nitewlkr Skrevet Mars 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2003 1.8T i polo 6N er ikke bare bare.... det er utrolig mye jobb noe som prisene på denne siden kanskje forklarer http://www.awesome-gti.co.uk/conversions.html Man må bla bytte travers til Ibiza travers+++ mye jobb med andre ord.... Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LupoB0Y Skrevet Mars 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2003 Billigste 1.8T motoren jeg har sett var 7500 svenske kroner. Dette var inkl. kasse og ledningsnett. Sjelden de er så billige, men man kan jo være heldig. Realistisk må du nok regne med 10-15.000 i sverige, og omtrent samme i tyskland. (inkl frakt/reisevei ;)) Men som nitewlkr sier.. Det er MYE jobb å få til i en Polo 6N Siter Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Mars 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2003 Mye jobb i de fleste biler.. Veldig mye jobb i min oxo, må bl.a skifte alt av ledninger i min... helt fram til rattet.... Pris i norge for motor var ca 30000 bare for motor og ledningsnett hos NBS. Snakket med en hugger i Sverige sku ha 30000 sek for alt som trengtes for å bygge om.. Får det sikkert litt billigere men blir veldig dyrt men kult om noen hadde hatt det i en Polo i Norge. :) Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arildh Skrevet Mars 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2003 .. mye jobb for å ende opp med en "Ibiza" spør du meg.. :) Siter 2004 Mazdaspeed MX-5 Turbo Blog om bilen min --> http://www.mazdaspeedy.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Mars 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2003 Originally posted by Jackass Hvorfor ikke vr6?? Fordi du får ca 45 graders vinkel på drivaksler og en vektfordeling som ikke ligner grisen. Et problem med denne motoren i Polo er at innsuget må kortes for å gå klar av radiator/frontplate. 1,6L 16v AFH med turbo skulle nok være bra Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LupoB0Y Skrevet Mars 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2003 Originally posted by Polo Classic 1,6L 16v AFH med turbo skulle nok være bra 1.6 16v heter ARC ;) AFH er 1.4 literen.. Siter Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Mars 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2003 Originally posted by LupoB0Y 1.6 16v heter ARC ;) AFH er 1.4 literen.. Ja det vet jeg vel AFH har bedre topp og "valvetrain". Derfor slenger man inn en ABU veiv og vips har man 1,6L AFH Billigere å kjøpe en 8v + en AFH enn å kjøpe GTI motoren. Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LupoB0Y Skrevet Mars 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2003 Originally posted by Polo Classic Billigere å kjøpe en 8v + en AFH enn å kjøpe GTI motoren. GTI motoren får du fra 10k uten kasse eller 15k med. da snakker vi om en 2-3 år gammel motor. Ville nok heller valgt den enn å bygge sammen 2 andre. Men det er jo opp til hver og en :) Siter Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboPolo Skrevet Mars 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2003 Originally posted by Polo Classic Ja det vet jeg vel AFH har bedre topp og "valvetrain". Derfor slenger man inn en ABU veiv og vips har man 1,6L AFH Billigere å kjøpe en 8v + en AFH enn å kjøpe GTI motoren. Oi, er noen som kan alfabetet!! :D :D :D :D Er vel noen i england og mange i tyskland som har gjort dette... Bare synd det ikke er ekte Polo Siter `04 Skoda Fabia RS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Mars 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2003 Originally posted by TurboPolo Bare synd det ikke er ekte Polo Hva mener du? Vi snakker ikke om Golf GTI motorer nå. AFH er koden på 1,4L 16v 100 hk. ABU er en Polo motor som sitter bla i Golf III fra rundt '96. 1,6L 75 hk SPI motor med lavere komp en AEA (1,6L 75 hk SPI Polo) og AEE (1,6L 75 hk MPI Polo) Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboPolo Skrevet Mars 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2003 Originally posted by Polo Classic Hva mener du? Vi snakker ikke om Golf GTI motorer nå. AFH er koden på 1,4L 16v 100 hk. ABU er en Polo motor som sitter bla i Golf III fra rundt '96. 1,6L 75 hk SPI motor med lavere komp en AEA (1,6L 75 hk SPI Polo) og AEE (1,6L 75 hk MPI Polo) Ja, det er greit. Men den skulle jo i en 6n! Enkleste er jo sff en Polo motor. Disser relativt grei å få tak i og ok ytelser med riktige mods. I tillegg blir vektbalansen bedre enn om det blir brukt 1.8T Siter `04 Skoda Fabia RS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LupoB0Y Skrevet Mars 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2003 Originally posted by TurboPolo Enkleste er jo sff en Polo motor. Polo Classic har jo beskrevet en Polo motor da :rolleyes: Siter Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboPolo Skrevet Mars 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2003 Originally posted by LupoB0Y Polo Classic har jo beskrevet en Polo motor da :rolleyes: Har sett det... Ord la meg kanskje litt uklart... Siter `04 Skoda Fabia RS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo4RS3 Skrevet Mars 24, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2003 Grunnen til at jeg lurte på dette med 1,8T motor er fordi jeg vil ha en motor med turbo. Noen som har en ide om andre motorer jeg kan sette inn (med turbo) som gir meg mindre jobb men like mye glede?? pop-off ruuuler!:D Siter -Audi S6 Avant 96mod-Audi A6 2,8Quattro Avant 95mod- xPolo 95 mod (Prosjekt Polo4RS3)(Airride,liquid silver,x-dream 8,5/9,5x14)xxAudi S4 93 modxxToyota Hiace (Senka,rulla på 18")xxBmw 97 mod 520 iA TouringxxAudi A4 Avant TQ 97modx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arildh Skrevet Mars 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2003 Originally posted by Polo4RS3 pop-off ruuuler!:D håhå, her lukter det ny "hva er forskjell på påppåff og BOV diskusjon" lang vei... Siter 2004 Mazdaspeed MX-5 Turbo Blog om bilen min --> http://www.mazdaspeedy.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.