Gå til innhold

lector: Prosjekt Audi A4 "spider" \ RF \ Riger

Ranger emnet


lector

Anbefalte innlegg

  • Svar 505
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Her er bilde av planen jeg har med dvd skjermen.... Tror jeg skal skjære bort luftinga, å montere dvd skjermen der og bruke litt glassfiber rundt...

Tror dere om det? bedre enn at den skal stå på stativ vel?

Å under hanskerommet skal jeg montere en PS2 enhet. Skal lage monteringsramme av glassfiber. Tror det skal bli bra.. er ikke så mange andre steder å montere den.

 

a340b96b.jpg

 

Blir bra det der. jeg har å ps2 i a3`n min. men jeg fikk lurt den til inni hanskerommet.

 

Slenger å ved et bilde av skjermen min som er gjort på samme måte du tenker.

 

IM002287.jpg

 

IM002285.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja forresten. tips angåente fjerning av emblemer på bakluka: varm opp emblemet litt med varmepistol, så bruker du tanntråd som du drar langs bakluka for å skjere av emblemet. litt vanskelig å forklare men. så gnikker du litt der emblemet var for å vaske bort eventuelle limrester. gjorde slik på min. ble ingen merker.

 

 

Fikk tilsendt en linkm der det ble vist med bilder.. tenkte jeg skulle prøve fiske sene.... Skulle gjøre det idag tenkte jeg... men akkurat nå så begynte det å SPRUT regne :) hehe TYPISK :)

Den dvd skjermen var en sukses!!!! Takk for bilde :) Sånn skal jeg å ha :)

Tror jeg akkurat ikke får plass til ps2 i hanskerommet jeg... så da må jeg improvisere litt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ps2 mini er jo dødsliten da! får jo plass til den i lomma nesten :p men konge prosjekt det her! fin bil :) keep up the good work! :pray

 

Veit at den er super dupper liten da :) Men tror nok den blir for stor uansett

:\ Men letere å finne ut det da jeg har kjøpt den :) Hadde jo vært best å hat den i hanskerommet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så da var crom emblene borte :)

Var faktisk veldig enkelt. Men teipen som satt igjen, var no drit å få av...

men borte ble den etter litt tid :)

 

Her begynner vi :)

 

01.jpg

 

Bruker varmepistol for å varme teipen på emblemet,

 

adfd7dbb.jpg

 

Skjærer teipen med tanntråd

 

f40ab56c.jpg

 

Da var alle merkene av :)

 

3e8aec97.jpg

 

Så var det bare å skrape forsiktig.. Her bruker jeg en myk plast skrape.

 

77663458.jpg

 

Åååå... wola.... Ferdig :D

Ble litt seint.. Så ble litt mørkt bilde.

 

9a6db5e3.jpg

 

Synes dere? Ble bedre enn med merkene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Desmond : Var du på gatebiltreffet i Molde eller? Sto iallefall å beskuet enn prikk lik bil, med en prikk lik skjerm innfelt i dashen :)

 

Lector : Ser du noen kontrastforskjeller fra der merkene var?

 

Det er minimalt... kanskje om du står helt inntil.

Men har ikke polert og gjort meg helt ferdig enda.

Ble litt mørkt igår :) å idag hadde jeg ikke tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår