Probe GT Skrevet August 2, 2005 Rapporter Share Skrevet August 2, 2005 Får sikker låne en.. men har bare hørt at det ikke er så big deal om man "glemmer det" Siter Probe GT 2.2L Turbo "too young to die" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW-4-EVER Skrevet August 4, 2005 Rapporter Share Skrevet August 4, 2005 Man må jo selvfølgelig kjøre med hjelm... Er jo bare tull å komme ned dit å tro at man får kjøre uten.:nono: Er jo for ditt eget beste at man skal kjøre med hjelm. Siter -Strøken BMW 320i (bruksbil) Ser etter s50 motor (e36 m3 3 liter) noen som har?? -Volvo 240 89mod (solgt) -BMW E30 323 rieger GTS (solgt) -Golf 2 90mod (solgt) -Honda NSR 125 (180ccm) (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Probe GT Skrevet August 4, 2005 Rapporter Share Skrevet August 4, 2005 Jada, men klør sånn etter og kjøre og hvis jeg ikke får ordnet hjelm så vet jeg ikke hva jeg gjør.. Åssen bmw kjører du? Kanskje jeg har sett deg rundt i ski.. Siter Probe GT 2.2L Turbo "too young to die" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
... Skrevet August 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 5, 2005 noen som vet om man kan kjøre uten skilter? har lisens på bilen... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AfroAlien Skrevet August 5, 2005 Rapporter Share Skrevet August 5, 2005 jeg stiller i allefall... hadde egentlig tenkt å ta min bil da, men tror det blir mustang`en hvis den blir klar.. mange som kommer? håper i allefall noen av de manndigste cosworth`ene tar turen :) Siter Racing your civic is like the special olympics, even if you win, you are still retarded... Never underestemate stupidity. Renault 5 GT Turbo 86 *solgt* Suzuki GSXR 750 98 *borte* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Probe GT Skrevet August 6, 2005 Rapporter Share Skrevet August 6, 2005 inngang 50 krbanekjøring 200 kr 100kr kostet ingangen :mad: Men var gøy og se alle folka og bilene der! Selv om regn været bremset det hele litt.. Bilder og film til denne tråden her Mediaforumet Siter Probe GT 2.2L Turbo "too young to die" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chiller Skrevet August 6, 2005 Rapporter Share Skrevet August 6, 2005 100kr kostet ingangen :mad: Men var gøy og se alle folka og bilene der! Selv om regn været bremset det hele litt.. Men 100 for inngang og 200(forder)/300(ikkeforder) for banekjøringa er ikke ille for en knall dag! :) De kunne sikkert ha bestilt bedere vær da.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Probe GT Skrevet August 6, 2005 Rapporter Share Skrevet August 6, 2005 Hehe,joda;) glatt som faen var det.. Siter Probe GT 2.2L Turbo "too young to die" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chiller Skrevet August 6, 2005 Rapporter Share Skrevet August 6, 2005 Hehe,joda;) glatt som faen var det.. Desto mer sidelengs action :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
... Skrevet August 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 6, 2005 for et sinnsykt bra treff :pray synd med været men som ordtaket sier: finnes ikke dårlig vær bare dårlige klær...:) fikk også et lite problem med bilen da giroverføringa røyk i 2 runde...(noen som forresten har noen bilder/film av den røde fiesta`n som faren min kjørte?) probe GT: etter lappen jg fikk stod det 50 kr, leit at dem legger på prisen men er man bilinterressert lar man seg jo ikke bli stoppet av slike ting... 100 kr er jo ikke mye....var jo en super dag med mange fine biler :thumb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ottesen Skrevet August 6, 2005 Rapporter Share Skrevet August 6, 2005 Faen, jeg var på cosworth treffet dagen før og gledet meg til dette treffet, men så var bilen vrang så jeg måtte bli hjemme....:( Siter 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AfroAlien Skrevet August 6, 2005 Rapporter Share Skrevet August 6, 2005 Faen, jeg var på cosworth treffet dagen før og gledet meg til dette treffet, men så var bilen vrang så jeg måtte bli hjemme....:( hvis det er no trøst så ville ikke mustangen her heller, så jeg kom meg heller ikke ned.... :\ Siter Racing your civic is like the special olympics, even if you win, you are still retarded... Never underestemate stupidity. Renault 5 GT Turbo 86 *solgt* Suzuki GSXR 750 98 *borte* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ottesen Skrevet August 6, 2005 Rapporter Share Skrevet August 6, 2005 hvis det er no trøst så ville ikke mustangen her heller, så jeg kom meg heller ikke ned.... :\ :) Er litt trøst å se at ikke bare jeg har problemer med bilen ja. Jeg som gledet meg som en unge siden 2 uker....nei nei, jeg kommer nok sterkere tilbake.... :pimp Siter 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Euro-96 Skrevet August 7, 2005 Rapporter Share Skrevet August 7, 2005 for et sinnsykt bra treff :pray synd med været men som ordtaket sier: finnes ikke dårlig vær bare dårlige klær...:) fikk også et lite problem med bilen da giroverføringa røyk i 2 runde...(noen som forresten har noen bilder/film av den røde fiesta`n som faren min kjørte?) probe GT: etter lappen jg fikk stod det 50 kr, leit at dem legger på prisen men er man bilinterressert lar man seg jo ikke bli stoppet av slike ting... 100 kr er jo ikke mye....var jo en super dag med mange fine biler :thumb Joa,det er ikke feil med paraply heller! Takk for lånet av din mens du var ute og ragga m3... Siter better to be first in hell than second to heaven Volvo 242 turbo-82 Volvo 245 turbo-93 Volvo 945 turbo-98 Team Losi LST2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
... Skrevet August 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 7, 2005 Joa,det er ikke feil med paraply heller!Takk for lånet av din mens du var ute og ragga m3... hehe, bare hyggelig:) ekte varting veitu... vi er kjent for å være snille og hjelpsomme og tøffe og sterke og hehe,you name it.... :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg