Gå til innhold

Xtreme drift Challenge i Finland

Ranger emnet


Drift Addict

Anbefalte innlegg

Kenneth Moen dro en tur til Finland for å delta i en drifting event den 29/7. Utrolig nok gikk alt veien. Ingen problemer med hverken bil eller hotellreservasjoner.. ;)

 

Nå hadde ikke jeg anledning til å være med (jobbing.... :(), men ettersom jeg forstod det så bestod traseen av en høyre/venstre/høyre etterfulgt av et rettstrekke. Tror faktisk han greide å bruke opp et sett med dekk på en enklelt gjennomkjøring..

 

Ligger noen bilder under denne linken, legg ut en link hvis dere finner flere?!?

 

http://www.x-treme.fi/gallery/view_album.ph?set_albumName=drift205

 

Hvorfor ikke ta en tur til finland og drifte etterhvert? Så jo gøy ut dette?

Jostein Lillebø aka Drift Addict

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg vant :D

 

å dra til finland for å kjøre er å anbefale. kjørte drag,drifting å banekjøring samme dag. blei passe med kjøring. mye festing å lite søvn.

var veldig bra miljø der nede, hyggelige folk å mye lettkledde damer for dere som ikke har fra før :titties:

jeg skal helt klart ta turen ditt neste år også.

www.kennethmoenmotorsport.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg vant :D

 

å dra til finland for å kjøre er å anbefale. kjørte drag,drifting å banekjøring samme dag. blei passe med kjøring. mye festing å lite søvn.

var veldig bra miljø der nede, hyggelige folk å mye lettkledde damer for dere som ikke har fra før :titties:

jeg skal helt klart ta turen ditt neste år også.

 

Gratulerer!, genialt at noen representerer Norge i drifting stevner i utlandet.

 

043_G.jpg

 

047_G.jpg

 

Bilen ble grisetøff med dekor!

Driftfun.com

1967 Chevrolet Camaro LS1/T56

1990 Chevrolet Van 6.5 g30

1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jævlig bra!

hvorfor er det ikke noe slik i norge?

 

Rett og slett fordi det ikke er stort nok enda, og ikke nok førere med biler. Men det kommer, når NBF stabiliserer seg, og reglement blir klart...

 

storebror sto for dekordesign;) Grattis Kenneth, visste jo det måtte gå:D:D

 

Forresten:D http://www.drifting.com/forums/showthread.php?t=15625

Martin Sørlie, 1985.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår