 

 

Meg bekjent er det ikke problemer med el-vinduene, utenom at de kan "falle" litt ned i døra pga slitte stag.

 

Vannlekkasjen din er heller ikke vanlig, tipper forrige eier har dratt kabler til stereoanlegget eller.no der :P

 

Mine lys var også slik, alt blinket og til tider forsvant helt. Hos meg var det dynamoen som til slutt røk og måtte ha ny. Kostet 3000,- med jobben. Men sjekk børstene dine på dynamoen, kan være slitne :)

 

Dunkelyden du hører bak, tipper jeg er foringer i bærearmene dine. Bytt :)

Bilforumet.no
Administrator
-96 BMW 328i Touring
x -92 BMW 318iS Coupé

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår