Gå til innhold

GI bort penger? LOL

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Dyrt og drive et forum? Kanskje dere skal sjekke prisene før dere uttaler dere om det da?? hehe...er det mulig! Det koster UTROLIG LITE...! Og hvor mange av dere som faktisk klager på innlegget mitt HAR betalt...INGEN sier dere, INGEN? HA HA HA HA HA HA :popcorn

 

:fuckme2:

 

Du må jo være tett i pappen... For det første, jævlig stor forskjell på å ikke ha donert ennå, og å være i mot det. Dessuten, jeg skal donere, men alt til sin tid. Penger vokser ikke på trær for tiden.

 

Tror du at bilforumet krever like lite linje som sida di?

 

Svar Alt A: Ja(du er idiot)

Svar Alt B:Nei(Du er fremdeles idiot siden du fremdeles tror bilforumet er billig å drive)

'84 Alfa Romeo GTV6

'92 BMW E34 520iA (bytta i alfa)

'82 BMW E28 535iA (solgt)

'84 BMW E30 318i (skrota)

'87 Honda Accord 2.0 EXi (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 85
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ser ikke poenget med å kritisere et sånt opplegg. For det første så er det helt frivillig å donere en slant. Og for det andre så er det en del av brukerne som har pushet frem dette.

 

Bra tiltak synes jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dyrt og drive et forum? Kanskje dere skal sjekke prisene før dere uttaler dere om det da?? hehe...er det mulig! Det koster UTROLIG LITE...! Og hvor mange av dere som faktisk klager på innlegget mitt HAR betalt...INGEN sier dere, INGEN? HA HA HA HA HA HA :popcorn

 

det er mange som har betalt og mange betaler så fort de kan sier de jo.hør på deg selv.det du sier er latterlig rett og slett..du er helt blottet :fuckme2:

hvis dette plager deg så mye så hold deg borte herfra da..

er dette takken for at du kan sitte gratis og chatte hele jævla tia da.

du må ikke donere pånegr hvis du ikke vil.hold de meningene for det selv. :fuckme2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dyrt og drive et forum? Kanskje dere skal sjekke prisene før dere uttaler dere om det da?? hehe...er det mulig! Det koster UTROLIG LITE...! Og hvor mange av dere som faktisk klager på innlegget mitt HAR betalt...INGEN sier dere, INGEN? HA HA HA HA HA HA :popcorn

 

Jeg har vært her ganske lenge jeg, så jeg bestemte meg for å gi litt.

Men hvorfor lage dette innlegget? Hvorfor ikke bare ignorere "doner her" knappen. Du lagde vel denna tråden bare for å være idiot. Og grattis det klarte du. :fuckme2:

- 85 Toyota Levin AE86 - F20C

- 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært her ganske lenge jeg, så jeg bestemte meg for å gi litt.

Men hvorfor lage dette innlegget? Hvorfor ikke bare ignorere "doner her" knappen. Du lagde vel denna tråden bare for å være idiot. Og grattis det klarte du. :fuckme2:

bra momo der spyttet du han rett i trynet med en skikkelig klase som han fortjente
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greit at det er frivillig å donere, men hva får man tilbake?

 

Svar:

*Et forum med flere tusen mindreårige idioter som tror de vet alt. *Bilforumet.net har ikke fått et frynsete rykte pga ingenting.

*80% av innleggene er bare piss og fyllstoff.

*Moderatorer som styrer forumet etter dagsformen.

*Ingen fordeler som medlem.

*Ingen organiserte happenings.

*+mye annet å sette fingeren på.

 

Hadde dere fastsatt en medlemsavgift og kicket ut alle useriøse, ikke betalene og "døde" brukere kunne Bilforumet tatt seg opp som et seriøst forum igjen.

Jeg berømmer den harde kjernen av brukere som kommer med fornuftige svar og raske løsninger på problemer pga kompetansen de sitter på. Stort sett de samme som svarer hvis det er noe man virkelig lurer på :pray

Drittlei barnslige bemerkninger og totalt useriøse innlegg som ødelegger tråder av betydning.

 

Jeg kommer ikke til å donere noe for å drifte et forum i nedgang. Man kjøper ikke aksjer i virksomheter på vei mot avgrunnen.

Det at moderatorene ikke har klart å drifte dette på en bedre måte skal ikke koste oss brukere noe etter min mening. Dere kunne vært tøffere på reklamemarkedet og fått inn nok penger gjennom medlemsavgift fra seriøse brukere.

Helt på trynet at enkelte donerer for å hjelpe moderatorene til bedre privatøkonomi. Alle eller ingen!

 

Kan skrive i det uendelige, men det koker vel egentlig ned til at Bilforumet.net suger for tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

de som vil donere gjør det de som ikke vil trenger ikke.er ikke det like lett da??

de som klager så fælt over forumet kan jo bare finne seg et annet forum.dere skal bare være glad dere får sitte her gratis.noen er så pripne og eier ikke respekt.tenkt på alt de de gjør for oss da. de gjør det frivillig. hvor snilt er ikke det??mens mange bare klager.er det takka????

jeg syns forumet er ypperlig jeg.lese om andres biler,tips styling m.m.

jeg klager ikke.

vis litt respekt!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får ingenting i lønn av å sitte å passe på at brukerne oppfører seg.Jeg gjør dette på et frivilligt basis.

Tenkte ikke på deg Viking067.

Mener de moderatorene som klager på hvor dyrt det er å drive forumet og hvor mye penger de brukerav egen lomme. Dette kunne vært ordnet på mange måter for å få likhet for alle.........

 

Angel Girl: Som sagt så er det veldig mange som finner seg andre forum:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jonaldo: Men faen da!!!!!!! Se til helvete å finn deg et annet forum eller hva faen... :fuckme2: :fuckme2: :fuckme2: :fuckme2: :fuckme2: :fuckme2: :fuckme2:

Det er heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelt 110% valgfritt å donere penger!!!

Hvis bilforumet.net hadde blitt betalingsopplegg hadde jeg helt fint betalt og har planer om å donere en slant eller to til alle moderatorene som sitter på frivillig basis og gjør "jobben" sin.

 

*Et forum med flere tusen mindreårige idioter som tror de vet alt. *Bilforumet.net har ikke fått et frynsete rykte pga ingenting.

*80% av innleggene er bare piss og fyllstoff.

*Moderatorer som styrer forumet etter dagsformen.

*Ingen fordeler som medlem.

*Ingen organiserte happenings.

*+mye annet å sette fingeren på.

 

*Så drit i å les det de skriver, konsentrer deg om det som er vesentlig

*Moderatorene gjør "jobben" sin bra til helt gratis arbeid å være.

*Ingen fordeler? Men hva for no fordeler skal du ha?? Du betaler IKKE no for å være her så hvorfor skulle man ha fordeler? Fordelen er at man har et GRATIS forum å gå til hvor man kan diskutere bil, motor, styling osv

*Organiserte happenings: Ta f.eks. street meet som er innimellom, jeg tviler på at det hadde kommet ut til så mange uten bilforumet.net og ellers happenings; hvorfor skal de som styrer forumet organisere noe happenings?? Det er som sagt et par ganger nå:

 

 

 

HEEELT GRATIS!!!!!!!!!!

 

 

Takk for meg!

Noe bil-happenings som burde være med i Romerikes Blad? Kontakt meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som alle vet, donere er friviilig. At forumet her velger denne løsningen over medlemsavgift gjør at dem holder på brukerne. Hvor mange av brukerne som derimot er seriøse er en annen sak.

 

Men med tanke på hvor mye gratis hjelp man får på dette forumet, og hvor mange kroner man da sparer på verksteds-besøk, så gjør det vel ingenting om noen kaster inn noen få kroner for å holde forumet gående?

Det er bedre med en god trekant enn en ond sirkel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår