Dr_S Skrevet August 5, 2005 Rapporter Share Skrevet August 5, 2005 Er det ikke meningen at det liksom skal vise lokale biler fra Notodden? En slik reportasje i Max Power... Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet August 6, 2005 Rapporter Share Skrevet August 6, 2005 Ryggen din er med i max power nummer tre forresten. Ja, det er jo litt av en rygg :cool: Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espsko Skrevet August 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 10, 2005 Er det ikke meningen at det liksom skal vise lokale biler fra Notodden? En slik reportasje i Max Power... Vi skal lage en reportasje fra Notodden-Streetmeet. Om folk velger å kjøre tre hundre mil til Notodden for å komme på Max Power Streetmeet skal ikke jeg være den som nekter dem i porten. Vi skal nok få vist fram Notodden-bilene uansett hvor mange som kommer utenbys fra, skal du se :D ES Siter Flink til å kjøpe biler jeg ikke har bruk for. PCN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Harrykladdina Skrevet August 10, 2005 Rapporter Share Skrevet August 10, 2005 max power folka er jo skummle, fulgte jo etter oss når vi var på jessheim tur, stoppet oss og slik..hehe..Vi fra Asker stiller alltid opp på råne turer:) :drive2 Siter play the life Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MidnightClub Skrevet August 10, 2005 Rapporter Share Skrevet August 10, 2005 Jeg vet også hvilken bil fra Drammen....men sier det ikke jeg eller. :fire: Kanskje det kommer noen fra MidnightClub også....vi får se... Siter Glenn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espsko Skrevet August 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 14, 2005 max power folka er jo skummle, fulgte jo etter oss når vi var på jessheim tur, stoppet oss og slik..hehe..Vi fra Asker stiller alltid opp på råne turer:) :drive2 skumle? :rolleyes: Vi sees på Notodden! :) Siter Flink til å kjøpe biler jeg ikke har bruk for. PCN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OlaLarsen Skrevet August 15, 2005 Rapporter Share Skrevet August 15, 2005 Får håpe at vi på notodden stiller i flertall da værtfall, men det skal vel ikke bli noe problem. He he Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espsko Skrevet August 19, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 19, 2005 Får håpe at vi på notodden stiller i flertall da værtfall, men det skal vel ikke bli noe problem. He he Satser på bra oppmøte ja sombrero Siter Flink til å kjøpe biler jeg ikke har bruk for. PCN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bead-lock Skrevet August 19, 2005 Rapporter Share Skrevet August 19, 2005 Å det kommer en bilbyggerliga fra grenland/vestfold med litt...... ombygde amcars....og annet.... så..... friskluftsmaske....kan bli greit å ha..... sluring kan fårekomme...... http://www.streetrace.no Siter Min hjemmeside... http://www.lefsa.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OlaLarsen Skrevet August 19, 2005 Rapporter Share Skrevet August 19, 2005 Hmm ja vær bare ops på at politistasjonen ligger 100m unna med fritt utsyn til treffplassen. Det har tidligere vist seg at dem ikke er så glad burning. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espsko Skrevet August 20, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 20, 2005 Meget godt fornøyd med oppmøtet, tror vi kom frem til at et par hundre biler hadde møtt opp, noe som må sies å være bra når man husker på at det visstnok ble avholdt et ørlite treff i kristiansand i dag også. Siter Flink til å kjøpe biler jeg ikke har bruk for. PCN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sons of haukeli Skrevet August 21, 2005 Rapporter Share Skrevet August 21, 2005 Syntes også at oppmøtet var bra! Selv om det kom litt "onkel politi" å ødela for burningen! Stakkars amerikaner! men men. den var ihvertfall på veien igjen like etterpå! Var det ikke flott at max power redaksjonen fikk tilsnakk av politiet? hehe :pray PS: er det noen som har noen bilder herifra? eller må vi vente på max power bladet? Siter Biler: Nissan primera 97` Med styling Nissan laurel 89` 2,8l diesel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg