BB 454 Skrevet Februar 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2006 japsemotorer og diesel.... æsj! Enten kjør med en god gammel B20 eller sleng oppi en smalblock chevy. DA kan vi begynne å snakke om sugemotorshester. :usa: Siter 1987 Mercedes 300TE, 79 Chevy G30, 1968 Chevrolet Impala, ,1937 Willys overland Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PVNYHUS Skrevet Februar 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2006 oj.. lang setning det der! Mye piss som blir skrevet her, kansje litt vanskelig for deg å lese det som står på denne linken men her står det sort på hvit! http://www.volvocars.no 140hk orginalt og 180 med annet belegg IKKE 210hk. 240 skiver og kalliper tror jeg ikke passer med tanke på innpresset på skiva å kalliper festet. Men derimot 160 skiver og kalliper passer rett på.. Man får 140 aksling med sperre å som holder lenge. Motorfester til å "rette" en b230 får man kjøpt så det er ikke noe stress. Å det du må lage er ett innsug selv.(vist du ikke får tak i ett brukt ett da) Faen nå ble jeg litt iritert her å.... Devil Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PVNYHUS Skrevet Februar 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2006 Den var ikke ment til deg KASPER! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sjåof Skrevet Februar 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2006 hvor får man kjøpt motor festene du pratet om???? b230 i 140??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PVNYHUS Skrevet Februar 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2006 jeg kjøpte mine hos Lysakerbil i drammen han lager dem selv tror jeg. Kosta litt men sparer deg for mye prøving og til passing. Blir knall i bilem min! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg