kaliber Skrevet Februar 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2006 Hi skjedd littegrann ja, hi bytta motor, sætt ti ein b21et, så nu e d turbo punni pansre :D , men deinn e it kjørbar einnå, mangle litte småtteri her å der. hi sænkan ein ca 2 sm te bak å fram nu, går it an å fåe lågar fram, sjøl om æ plokke tå fjerin. frostillinga takke fer sæ damndamn du e bættere gut Kåre;) fortsætt me d brae arbe`e! har trua på 2 cm t æ;) heil på å spare t jp/mk18 fælga el?:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thjoms Skrevet Februar 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2006 Jeg byttet bare den boksen som er bak midtkonsollen der. Fikk tak i den original med 1 rille på hver side, så kjøpte jeg innfestningsplaten fra Moan Auto, de hadde den faktisk på lager. Da var det bare å smette den inn å vips så satt den!:) Hmm..ok. skulle hatt det jeg å,så æ får spillern der nede.har 5små instrumenter som skal der spilleren står nå Siter - Volvo 745Tic 87mod -=B230FK, M90, 16T=- x Volvo 240gl 87mod x Volvo 245gl 85mod x Volvo 240gl 83mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hilmar Skrevet Februar 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2006 skuilla hatt jp ja. men får ta d te såmmårn, nor æ bynne å arbe, bli it nån millionær tå å gå skole. Du kaliber, hi du kjøpt dæ nytt sænkesætt... synes at æ såg ein fjerpakke baki biln din ein dag sjø. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Duett Skrevet Februar 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2006 Hi skjedd littegrann ja, hi bytta motor, sætt ti ein b21et, så nu e d turbo punni pansre :D , men deinn e it kjørbar einnå, mangle litte småtteri her å der. hi sænkan ein ca 2 sm te bak å fram nu, går it an å fåe lågar fram, sjøl om æ plokke tå fjerin. frostillinga takke fer sæ damndamn heihei! koss girkass du bruke da?? :w00t Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kaliber Skrevet Februar 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2006 skuilla hatt jp ja. men får ta d te såmmårn, nor æ bynne å arbe, bli it nån millionær tå å gå skole. Du kaliber, hi du kjøpt dæ nytt sænkesætt... synes at æ såg ein fjerpakke baki biln din ein dag sjø. jess, blir tåpp med sommer igjen ja! :lol sommer=penger :cocain: stemmer det ja! ligger senkesett i baksetet, har foreløpig bare montert bak da, men d blir vell å montere frem og så fort det blir forstillingsapperat på arbe til ein kompis av meg!:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knaur14 Skrevet Februar 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2006 RÅ bil. du sa du ikkje va skrukyndi?? :P hekje bilde ta møtørbytte då? sånn før/midt i/etter bilde? :P høhø edit: meinte selfølgeli motorbytte Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hilmar Skrevet Mars 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2006 Har vært lite aktivitet her i det siste.. Har ingen nye bilder å komme med, men jeg kan vel si at bilen går en del bedre med "et" motoren i.. ble egentlig ganske morsom å kjøre.. ettersom det er 4:10 bakasel på den. Men nå er jeg uten turbo.. plutselig forsvant mesteparten av olja ni eksosen, da kan jeg skrive under på at det røykla en del .. så bilen er parkert igjenn. Turbo bli vel skaffet snart.. er jo vår snart nu vett :titties: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar KRC Skrevet Mars 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2006 RÅ bil!!! Har du bilder av motorrommet? Siter Volvo 240 1991 b230f/ft turboprosjekt Volvo 142 - b20 - 1968 - Prosjekt Volvo 242 - b19 - 1975 Bruksbil/til salgs Kia Ceed TX - 2008 - 1,6CRDI - bruksbil Peugeot Expert - 2002 - 2.0 td - arbeidsbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hilmar Skrevet Mars 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2006 dårlig med bilder for øyeblikket ja.. har egentlig ikke noe særlig lyst til å vise fram motor rommet heller. er ikke noe særlig å se på. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kaliber Skrevet Mars 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2006 Har vært lite aktivitet her i det siste.. Har ingen nye bilder å komme med, men jeg kan vel si at bilen går en del bedre med "et" motoren i.. ble egentlig ganske morsom å kjøre.. ettersom det er 4:10 bakasel på den. Men nå er jeg uten turbo.. plutselig forsvant mesteparten av olja ni eksosen, da kan jeg skrive under på at det røykla en del .. så bilen er parkert igjenn. Turbo bli vel skaffet snart.. er jo vår snart nu vett :titties: Nei och nej, vad har pojeken stellt til nu då!? hehe, dæffer d va så svart oppi Volhaugen ja! du får vell fortsætt å mekk du! btw, fantastisk opptreden på russerevyn! strøkent;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hilmar Skrevet Mars 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2006 skruve rætt som d e æ vett.. tru it at æ ska bli nån skuespællar fer å sei d sålles :hammer men d va arti så læng d vara Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kaliber Skrevet Mars 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2006 skruve rætt som d e æ vett.. tru it at æ ska bli nån skuespællar fer å sei d sålles :hammer men d va arti så læng d vara hehe, flink du! tøsjt itj å vårme æ:p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raggar-racing Skrevet April 17, 2006 Rapporter Share Skrevet April 17, 2006 Dreven kar du! Dætti blir bra vettu. Var dæ mye mekk før å få neri b21? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hilmar Skrevet April 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 17, 2006 et'n er nå plokket ut, og bli erstattet av en 92mod b230fb, som det blir montert turbo på. Bruker 240 motorfester som spaces ut ca 1 cm, b20 gummi, b20 oljepompe og bunnpanne, og m45 girboks, motoren er ikke rettstilt, men den står heller ikke så mye på skrå som den jør i 240, får se om jeg slenger ut ett bilde av motor rommet nor fb,en er inn montert(skjer vel i løpet av uken). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Duett Skrevet Mai 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2006 skjer det noe her da eller?:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg