Gå til innhold

DINE rundetider på Våler banen

Ranger emnet


Gringo

Anbefalte innlegg

Originally posted by Michal

Min Rød Primera p 11 3.15.80 til post 2. sombrero

 

Hva i alle dager er disse tallene? GPS koordinater til post 2? :D lol

03` Volvo V70 d5 197hk 470nm

01` Seat Leon 4x4 20vT

X: 92` Bmw 328 turbo 600+hk X: 85` Bmw E30 286hk+ M-power X: 86` Audi 90 Quattro 20v Turbo 400hk X: 86` Bmw M535i Turbo 500hk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 70
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by eirikoo

 

Snakket akkurat med Børre Skiaker nå, og han var enig med meg i at man taper ca 2-3 sekunder på disse sjikanene. Veldig nøkternt anslått.

For de som ikke var der, så var det satt opp dekksjikaner på tre forskjellige steder for å få ned farten.

 

OG de sjikanene var desverre ikke satt likt som på en del andre arrangement, noe som gjør at det ikke blir sammenliknbare tider..

Forøvrig var det da sjikaner 4 steder..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Ascona

 

OG de sjikanene var desverre ikke satt likt som på en del andre arrangement, noe som gjør at det ikke blir sammenliknbare tider..

Forøvrig var det da sjikaner 4 steder..

 

Stemmer.. Det var innsnevring i depotsjikanen også.

Men sjikanene fikk vi flyttet på fredag kveld, da de var satt motsatt. Altså ville du kommet ut motsatt av idealspor. Bedre sånn som vi hadde hvis man først skal ha sjikaner.

Faen heller, vurderer å begynne med racing i stedet, det er jo snart ikke mulig lenger å kjøre bane skikkelig i Norge.

-97 STi3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by eirikoo

 

Stemmer.. Det var innsnevring i depotsjikanen også.

Men sjikanene fikk vi flyttet på fredag kveld, da de var satt motsatt. Altså ville du kommet ut motsatt av idealspor. Bedre sånn som vi hadde hvis man først skal ha sjikaner.

Faen heller, vurderer å begynne med racing i stedet, det er jo snart ikke mulig lenger å kjøre bane skikkelig i Norge.

 

Da vi arrangerte treff der, altså jeg og Simen, fikk vi beskjed om at det var meningen å få folk ut av idealsporet, for å få farten så lav om mulig.. Helt håpløst!

 

Det er en av de tingene de virkelig fortjener kjeft for.. (ikke dere altså, men Norsk Trafikksenter)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

poster for en kompis, som ja faktisk, ikke har internett, (WTF LIKSOM!!)

 

peugeot 106 rallye, 1.6 liter med rett over 100 hesterm ingen trim, bytta dempere og fjærer.

 

28.05.2003. vålerbanen. med et par sjikaner visstnok, sammen med peugeot klubben.

 

1:17.noe

 

det var hans alle første gang på bane da. og nå er han også bitt av basillen. hehe lett å bli hekta ja :)

- 2007 325d coupe Msport , BBS LM , KW3. Sølv bil, coral rødt Msport skinn - Daily driver

- 1992 mx5 - Trackday toy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

1:20 ble jeg fortalt at jeg kjørte på idag.

 

bil: 1987 gti 16v golf 2

oppheng: koni dempere foran, uvisst bak(myke), og orginale fjærer.ellers orginal i oppheng.

motor: 139 hester 1.8

banen ble kjørt med ca samme layout som på japantreffet. (veldig likt)..

dekk: uniroyal rainsport 1 i 195/50-15(ikke bra dekk på bane :( )

- 2007 325d coupe Msport , BBS LM , KW3. Sølv bil, coral rødt Msport skinn - Daily driver

- 1992 mx5 - Trackday toy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Polo G40, FWD, 170-185 hk, 830 kg m/full tank, u/fører. KW Gewinde, Teflon/polyurethan foringer, Weichers stag

 

1.16,8 var det noen som sa til meg, med 2 i bilen og nesten like høy promille ;)

 

Skulle ha fått ned tiden ca 2 sek med diffsperre. Har store problemer med å få feste ut av svingene, men det er sikkert moro for publikum.

 

Måtte åpne laderen for å komme meg hjem igjen også....

No SPEAKERS

NO BODYKITS

NO BULLSHIT

M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi

M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår