jettamaster Skrevet November 9, 2005 Rapporter Share Skrevet November 9, 2005 Har su ett bedre bilde av hvordan grillen din ser ut Jettamaster?Lyktene har like mål som jetta sine originale, ikke sant? er detta betre bilde?? det er ingen modifisering med desse lyktana. bare til å montera:) Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T0mmen Skrevet November 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 9, 2005 Jettan din er rå den master:) Men dumt at bilen virker som den går på stylter med RS fanger. Samme til en kamerat av meg også, han har også RS 2 fanger. Ser sinnsykt høy ut fram, enda han har også 60/40mm senk. Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krazy3en Skrevet November 9, 2005 Rapporter Share Skrevet November 9, 2005 Veldig bra. Takker:) Siter Rallye G60 Soon to be 16vT Rallye --> .:R32. Prosjekt. Golf 2 VR6. Prosjekt. Alt går an. Det umulige tar bare litt lenger tid. Mannens oppgave her i livet er å fylle kvinnens tomrom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet November 10, 2005 Rapporter Share Skrevet November 10, 2005 Jettan din er rå den master:) Men dumt at bilen virker som den går på stylter med RS fanger. Samme til en kamerat av meg også, han har også RS 2 fanger. Ser sinnsykt høy ut fram, enda han har også 60/40mm senk. du ser da ja:):) får håpa at eg får fiksa det i løpet av vinteren med senking:) dekka ligger jo ganske fint i hjulbuen også. men får håpa at eg får den lavare:) Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwboy Skrevet November 12, 2005 Rapporter Share Skrevet November 12, 2005 Har lest alle sidene du har laget Tommen, og må si bilen din blir skikkelig fin. Kjempebra at du går for din(e) løsning(er) og ikke alltid hører på hva andre sier og mener, men går for din egen stil. Selvfølgelig fint å få tilbakemeldinger, men det er jo tross alt du som skal trives med / bruke bilen. Husker på 3`er golfen jeg hadde før så sto valget mitt mellom 2X3" DTM og 2x3 "vanlig" eksos... Jeg hadde egentlig lyst på begge to, mens alle kompisene mine mente at DTM var driiitstygt... Da bare MÅÅÅTTE jeg velge DTM hehe. Stå på videre!! Siter VW Golf IV GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Suzuki Ac-50 Skrevet November 12, 2005 Rapporter Share Skrevet November 12, 2005 Kanskje jeg har spurt før, men hvordan monterte du det filteret på forvarmingsspjeldet? var det ikke ganske ulik fjens/overgang? Siter Let´s go, Hammer down! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T0mmen Skrevet November 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 12, 2005 Takker og bukker :pray Det filtret der, det er med 3 gummiringer i 3 forskjellige størrelser, og da var det bare å smette det på:D Kan ta bilder om ønskelig, mer detaljert? Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T0mmen Skrevet November 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 24, 2005 Heihei. Da er det nye prosjekter på gang..Mandag 28.Nov eller Tirsdag 29.Nov drar jeg/pappa for å hente meg en splitter ny HUMMER H2. Golfen skal bort, og en HUMMER H2 kommer i gården..:D Litt av en overgang, syns den er helt ok jeg;) Hehe..Om noen er intressert, send PM! Tommen Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat kara Skrevet November 24, 2005 Rapporter Share Skrevet November 24, 2005 Heihei. Da er det nye prosjekter på gang..Mandag 28.Nov eller Tirsdag 29.Nov drar jeg/pappa for å hente meg en splitter ny HUMMER H2. Golfen skal bort, og en HUMMER H2 kommer i gården..:D Litt av en overgang, syns den er helt ok jeg;) Hehe..Om noen er intressert, send PM! Tommen skrapa flax lodd nå? hehe gratulere da! rått! Vemund Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gundersenautoparts Skrevet November 25, 2005 Rapporter Share Skrevet November 25, 2005 Faen, har du funnet opp en ny melkemaskin eller noe? Fra golf 2 til H2, litt skille! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VentoPower Skrevet November 25, 2005 Rapporter Share Skrevet November 25, 2005 Faen, har du funnet opp en ny melkemaskin eller noe? Fra golf 2 til H2, litt skille! pm Inboxen din er full Siter VW GOLF V GTI 2005 modell VW GOLF IV GTI Exclusive 99 modell solgt VW VENTO 1,8cl 94 modell solgt VW JETTA 1,8gl 90modell solgt http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=1358179#post1358179 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T0mmen Skrevet November 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 25, 2005 Da er innboksen tømt. Hehe..Nei, er nok pappa som handler til meg her gitt! Det blir en erstatter av Golfen. Han syns jeg fortjener en bedre bil enn en gammal forgasser bil sier han yodude Hehe! Takker takker! Gleder meg villt til å få henta den..Bilder kommer såklart her inne på tråden, såfort den står her hjemme hos meg:D Tommen Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tazzen Skrevet November 27, 2005 Rapporter Share Skrevet November 27, 2005 fikk bare en h2 av pappa ja.. hehe godt det ikke finnes pappa gutter der ute da. :) Siter VW BOBLE 56' Golf 1 83' GTI X Golf 1 83' C X Golf 3 93 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cleanvw Skrevet Desember 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2005 kom med bilde av hummern a?;D Siter 85 Audi Coupe Quattro banebil 72 volvo 142 Drifting Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pilsen Skrevet Desember 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2005 Ja, kom med et bilde av Hummern? Hmm.. tror nok jeg hadde gått for den "eh.. ja vant i lotto" eller noe, i stede for den derre "fikk den av pappa" hehe;) Men uansett;) heldig du;) misunelig som en gris jeg nå:P Blir det 22" krom felger og senk da eller?;) Siter Omega A - 16v Turbo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg