Gå til innhold

Første dag i offshore, Kjøp ny bil?

Ranger emnet


tikay

Anbefalte innlegg

Fordi den har rattet på feil side?

 

 

Bingo.

 

Og med rattet på riktig side, får man kun bilen med cruise motorer

- 1995 Celica 2.0 GT- med slicks og coilovers til bane

- 2015 Passat 2,0l 150hk TDI

- 2015 Zoe R210

- 1998 Corolla 1.3
x 1974 Boble, 1993 Vectra, 1998 Corolla 1,3, 2011 Outlander, 2008 Passat 4motion

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi den har rattet på feil side?

Takk og pris at jeg etter måneder med intens trening i et Shaolin-tempel i Xinjiang-provisen i Kina, endelig har mestret den legendariske kunsten å ignorere Japanhatere, ellers kunne jeg plutselig funnet på å skrive nok et alt for langt innlegg. thumb.gif

 

Men seriøst, det der var virkelig det beste du kunne komme med? Men det å kjøre på høyresida burde uansett ikke være noe problem, med mindre man er kjerring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk og pris at jeg etter måneder med intens trening i et Shaolin-tempel i Xinjiang-provisen i Kina, endelig har mestret den legendariske kunsten å ignorere Japanhatere, ellers kunne jeg plutselig funnet på å skrive nok et alt for langt innlegg. thumb.gif

 

Men seriøst, det der var virkelig det beste du kunne komme med? Men det å kjøre på høyresida burde uansett ikke være noe problem, med mindre man er kjerring.

 

 

Eller med mindre man er dum og ikke klarer å kjøre på den andre siden av bilen. Er vell det at folk er redde for å kjøre på den siden siden dem ikke klarer å gire med venstre hånda.

 

Til man har prøvd så har man ikke noe å si. Å kjøre på høyre siden synes jeg faktisk er bedere en å kjøre på venstre siden.

-98 Suzuki Jimny 4x4

-92 Mazda RX7 1.3L Singel Turbo Garret T04E 60 trim

x85 Suzuki SJ413 4x4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bingo.

 

Og med rattet på riktig side, får man kun bilen med cruise motorer

aha! ja men .. tenk .. du får den med rattet på riktig side .. men ikke den morsome.. men siden du får den med rattet på riktigside... sååå ...

BYGGE OM! WHOO!! ...

(nå skal jeg sove litt)

[*] 2003 Lexus IS200

 

[*] 1999 BMW 318i - Solgt

 

[*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk og pris at jeg etter måneder med intens trening i et Shaolin-tempel i Xinjiang-provisen i Kina, endelig har mestret den legendariske kunsten å ignorere Japanhatere, ellers kunne jeg plutselig funnet på å skrive nok et alt for langt innlegg. thumb.gif

 

Men seriøst, det der var virkelig det beste du kunne komme med? Men det å kjøre på høyresida burde uansett ikke være noe problem, med mindre man er kjerring.

 

takk for den....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm.. snorre a = statoil?

 

Søkte på statoil på industrimek. lærling i år, men kom uheldigvis ikke inn.. prøver igjen til neste år. :)

 

Vet du om noen selskap som tar inn lærlinger i automatikkmekanikerfaget offshore?

 

Ja, Statoil det... Prøv å søk og ring på Hydro, NBN Elektro, AkerKværner. Viktig : Ring og hør -presenter deg.. På denne måten fikk jeg Lærling plass Automatiker i HYDRO ALUMINIUM Ø.Årdal og Fast jobb i AKER Kværner offshore.... Diggg!

 

Torbjørn

http://www.home.no/torbjornkulsas/

Eier av:-78ChevroletV8 5,7l -73 MB280SE -04 Vectra 2.0 DTI stvogn -92SuzukiGSX600 Har eid:*88KadettGSI CAB *86KadettGSI *92BMW3 *86Toyota F *96Omega 2.0 stvogn*94 CorollaXLI*84 Granada 2,3 *93Corolla XLI sedan*81 Volvo244 *89Camry 2.0 GLI*88 CivicGL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm.. snorre a = statoil?

 

Søkte på statoil på industrimek. lærling i år, men kom uheldigvis ikke inn.. prøver igjen til neste år. :)

 

Vet du om noen selskap som tar inn lærlinger i automatikkmekanikerfaget offshore?

 

Statoil tar inn en lærling i året som automatikkmekanikker, og det er på land, på rotvoll i trondheim!

Ford Taunus 1975 mod 2.8

Sierra 1986 mod 2,0

X-Audi 90 quattro 1988 mod 2,3

X-Golf Mk2 1985 mod 1,8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

en annen ting som er surt med å ha høyreratta biler, er alle manuelle bomringer man må igjennom her til lands :fire:

ellers er det nok helt kurrant å kjøre rhd bil

 

 

Løser det enkelt med en bombrikke eller en lang stang :)

-98 Suzuki Jimny 4x4

-92 Mazda RX7 1.3L Singel Turbo Garret T04E 60 trim

x85 Suzuki SJ413 4x4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår