Gå til innhold

MC Råkjørte i 232 km/t

Ranger emnet


ibanez

Anbefalte innlegg

Jeg syns det var en litt "morsom" historie helt til jeg leste at han hadde med en passasjer...kvinnelig sådan. :???:

 

Syns også det var litt morsom lesning, helt til jeg kom til slutten, der det sto om passasjeren UTEN kjøreklær!! i 232km/h

 

Hmmmm......... Da har jo onkel blå hatt seg en liten luftetur også da, siden de har målt vedkommende til 232km/h.. Ikke helt bra det da, spes ikke når de såg at det var to på sykkelen, hvorav en ikke var forsvarlig kledd.

Fiesta to the people

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dobbeltmoralen er i fri flyt ser jeg. Jeg hadde gjort akkurat det samme selv hvis jeg hadde hatt en sprek sykkel, dog ikke med den kvinnelige passasjeren.

Politiet benyttet selvfølgelig sjansen til å kjøre gris de også, er ikke hver dag de kan blåse avgårde i sånne hastigheter

En annen ting er hvordan politi/media vinkler saken - mannen framstilles som en demon, mens "jenta" ( som for alt vi vet kan være eldre enn sjåføren ) framstilles som et offer. Hvem vet hva hun mente om grisekjøringen - kanskje det var hun som ba om mer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tar ikke mange sekundene fra 100 til 200+++ med en r-sykkel...

 

og 100-sona er absolutt ikke det værste stedet å ligge noen km over grensa.

 

for alt de vet kan det jo ha vært en dame som kjørte også :cool:

 

men at passasjeren ikke har på seg kjøredress er ikke bra..

selv om oddsene ikke er alt for bra uansett i 100+ ..

spesielt med "eggedelere" langs veibanen doh

'01 E39 530DAT

'95 mondeo sedan

www.fordmondeo.org

www.mondy.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår