Gå til innhold

Min Volvo 145

Ranger emnet


Hilmar

Anbefalte innlegg

Holder på med et 140 prosjekt.

 

Første bilen jeg eier, så det veldig lavbudsjett+ at jeg ikke er så dreven på det med bliskruving.

 

Det som er gjort med bilen er følgende:

Byttet ut begge hjulbuer bak

Bytta alle ruter untatt de to lange på sidene

240 dører, med sentral lås og el.speil

240 turbo forseter (originale 140 seter er jo så å si tortur redskap)

Montert servo ifra 164

+masse annet småstash

 

står igjenn mye arbeid ennå, skal mest sansynelig pusses ned igjenn å lakkere på nytt. (første gangen jeg prøvde, så d ble mildt sagt veldig dårlig)

må også bytte en dørstokk.

interiør messig mangler det MYE. må vel skaffe R-sport trekk, + alle trekk detaljer sorte+++

Motoren må vel byttes ut til noe grommere skaker

Senkes MYE

 

bkl.jpg

 

DSCN0671.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 193
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Var vel egentlig palnen å turbokonvertere en b20, borre opp og sette i b21et stempel, men penger er jo ikke noe som gror på trær.

 

Er en 72mod, men det var blinklys ifra 73-74(store typen) på den. men jeg sveiste inn en plate og sparklet, synes det er penest uten blinlys jeg. på den ene forskjermen var det hull til både store å små blinkers+ at den var noe bulket helt fremst. så der er det en god dose sparkel får å si den sånn.

 

Her jo selvsagt mest lyst på en 230fk/ft, m90, sperre ++ men som sagt, penger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

herre bli bra d kåre!

bærre vent t æ får Mazdan på veian du :partyon

 

 

Da bli d vel likast å hoill sæ hæm veintle :D

 

 

Volvo-Lars: Skal ikke selge felgene med det første, må ha det til jeg finner noe større. de er meget kantkjørt, men de kostet jo bare 2000kr å da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skaff deg originalt volvo gt-ratt.. Ingen over, ingen ved siden! ;)

Picture011.jpg

 

Ellers; er det alt av motor og drivverk originalt ?

Synns ikke det var så kult med 240 dørene. Er mye kulere å ha originaldørene og sette på noe klassiske kromma speil.. (Min mening)

 

Forresten. Hvor mye har den gått og hvor mye gav du for den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skaff deg originalt volvo gt-ratt.. Ingen over, ingen ved siden! ;)

 

Ellers; er det alt av motor og drivverk originalt ?

Synns ikke det var så kult med 240 dørene. Er mye kulere å ha originaldørene og sette på noe klassiske kromma speil.. (Min mening)

 

Forresten. Hvor mye har den gått og hvor mye gav du for den?

 

Skal skaffe meg et 12" luisi ratt.Nor det kommer em sprekere motor på plass, så blir jeg vel sikkert å bytte girkasse og bakaksling. 240 bakaksling passer vel ikke rett på, med det er ikke så fryktelig mye som må gjøres. 240 akslingen er også litt smalere. dvs. breiere felger.

 

Selv synes jeg 240 dørene tar seg mye bedre ut, slipper jo det lille lufte vinduet da, men som du sier så har alle forskjellige meninger.

 

Betalte 5000 for den, har gått 350000.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da bli d vel likast å hoill sæ hæm veintle :D

 

 

Volvo-Lars: Skal ikke selge felgene med det første, må ha det til jeg finner noe større. de er meget kantkjørt, men de kostet jo bare 2000kr å da.

si i fra når du selger a..:)

 

Samma om de er kantkjørte så lenge de ikke er skjeive;)

"81 Volvo 242 - Prosjekt

"82 Volvo 760 GLE - Bruksbil

"86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne)

"84 Volvo 240 (kjøpt for 1500,solgt for 13K) (Uten å røre den)

"86 Volvo 240 GLE stv (delebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår