BurnPr00f Skrevet August 6, 2005 Rapporter Share Skrevet August 6, 2005 -Har slipt og sparkla i dag og i går, men når jeg ser dine resultater da får jeg jo lyst til å slipe litt mer :P Siter -940(TURBOdiesel!)Med Tysk oljebrenner under huven, 6syl på rekke og turbo;DTråd -745TIC hehe :P x740TIC 86 modTråd x245TIC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scb Skrevet August 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 7, 2005 hehe.... blir ikke så værst nei:D ser ikke ut til at det skjer no anna spes idag, så det det blir vel litt mer pussing og sparkling på meg=) Se å starte en tråd med arbeidet ditt a, Burnpr00f... Siter \\ xVolvo 240 Gl \\ xMazda 323 (jordebil:P) \\ Volvo 850 \\ Renault Kangoo(firmabil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BurnPr00f Skrevet August 7, 2005 Rapporter Share Skrevet August 7, 2005 Hehe :P Kunne sikkert starta en tråd. Den blir værtfall laang, for det er så utrolig mye jeg har gjort med bilen etter jeg kjøpte den :P Men det ordner seg :) Siter -940(TURBOdiesel!)Med Tysk oljebrenner under huven, 6syl på rekke og turbo;DTråd -745TIC hehe :P x740TIC 86 modTråd x245TIC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scb Skrevet August 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 9, 2005 Nå har jeg pussa å slipa litt til, og skrudd ut venstre frontlykt.. tror du ikke jeg fant no rust der å=) heldigvis bare litt overflaterust men... Tok en titt inni bilen idag, og tror du ikke jeg fant ennå litt mere rust a:P Her det rusta igjennom plata over brensel ledningene(svarte streker)... skal bli litt værre å få til uten å fløtte de:P håper jeg bare klarer å bøye de vekk, så slipper jeg å demontere de....vi fer sjå.. Her er da et annet hull som går glatt å sveise:P Kommer mer etterhvert... denne uka har jeg fått en del annet å gjøre på kveldene, så jeg får pusse litt imorra, så kanskje til lørdan.. får se pått:P Siter \\ xVolvo 240 Gl \\ xMazda 323 (jordebil:P) \\ Volvo 850 \\ Renault Kangoo(firmabil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BurnPr00f Skrevet August 9, 2005 Rapporter Share Skrevet August 9, 2005 Detta blir bra!! Har sparkla & pussa "ferdig" på min i dag jeg, og så tok jeg på grunning, og trur du f*en ikke det var noen småporer som kom fram... Har jo brukt en evighet på å pusse, og har finni ut at det man ser før man grunner, blir enda mer synlig etter at grunninga er tatt på... Må nok ta en aldri så liten "pussejobb" på min før den skal lakkes til våren... Siter -940(TURBOdiesel!)Med Tysk oljebrenner under huven, 6syl på rekke og turbo;DTråd -745TIC hehe :P x740TIC 86 modTråd x245TIC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scb Skrevet August 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 10, 2005 hehe... er som gjerne det... oppdaga et par småting/spiss kant på sparklinga mi når jeg grunna den... men det tar jeg som en siste finsih før lakking.... har dessutten listehulla oppe på døra på høyre side å sveise uansett... Ser nå ihvertfall lys i enden av tunnellen:D Få ut noen bilder a, Burnpr00f, om ikke annet et par i denna tråden=) Ang. baklys; er det bare å sette i en vanlig kjørelys-pære der tåkelyset sitter? sånn at man får lys i alle tre på hver side?? =)=) Siter \\ xVolvo 240 Gl \\ xMazda 323 (jordebil:P) \\ Volvo 850 \\ Renault Kangoo(firmabil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BurnPr00f Skrevet August 10, 2005 Rapporter Share Skrevet August 10, 2005 Ang. baklys; er det bare å sette i en vanlig kjørelys-pære der tåkelyset sitter? sånn at man får lys i alle tre på hver side?? =)=) Trenger ikke det. Sitter pære i der fra fabrikken av, så det eneste man må gjøre er å kappe til en ledningsstump og låne strøm fra "nabolykta" :) Siter -940(TURBOdiesel!)Med Tysk oljebrenner under huven, 6syl på rekke og turbo;DTråd -745TIC hehe :P x740TIC 86 modTråd x245TIC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scb Skrevet August 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 11, 2005 Er du sikker på at det ikke er bare å bytte pære? da kan man jo bare tåkelysbryteren stå på hele tiden..... Siter \\ xVolvo 240 Gl \\ xMazda 323 (jordebil:P) \\ Volvo 850 \\ Renault Kangoo(firmabil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BurnPr00f Skrevet August 11, 2005 Rapporter Share Skrevet August 11, 2005 -Nei.. kan bruke originalpæra. Mulig at den har ryki på din eller noe da.. Men det jeg gjorde var en liten tjuvkobling som sagt over og det funka som bare det :) Siter -940(TURBOdiesel!)Med Tysk oljebrenner under huven, 6syl på rekke og turbo;DTråd -745TIC hehe :P x740TIC 86 modTråd x245TIC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet August 11, 2005 Rapporter Share Skrevet August 11, 2005 -Nei.. kan bruke originalpæra. Mulig at den har ryki på din eller noe da.. Men det jeg gjorde var en liten tjuvkobling som sagt over og det funka som bare det :) nei, nei.. fy!! 21w kjørelys?? Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BurnPr00f Skrevet August 11, 2005 Rapporter Share Skrevet August 11, 2005 Hva tenkeru på nå, Butcher? -Koblinga mi funka som bare det den... :D Siter -940(TURBOdiesel!)Med Tysk oljebrenner under huven, 6syl på rekke og turbo;DTråd -745TIC hehe :P x740TIC 86 modTråd x245TIC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BurnPr00f Skrevet August 11, 2005 Rapporter Share Skrevet August 11, 2005 Hva tenkeru på nå, Butcher? -Koblinga mi funka som bare det den... :D -Det så meget pent ut og, når alle tre lyste på hver side. Siter -940(TURBOdiesel!)Med Tysk oljebrenner under huven, 6syl på rekke og turbo;DTråd -745TIC hehe :P x740TIC 86 modTråd x245TIC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet August 12, 2005 Rapporter Share Skrevet August 12, 2005 tåkelyspæren er 21W, kjørelyspærer er 5W. Om du kjører rundt med 21W kjørelys.. hehe.. tror du blir grillet ganske mye med fjernlys! Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BurnPr00f Skrevet August 12, 2005 Rapporter Share Skrevet August 12, 2005 hehe :D sånn sett ja :P Siter -940(TURBOdiesel!)Med Tysk oljebrenner under huven, 6syl på rekke og turbo;DTråd -745TIC hehe :P x740TIC 86 modTråd x245TIC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scb Skrevet August 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 12, 2005 Nei du setter 5w pære i tåkelyset, som er 21w.... da skal du jo få samme lys stryke da vel?? (trenger ikke tåkelys vett:P) Men har ikke Burnpr00f st.vogn? da er det vel litt anderledes tror jeg... Siter \\ xVolvo 240 Gl \\ xMazda 323 (jordebil:P) \\ Volvo 850 \\ Renault Kangoo(firmabil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg