Gå til innhold

Solid Audio

Bruker
  • Innholdsteller

    319
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

core_pfieldgroups_99

  • Interesser
    AutoFil!!
  • Modell (eks S4)
    None
  • Biltype (eks Audi)
    None
  • Årsmodell (eks 1995)
    None
  • Motor (eks 1.6)
    None

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • Bosted
    Norway

Solid Audio's Achievements

  1. Ring biltilsynet, de kan forteller det ALT du trenger å vite. De skyter deg ikke hvis du ikke får lov, men gjør du det i riktig rekkefølge så er det ikke noe problem å godkjenne.. Den riktige rekkefølgen er å snakke med biltilsynet FØRST, før du skrur en eneste skrue.
  2. Nei, var med en annen bil.. Ikke med noen BMW.
  3. Getrag 262c er kasse til 535, ikke E30M3. Tror den har første giret bakover på samme måte som E30M3 sin kasse som heter 265.
  4. Han som eier den kommer ikke til å få bruk for den på en stund.. http://www.fvn.no/nyheter/mandal/article608221.ece
  5. http://www.autodb.no http://www.finn.no
  6. Når på dagen starter det på lista 10. mai.. Finnes jo ingen info på nettet vertfall.
  7. Det vet jeg at du gjør.. Vet om et par stk som har fått utbetalt pengene etter at de krajet på bane. Han ene kondømnerte bilen på nurburgring.
  8. Forsikringen gjelder på glattkjøringsbanen. Banen er offentlig vei og du driver ikke med konkuransekjøring. Da gjelder forsikringen den akkurat som vanlig.. Er ikke alle som er klar over det.
  9. Når på dagen åpner drifte banen ved Lista flysplass?
  10. Nja. Skeptisk.. Den har vært en liten tur innom et autoværn vertfall og fått knust bunnpanne. Ellers er det vel ikke skjedd så mye. Tror den er til salgs.Den var vertfall.
  11. Hvis det er Nm som teller så brude 120d være like rask som en Honda S2000.Det er den ikke. Dreiemomentet er der for å lage effekten. Det samme er turtallet. Til sammen gir de fremdrift.´ Litt stygt sagt kan man si at dreiemomentet er der for å ødelegge girkassen. Biler med enormt dreiemoment og lite turtall må ha veldig solid girkasse for å tåle kreftene. Hvis man går motsatt vei, med lite moment og vanvittig turtall, blir det desto mer slitasje på motoren.
  12. Ikke skryt momentet så veldig opp i skyene.. En bil med 100nm kan komme raskere ifra 0-100 enn en bil med 500nm hvis den bilen med 100nm har høyere effekt.
  13. En R1 bruker 7-8 sek ifra 0-200kmt hvis det er original og frisk. Jeg tror ikke din cossi klarer det selv med 600 hk... Hvis man ser på rallycross bilene så har de ca 600hk. De veier nesten ingenting og er gira til å gå max 180 kansje.. De klare 0-100 på rundt 2,5sek med bra feste og sliks dekk. Sammenlig med en seriøs R1 før du skryter av det på nett. En 150hk R1 bruker 8,68 sek ifra 0-200 mens 2006mod bruker 7,5 sek ifra 0-200. 0-100 går på rundt 3 sek. Din bil er nok sprek, men at det er en F1 bil tror jeg ikke.
  14. Vanos har trinnløs justering. VTec har vel 3 trinn tror jeg. Både vanos og VTec juster kamene så prinsippet er det samme.
  15. Hvis man skal begynne å stenge ute rånerene ifra byene fordi noen mener at det er meningsløs kjøring så bør de som sitter på pubene å drikker meningsløst mye alkohol også sendes hjem eller bli stengt ute ifra byene... Typisk norge. Ligner mere og mere på gammle Soviet.
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår